AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #15141 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber i butikk. Har jobbet i ulike butikker i ulike stillinger i over 30 år. Vi stenger 21. først 21 presis kan jeg ta gitteret halvveis ned og nekte innslipp. Det er reglene i butikkene. De ansatte som jobber fortjener respekt, og det gjør også arbeidsgiver, så jeg begynner ikke og stenge og gå hjem en halv time før , fordi kg synes jeg oppfører meg som et bortskjemte drittunge på 3 år fordi jeg ikke tar kassa og nekter kunder innslipp før kl 21 og går hjem en halvtime før jeg er ferdig på jobb. Klart jeg hadde gått et annet sted om jeg kom til en restaurant med diffuse åpningstider, og jeg hadde selvsagt ikke kommet tilbake. Anonymkode: 6b57e...8a2 Det er ingen som sier at du skal nekte innslipp før kl 21, det er ingen som sier at du ikke skal jobbe så lenge arbeidstiden varer, men vi er flere som sier at kundene skal ta med varene sine til kassa og gjøre opp for seg slik at du kan låse døra til stengetid - og at stengetid 21 ikke er handletid til 21.30. Anonymkode: 3e488...a3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 14 timer siden #15142 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 16.2.2025 den 23.03): Det er jo ikke så rart, de fleste av oss er vant med at åpningstiden er siste bestillingstid om ikke bestillingstiden er oppgitt Anonymkode: 79530...14c Nå spiser jeg relativt mye ute men nei er vant til at kjøkken stenger 30-60min før restauranten 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #15143 Del Skrevet 11 timer siden Kan dere ta stengetidsdiskusjonen i en egen tråd? Jeg er her for å lese dumme ting kunder sier! Anonymkode: 58a49...114 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå