AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7601 Del Skrevet 1. april 2015 Det var mye kunder i butikken og få ansatte. Så kom det to damer inn. Dame 1: "har dere ikke mer krysantemum?!" Meg: "dessverre, vi er helt utsolgt" Dame 1: "har de på røa?" Meg: "det vet jeg ikke desverre." Dame 1: "kan du gi meg nummeret til Røa?" Meg: " ja, såklart. Ett øyeblikk". Så gikk jeg bak på kontoret, søkte opp butikken og fant nr dit. Skrev det ned på en lapp og gikk ut igjen. Da jeg gav det til kunden og fortsatte å ekspedere kunder ble det ordentlig drama. Dame 2: "fy faen så dårlig service, skal du ikke ringe for henne? Dårlig service ass!" Meg: "jeg kan såklart ringe, jeg bare gav henne nr som hun ba om.." Dette ignorerte hun totalt og fortsatte å rable om den dårlige servicen. Så handler de ferdig og går for å betale hos kollegaen min. Da sier hun ene surt at de hadde skikkelig dårlig utvalg på røa. Ja, vi har faktisk ingenting med den butikken å gjøre.. Men hun smiler pent og fortsetter salget. Når hun spør om de trenger pose himler dame 2 med øynene og nærmest roper: "selvfølgelig trenger vi det!!" Jeg blir litt sliten sv folk merker jeg. Anonymous poster hash: 4eb62...b52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 1. april 2015 #7602 Del Skrevet 1. april 2015 Du ville blitt overrasket over hvor ofte sånt skjer. Jeg har funnet frossenpizza i kosmetikken. Hvor det er iskremdisker 1,6 meter fra selve kosmetikkhylla. Hvis man snur seg detter man nesten oppi isdisken. Så hvorfor i helvete legger de da pizzaen innimellom kosmetikken i stedet for å snu seg i et halvt steg og slenge den i frysa i stedet?! Og så fant jeg en gang en sånn frossen kjøttdeig BAK kontorpermene i kontorrekvisita. Den hadde blitt gjemt bak permene med fullt overlegg. Jeg aner ikke hvor lenge den hadde ligget der, men den hadde nådd romtemperatur OG var eksplosjonsklar, så jeg var litt redd for å ta i den... Forbanna møkkafolk. Frem med fakler og hoggestabben. Neida. Joda. Neida. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 1. april 2015 #7603 Del Skrevet 1. april 2015 Forbanna møkkafolk. Frem med fakler og hoggestabben. Neida. Joda. Neida. Joda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tholmer Skrevet 1. april 2015 #7604 Del Skrevet 1. april 2015 Er nok ikke istand til å bli så sint over dette .. men en kan jo begynne å spekulere i personens mangel på karakter av slik oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 1. april 2015 #7605 Del Skrevet 1. april 2015 Var på butikken her om dagen og da var det en som klarte å knuse et stort glass syltetøy i gulvet. Jeg tenkte at det var greit nok sida det nok var et uhell, men for all del si i fra. Jeg var ganske langt bort i butikken, men så og hørte at syltetøyet datt i gulvet. Og det som skjer er at jeg skal hente noe i hermetikken ved siden av der syltetøyet står... Og gjett hva... Neida han hadde ikke gidda å sagt i fra til de som jobba på butikken og hadde heller kjørt over syltetøyet med vogna si... Det var flere som bare kjørte over klisset og det var syltetøyspor rundt i hele butikken... Enkelte folk ass! Han i kassa var ikke så veldig happy når jeg sa i fra i kassa og forklarte situasjonen med sukkersyltetøy over hele butikkgulvet. Dette irriterer meg skikkelig! Ikke bare de slm ikke sier ifra, men de som også kjører midt oppi sølet og drar det med seg i hele butikken. Dette skjer altfor ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. april 2015 #7606 Del Skrevet 1. april 2015 Det er ikke å være dum kunde. Det er lov å velte ting. Det som er dum kunde er å late som det ikke var deg, kline det sølet utover, hyle til de i kassen hvor skittent gulvet er etc. Jeg sier alltid ifra de få gangene jeg velter ting, men jeg får så dårlig samvittighet at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre av meg. Føler ikke at jeg bare kan gå og handle videre mens den stakkars ansatte må rydde opp etter meg, så blir stående og se på, som sikkert egentlig er mye teitere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #7607 Del Skrevet 1. april 2015 Jeg sier alltid ifra de få gangene jeg velter ting, men jeg får så dårlig samvittighet at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre av meg. Føler ikke at jeg bare kan gå og handle videre mens den stakkars ansatte må rydde opp etter meg, så blir stående og se på, som sikkert egentlig er mye teitere For Guds skyld, si beklager og gå videre. Det finnes ingenting verre enn å stå å vaske/tørke opp dritt på gulvet enn å måtte gjøre det mens den som knuste dritten står å stirrer på deg. Når den ansatte har sagt "det går fint, ikke tenk på det" eller lignende så sier du beklager og går videre. Det er fort gjort å knuse noe og det skjer med alle. Vi er takknemlige bare du sier ifra:)Anonymous poster hash: 9edb6...098 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 1. april 2015 #7608 Del Skrevet 1. april 2015 Det var mye kunder i butikken og få ansatte. Så kom det to damer inn. Dame 1: "har dere ikke mer krysantemum?!" Meg: "dessverre, vi er helt utsolgt" Dame 1: "har de på røa?" Meg: "det vet jeg ikke desverre." Dame 1: "kan du gi meg nummeret til Røa?" Meg: " ja, såklart. Ett øyeblikk". Så gikk jeg bak på kontoret, søkte opp butikken og fant nr dit. Skrev det ned på en lapp og gikk ut igjen. Da jeg gav det til kunden og fortsatte å ekspedere kunder ble det ordentlig drama. Dame 2: "fy faen så dårlig service, skal du ikke ringe for henne? Dårlig service ass!" Meg: "jeg kan såklart ringe, jeg bare gav henne nr som hun ba om.." Dette ignorerte hun totalt og fortsatte å rable om den dårlige servicen. Så handler de ferdig og går for å betale hos kollegaen min. Da sier hun ene surt at de hadde skikkelig dårlig utvalg på røa. Ja, vi har faktisk ingenting med den butikken å gjøre.. Men hun smiler pent og fortsetter salget. Når hun spør om de trenger pose himler dame 2 med øynene og nærmest roper: "selvfølgelig trenger vi det!!" Jeg blir litt sliten sv folk merker jeg. Anonymous poster hash: 4eb62...b52 Åhhhh sånne dramakjerringer blir jeg så jævlig lei av!!!! Kan de ikke bare jekke seg ned litt... De er liksom ikke de viktigste personene i verden:s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7609 Del Skrevet 2. april 2015 Han sa ikke så mye da, det morsomme var mer hva han kjøpte.. Han ville ha burger men vi drev å vaska grillen så jeg sa at han dessverre ikke kunne kjøpe burger. Så gikk han og fant seg 9 pakker med potetgull. Ble over 300kr (bensinstasjon). Han var drita da. Også begynte han å bable i vei om at denne stasjonen var helt fantastisk og at vi ikke måtte lure kundene våre. Wat? Anonymous poster hash: c8b98...a52 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #7610 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg blir også voldsomt irritert over paranoide, gamle mennesker som kommer for å returnere et plagg. Meg: Ja, da må du bare skrive navn og nummer på denne lappen her. Kunde: HÆ? Hvorfor? Skal jeg bare utgi privatinformasjon, og jeg aner ikke hvor den går? Dette er jo ekkelt og skummelt, dette kan jo bli misbrukt blablabla.. Altså... Ja. Åh ja de har jeg og fått! "Kommer jeg til å bli oppringt?" "Eh er dette trygt??" "Hva skal du med nr mitt?" Herregud. Hva tror de da? At de ansatte bruker numrene til å telefonterrorisere folk? Eller at om butikken blir rana så tar ranerne vare på returkvitteringene og oppsøker de?Anonymous poster hash: c8b98...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 2. april 2015 #7611 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg tusla rundt på Oslo City i går. Der er det sånne knapper ved alle rulletrappene hvor man kan trykke på rødt, gult eller grønt smilefjes, alt etter hvor fornøyd man er med servicen i den etasjen. I det jeg kommer rundt et hjørne og ser rett på en av disse settene med knapper, så er det ei dame som står og trykker og trykker og trykker på den røde sure knappen. Hun ser temmelig sur og stressa ut, og jeg ser ut. Da hun oppdager meg blir hun flau, og går videre. Lurer veldig på hva hun hadde opplevd i den etasjen, eller om hun bare gjorde sånn på pur f (hadde nemlig ikke forundra meg, og selv om min opplevelse av Oslo City i går var temmelig nøytal, uten verken positive eller negative opplevelser, så passet jeg å trykke to ganger på den grønne blide knappen, bare for å veie opp litt). Men altså dersom noen av dere her inne opplevde en sur, blond kvinne i 3.etg på Oslo City i går i 13tiden, så fortell gjene hva som egentlig skjedde! Og selv om det ikke helt hører hjemme i tråden, så må jeg skryte litt av min faste REMAbutikk (det er jo tross alt påske) . Stappfull butikk, og jeg (i likhet med alle de andre kundene der inne) hadde jo passet på å handle med meg halve butikken. Men den REMAbutikken er bare fantastisk! God plass, ryddig, godt utvalg, og aldri kø i kassene. Selv ikke i går i verstings påskehamstringsrushet. Passet på å si det til hun som satt i kassa også, og hun lyste opp og gav meg en bunke gratis poser til alle varene mine. Det var koselig :-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucid Skrevet 2. april 2015 #7612 Del Skrevet 2. april 2015 Er så utrolig imponert over alle butikkansatte nå midt i før-påskestresset! Vært på forskjellige butikker både i går og dagen før det, og alle butikker har vært fullstappa, og de ansatte har sett sinnsykt stressa ut, men alikevel greier alle å smøre på seg et smil, le litt, dra en liten spøk og ønske meg god påske! Jeg er så imponert! Applaus! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trappetroll Skrevet 2. april 2015 #7613 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Jeg tusla rundt på Oslo City i går. Der er det sånne knapper ved alle rulletrappene hvor man kan trykke på rødt, gult eller grønt smilefjes, alt etter hvor fornøyd man er med servicen i den etasjen. I det jeg kommer rundt et hjørne og ser rett på en av disse settene med knapper, så er det ei dame som står og trykker og trykker og trykker på den røde sure knappen. Hun ser temmelig sur og stressa ut, og jeg ser ut. Da hun oppdager meg blir hun flau, og går videre. Lurer veldig på hva hun hadde opplevd i den etasjen, eller om hun bare gjorde sånn på pur f (hadde nemlig ikke forundra meg, og selv om min opplevelse av Oslo City i går var temmelig nøytal, uten verken positive eller negative opplevelser, så passet jeg å trykke to ganger på den grønne blide knappen, bare for å veie opp litt). Men altså dersom noen av dere her inne opplevde en sur, blond kvinne i 3.etg på Oslo City i går i 13tiden, så fortell gjene hva som egentlig skjedde! Og selv om det ikke helt hører hjemme i tråden, så må jeg skryte litt av min faste REMAbutikk (det er jo tross alt påske) . Stappfull butikk, og jeg (i likhet med alle de andre kundene der inne) hadde jo passet på å handle med meg halve butikken. Men den REMAbutikken er bare fantastisk! God plass, ryddig, godt utvalg, og aldri kø i kassene. Selv ikke i går i verstings påskehamstringsrushet. Passet på å si det til hun som satt i kassa også, og hun lyste opp og gav meg en bunke gratis poser til alle varene mine. Det var koselig :-) Jeg trykker alltid rødt på slike, rett og slett fordi det alltid er noe å strekke seg etter 😅 Men passer også alltid på å rose ansatte som gir bra service! Uansett! Endret 2. april 2015 av Trappetroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 2. april 2015 #7614 Del Skrevet 2. april 2015 Jeg tror jeg hadde solgt dem en av hver. Gjerne med en hyggelig kommentar om at siden du ikke kan bestemme deg tar vi en av hver, så kan du se hvilken du liker best til neste gang Tror det er sånn mersalg funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #7615 Del Skrevet 3. april 2015 Stod på bensinstasjonen mens jeg ventet på bussen i kveld da en rimelig brisen fyr stavret inn. Samtalen gikk sånn: Ansatt: Heisann! Kunde: Halloen du, har dere sånn derre potetchips? Ansatt: Det har vi, vet du, de står rett her! *vise til hyllen* Kunde: Åja, men jeg skal ikke ha sånne røde greier, jeg skal bare ha potetchips, jeg. Ansatt: Vi har flere typer med potetgull, hvilken er det du tenker på? Kunde: Sånn vanlig potetchips. Ansatt: Eh... Vi har disse? *holde frem* Kunde: Åja, hvilken av de er den vanlige? Ansatt: Uh... Pringles er jo mange som liker, kanskje det er den du tenker på? Kunde: Nei, det er norsk, sånn vanlig potetchips. Ansatt: Maarud, da? Eller Sørlandschips? Kunde: Nei, det er bare vanlig potetchips... Slik pågikk samtalen en stund. Den ansatte ble mer og mer ubekvem og det var åpenbart at kunden ikke hadde noen spesiell type i tankene, så jeg bare brøt inn og gav fyren en pakke Maarud og sa han burde prøve den. Han bare "Åja, jaha, ja," og så betalte han og takket for servicen. Anonymous poster hash: 415ec...bd5 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7616 Del Skrevet 4. april 2015 Kunde: "Selger dere kebab her eller?" Jeg: "nei dessverre, dette er en klesbutikk" Kunde: "sååå.. Ingen kebab? Burger?" Jeg: "nei beklager " Kunde: "faen te dårlig service a!!!" Anonymous poster hash: 1ebb7...49c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 4. april 2015 #7617 Del Skrevet 4. april 2015 Kunde: "Selger dere kebab her eller?" Jeg: "nei dessverre, dette er en klesbutikk" Kunde: "sååå.. Ingen kebab? Burger?" Jeg: "nei beklager " Kunde: "faen te dårlig service a!!!" Anonymous poster hash: 1ebb7...49c Hæ er dette virkelig sant..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 4. april 2015 #7618 Del Skrevet 4. april 2015 Kunde: "Selger dere kebab her eller?" Jeg: "nei dessverre, dette er en klesbutikk" Kunde: "sååå.. Ingen kebab? Burger?" Jeg: "nei beklager " Kunde: "faen te dårlig service a!!!"Anonymous poster hash: 1ebb7...49c Hæ?! Det der var bare utrolig sært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 4. april 2015 #7619 Del Skrevet 4. april 2015 Et lite slitent sukk fra pauserommet... Folk tar av. De tar AV. 😭 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #7620 Del Skrevet 4. april 2015 Fikk nettopp kjeft fordi jeg kom til å hilse på en kunde to ganger.... Det var en stille stund og ettersom kassa er rett foran innganger hilser jeg på kundene i det de kommer inn i butikken. Av gammel vane sier jeg også hei når de kommer til kassa, så gjorde dette nå.... respons; "Du SÅ at jeg kom inn, behøver ikke å si hei en gang til da vel!"..... pluss på et veldig surt ansiktsuttrykk og null snev av sarkasme i setningen..... Dette har jeg aldri opplevd før! Anonymous poster hash: 19496...25c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå