Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #401 Del Skrevet 8. august 2006 -sier virkelig folk så mye dumt i butikken...? Jeg har aldri hørt en sånn kvitterings-spøk, eller pose-spøk eller noe jeg..... Altså jeg jobber ikke i butikk, men jeg er som regel kunde i en flere ganger om dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2006 #402 Del Skrevet 8. august 2006 -sier virkelig folk så mye dumt i butikken...? Jeg har aldri hørt en sånn kvitterings-spøk, eller pose-spøk eller noe jeg..... Altså jeg jobber ikke i butikk, men jeg er som regel kunde i en flere ganger om dagen.... ← JA!!! Jobbet 1,5 år i matbutikk, og visse kommentarer kommer igjen og igjen. Nå som jeg bare er kunde, hører jeg det aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #403 Del Skrevet 8. august 2006 Hmm kanskje jeg skulle ta meg sommerjobb i en butikk en gang bare for gøy.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. august 2006 #404 Del Skrevet 8. august 2006 -sier virkelig folk så mye dumt i butikken...? Jeg har aldri hørt en sånn kvitterings-spøk, eller pose-spøk eller noe jeg..... Altså jeg jobber ikke i butikk, men jeg er som regel kunde i en flere ganger om dagen.... ← Jepp, det gjør de. Den mest brukte er vel den med at man ikke får igjen noe på kviteringen eller at varen er gratis hvis den ikke går inn. De hører jeg flere ganger om dagen. Jeg pleier å true folk til å ta med kviteringene jeg, forklarer at hvis en annen butikk glemmer en alarm så kan det hende at vaktene vil titte i posene, og da er det greit å ha kvitering. skremselspropaganda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. august 2006 #405 Del Skrevet 8. august 2006 *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. august 2006 #406 Del Skrevet 8. august 2006 Det morsomste er å si det til litt eldre damer, de blir vettskremt. Men det er faktisk sant da... greit å kunne bevise at du har betalt varen hvis du skal andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. august 2006 #407 Del Skrevet 8. august 2006 Det morsomste er å si det til litt eldre damer, de blir vettskremt. Men det er faktisk sant da... greit å kunne bevise at du har betalt varen hvis du skal andre steder. ← Jepp! Bruker den der jeg også, og får stadig innom kunder - spesielt gamle damer - som har hørt den før. De ber om kvitteringen på en pose med to boller i "sånn at ikke securitasvakta skal ta meg når jeg går forbi rimi på hjørnet" Daaakar gamle damen... *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 8. august 2006 #408 Del Skrevet 8. august 2006 Vi har et par kunder i min butikk som er ganske spesi, for å si det sånn. Han ene kommer og kjøper fire-fem varer ca tre ganger om dagen, stiller seg opp ved kassen og ser på meg mens han spiser opp varene han nettopp har kjøpt. Han kaster emballasjen i søpla før han går. Hver eneste dag. Liker han seg ikke hjemme, eller...? Han står der, med et intenst blikk, og gnafser på bollen/lefsa/skolebrødet/sjokoladen han har kjøpt og, ja, bare står der.... :hår: ← Grøss! Spooooky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. august 2006 #409 Del Skrevet 8. august 2006 Spooky, ja, det er fornavnet. Jeg småsnakker alltid med kundene hvis jeg har tid, men han der snakker ikke, han sier aldri noe. Bare står der, og spiser. Humrer for seg selv og ser skjevt på oss. Merkelig det der, hver gang han kommer blir det fritt for ekspeditører i butikken gitt, vi får alltid så mye å gjøre på lageret da... Kom på en ting til - alle de overtøffe 16 - 17åringene som skal kjøpe røyk. Hvor mange situasjoner har jeg ikke vært borti med dem... - en hadde leg med et jentenavn på og mente han hadde tatt kjønnsoperasjon - en hadde morens leg med - en hadde lånt leg'en hos en kompis, som hadde vært ganske så lik hadde det ikke vært for at kunden var hvit og leg'en tilhørte en farget person.. - en hadde med en tom tobakkspakke som bevis på at det var til han for ikke å snakke om alle historiene - jeg har glemt den i bilen, på diverse utesteder osv osv osv.. jeg hadde til og med en kunde som mente han hadde glemt lommeboka hos meg helga før. Jeg hadde vært full på byen, tatt guttungen med meg hjem og hatt sex med ham... (jaha??? jeg var på bryllupsreise den helgen, men...siden du sier det så.. ) lista er lang... *oppgitt* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 8. august 2006 #410 Del Skrevet 8. august 2006 jeg hadde til og med en kunde som mente han hadde glemt lommeboka hos meg helga før. Jeg hadde vært full på byen, tatt guttungen med meg hjem og hatt sex med ham... (jaha??? jeg var på bryllupsreise den helgen, men...siden du sier det så.. ) ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. august 2006 #411 Del Skrevet 9. august 2006 jeg hadde til og med en kunde som mente han hadde glemt lommeboka hos meg helga før. Jeg hadde vært full på byen, tatt guttungen med meg hjem og hatt sex med ham... (jaha??? jeg var på bryllupsreise den helgen, men...siden du sier det så.. ) ← Den synes jeg var kreativ -men kanskje litt i overkant optimistisk... Var forresten kioskansvarlig på en sommerleir for noen år siden, vi solgte røyk, men var strenge på å se leg. En av dagene kom det en gutt og skulle ha røyk, jeg ba om leg og fikk det -og der sto det svart på hvitt at han ikke var 18... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BagLady Skrevet 9. august 2006 #412 Del Skrevet 9. august 2006 Den synes jeg var kreativ -men kanskje litt i overkant optimistisk... Var forresten kioskansvarlig på en sommerleir for noen år siden, vi solgte røyk, men var strenge på å se leg. En av dagene kom det en gutt og skulle ha røyk, jeg ba om leg og fikk det -og der sto det svart på hvitt at han ikke var 18... ← Jeg opplevde noe sånt da jeg skulle selge billetter til to guttunger på toget. De satt i røykevogna (dette er et par år siden) og røykte, og krevde å få barnebillett. Jeg bare begynte å le, og sa at da fikk de stumpe røyken og komme seg over i ei anna vogn isåfall Så fikk de velge mellom å sitte røyksyke eller betale voksenbillett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #413 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg opplevde noe sånt da jeg skulle selge billetter til to guttunger på toget. De satt i røykevogna (dette er et par år siden) og røykte, og krevde å få barnebillett. Jeg bare begynte å le, og sa at da fikk de stumpe røyken og komme seg over i ei anna vogn isåfall Så fikk de velge mellom å sitte røyksyke eller betale voksenbillett ← Evil lady.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #414 Del Skrevet 9. august 2006 Heia BagLady!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 9. august 2006 #415 Del Skrevet 9. august 2006 Uff må fortelle om episoden jeg hadde med trygdekontor for 1 år siden. Først av alt må jeg si.. mannen min var ute på jobb i Nordsjøen og da snakker veldig ofte med hverandre og alltid avslutter samtalen med å si Love you hadet. Uannset jeg ringte til trygdekontoret for 1 år siden. Og ville vite noe om kontantstøtten til gutten min. Og når samtalen var ferdig så sier jeg oki takk Love you hadet! (Skjønner selv hva jeg hadde sagt så jeg legger på tlf fort som fy og blir drit flau) Har aldri ringt opp til den avdelingen igjen. Og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Så du trygdekontor damen om du ser dette. Så var det bare jeg var vant med å si love you hadet. Det var ikke pga jeg ble plutselig så glad i deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 9. august 2006 #416 Del Skrevet 9. august 2006 Uff må fortelle om episoden jeg hadde med trygdekontor for 1 år siden. Først av alt må jeg si.. mannen min var ute på jobb i Nordsjøen og da snakker veldig ofte med hverandre og alltid avslutter samtalen med å si Love you hadet. Uannset jeg ringte til trygdekontoret for 1 år siden. Og ville vite noe om kontantstøtten til gutten min. Og når samtalen var ferdig så sier jeg oki takk Love you hadet! (Skjønner selv hva jeg hadde sagt så jeg legger på tlf fort som fy og blir drit flau) Har aldri ringt opp til den avdelingen igjen. Og det kommer jeg aldri til å gjøre heller. Så du trygdekontor damen om du ser dette. Så var det bare jeg var vant med å si love you hadet. Det var ikke pga jeg ble plutselig så glad i deg! ← Hun ble sikkert glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 9. august 2006 #417 Del Skrevet 9. august 2006 Ja hun hadde sikkert noe å fortelle om i lunsjen noen dager framover ihvertfall! Uff blir flau bare jeg tenker på det igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. august 2006 #418 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Småunger som skal ha røyk med fake leg. ja.. Jeg var nok noe strengere i min tid. Jeg valgte å inndra leg. som ikke tilhørte vedkommende selv, eller som var tydelig forfalsket. Disse sendte jeg videre til Politiet. Gud bedres hvor mange som ble hvite i trynet da jeg spurte om navn og nummer.. ^^ Husker jeg var litt for streng en gang. En kunde kom til meg og skulle ha 20 Lucky. Han så rimlig ung ut, så jeg spurte om leg. "Du tuller nå?" "Nei." svarer jeg "Det er greit det, du skal få se leg du gutten min!" sa han og dro frem bankkortet. Mannen var 31 år. Endret 9. august 2006 av Superlammet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. august 2006 #419 Del Skrevet 9. august 2006 Faren til mannen min måtte vise leg på polet da han var over 40 år han to nesten voksne barn i bilen. Han skulle bare ha en flaske vin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2006 #420 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg må fremdeles vise leg på polet hvis jeg skal ha sprit.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå