AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #7021 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg blir glad hver gang jeg leser en historie her hvor dere faktisk tvinger kundene til å ta ansvar for sine dårlige valg og ufine handlinger. Takk for at dere oppdrar menneskeheten ved å kaste dem ut når det stenger, som i historien til vestia, og tvinge dem til å betale varer, som i historien til the Kitten. Dere gjør oss alle en tjeneste ved at de kanskje (forhåpentligvis) lærer Anonymous poster hash: ee20e...ac2 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 22. desember 2014 #7022 Del Skrevet 22. desember 2014 Hadde også en kunde som beskyldte meg for å stjele fra henne. Vi har cashguard og det er umulig for meg å putte sedler på feil. Dessuten viser den til enhver tid hvor mye kunden har betalt. Hun ga meg en 50 lapp og puttet på masse mynter, og jeg sier at det mangler 150 kr. Kunde: Hvor mye fikk du der? Meg: En 50-lapp. Kunde: Nei, du fikk 200 kr. Meg: Nei, jeg fikk en 50-lapp. Kunde: Du fikk en 200-lapp. Meg: Nei, det gjorde jeg ikke. Det står jo her hvor mye du har betalt. Kunde: Du fikk en 200-lapp. Meg: Nei. Nå annulerer jeg salget og så kommer alt du har betalt ut igjen. Det kom selvfølgelig en 50-lapp pluss alle myntene hennes. Kunde: Jeg ga deg 200 kr. Meg: Er du seriøs nå? Alt du har gitt meg har jo kommet ut igjen. Jeg har ikke 200-lappen din. Kunde: Jo, det har du. Meg: Hvor skulle jeg hatt den da? Kunde: I maskinen. Meg: Den ville også kommet ut igjen når jeg annulerte salget. Kunde: Jeg VET jeg ga deg en 200-lapp. Meg: Jeg vet ikke hva som har skjedd med den, men jeg har den ikke. Så dro hun frem en haug med kvitteringer og viste meg at den og den dagen hadde hun handlet der og der, betalt med den og den seddelen og fått så og så mye igjen. Mens hun gransker disse innser hun at hun nettopp hadde brukt denne 200-lappen på en annen butikk. Kunde: Hehehe. Feil kan skje. En ydmyk unnskyldning hadde kanskje vært mer på sin plass eller? Akkurat det samme skjedde med meg en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 22. desember 2014 #7023 Del Skrevet 22. desember 2014 Vi har blitt fri for ekstrepærer til juletrelys og får logisk nok ikke tak i flere før jul. Bestiller vi varer nå, rekker de ikke å bli sendt til oss før jul uansett. I tillegg tok levrandøren juleferie på fredag. Det er det ikke alle som skjønner! Kunde "Lyspærer til juletrelys!" Meg "Beklager, men vi er dessverre utsolgt." Kunde "Alle er jo utsolgt! Dere MÅ ha!" Meg "Beklager altså. Det eneste jeg kan gjøre for deg er å gi deg disse lysene til 69 kroner" (Står 99,- på, så det er et godt avslag) Kunde "Jeg vil ikke ha NYE lys! Jeg vil ha PÆRER!" Meg "Men vi har ikke flere pærer. Det eneste jeg har er avsalg på nye lys, siden vi er utsolgt for pærer." Kunde "Hører du ikke hva jeg sier? Ikke lys! PÆRER!" Meg "Beklager! Ingen pærer her. Har du vært hos *diverse butikker jeg vet også selger disse varene*?" Kunde "Nå går jeg." Meg "Hade bra da. God jul!" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 22. desember 2014 #7024 Del Skrevet 22. desember 2014 Klassiker: Kommer rennende inn døra kl. 13.00 på nyttårsaften, tar med seg den største (frosne) kalkunen de finner i frysa, og proklamerer at den skal være ferdig til kalkunmiddag kl 16. Lykke til sier jeg bare! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chifru Skrevet 22. desember 2014 #7025 Del Skrevet 22. desember 2014 Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 22. desember 2014 #7026 Del Skrevet 22. desember 2014 Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Det er veldig mange som bruker bærenett. Jeg trenger aldri pose, så hadde ikke blitt særlig happy om de i kassa bare antok det. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. desember 2014 #7027 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Altså, hva skulle de ellers ha gjort? Endret 22. desember 2014 av Pingting 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ickyicky Skrevet 22. desember 2014 #7028 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Da jeg jobbet på platebutikk for et par år siden, var Kaizers Orchestra innom en dag for å signere det nye albumet sitt. Køen strakte seg til langt ut butikkdøra, og bandet sto bak kassen med de ansatte, på siden hvor en del skuffer med ymse innhold ligger. Mens spetakkelet foregikk inne i butikken, kom en kunde (mann i førtiårene) bort til disken og ville høre på en CD han hadde funnet seg ute i butikken. Meg: Jeg beklager, men du kan desverre ikke høre på den CD-en akkurat nå. Bandet står fremfor skuffen hvor plata ligger, og jeg kan ikke bare be dem om å flytte seg. Kunde: Ja, men jeg vil bare høre på denne ene CD-en. Bare hent den du. Meg: Det kan jeg desverre bare ikke gjøre. Jeg kan ikke be hele gjengen om å flytte seg når det er så stor pågang i signeringskøen. De er ferdige om en time, så du kan gjerne komme tilbake og høre på den da? Kunde: Er du seriøs? Skal kundene plutselig forskjellsbehandles bare fordi de ikke har lyst på den samme musikken? Jeg har like stor rett til god service som det de har! Jeg visste ikke at det var signering i dag! Meg: Jeg kan rett og slett ikke gjøre noe. Vi har reklamert for signeringen i flere uker nå, og det er så mange hundrevis av folk som står og venter at jeg ikke kan sette alt på pause for å hente den disken. Kom tilbake om en time, du. Kunden ville ikke gi seg. Det ble videre utskjelling om at "nå går du og henter den CD-en!", mens fortvila 18 år gamle jeg prøvde alt jeg kunne for å få han til å forstå at jeg rett og slett ikke hadde mulighet til å hente den. Til slutt begynte han å roe seg ned, og virket som om han var i ferd med å dra derifra, da kompisen hans dukket opp og fyrte seg opp på samme måten. Så plutselig hadde jeg to voksne menn som sto der og kjeftet på meg, uten å i det hele tatt virke til å innse at det de spurte etter ikke bare ikke kunne gjøres, men var totalt urimelig. Kunde 1: (etter hva som må ha vært 10 minutter med utskjelling og krangling, mens jeg hele tiden holdt meg rolig og fast på det jeg hadde sagt til han fra starten av) Dette er den aller verste servicen jeg noensinne har vært ovenfor! I dag har dere mistet en kunde! Meg: Fint. Jeg hadde gledelig fått sparken om det betydde at jeg aldri trengte å snakke til deg igjen. Endret 22. desember 2014 av ickyicky 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 22. desember 2014 #7029 Del Skrevet 22. desember 2014 Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Er du klar over hvor mange som har med seg nett eller brukte poser i lomma? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2014 #7030 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg: Det blir 200 kroner da *smile* Kunde: Jeg vet det da! Å jul med din glede.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 22. desember 2014 #7031 Del Skrevet 22. desember 2014 Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Nå er det jo allerede skrevet noen ganger, men ja, handlenett eller brukte poser. Og desuten så er det sååå mange kunder som først spør om pose etter at de har betalt for å spare disse 3-4 kronene.. Men det jeg egentlig skulle skrive til det, det er at det finnes en egen tråd for hva dumme ting butikkansatte sier 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 22. desember 2014 #7032 Del Skrevet 22. desember 2014 Dumme ting butikkansatte sier: "Skal du ha en pose?" når man har handlet inn for en hel uke i mat. Vet de er "pliktig" å spørre iom de tar penger for poser, men ærlig talt. Folk blir aldri fornøyde. I min tid som butikkmedarbeider fikk jeg kjeft for å spørre om de ville ha pose, og når jeg ikke spurte om de ville ha pose. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. desember 2014 #7033 Del Skrevet 22. desember 2014 Folk blir aldri fornøyde. I min tid som butikkmedarbeider fikk jeg kjeft for å spørre om de ville ha pose, og når jeg ikke spurte om de ville ha pose. Og for å spørre om de vil ha kvittering (nei herregud, hva skal jeg med den? Dere bruker aaaaaalt for mye papir på de kvitteringene, miljøet og regnskogen og blablabla og dessuten får jeg ikke igjen på skatten på den uansett, høhøhø, legg den i "arkivet" du, høhøhø), eller å ikke spørre om de vil ha (JA! Selvfølgelig skal jeg ha kvittering! Jeg har RETT på kvittering, jeg skal ikke måtte spørre om den, hører du!?) Du.kan.ikke.vinne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 22. desember 2014 #7034 Del Skrevet 22. desember 2014 Jeg synes det er bra at de ansatte spør om jeg vil ha pose. Da kan jeg si ja takk hvis jeg har glemt å be om det selv, og nei takk hvis jeg ikke trenger. Det er da ikke verre enn det, eller hva? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. desember 2014 #7035 Del Skrevet 22. desember 2014 takk til alle butikkansatte! ikke bare for innsatsen dere gjør, men også for denne morsomme tråden 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. desember 2014 #7036 Del Skrevet 22. desember 2014 Pose og kvittering. Vinner ikke uansett. Men jeg spør alltid, og så klistrer man på seg smilet når man får det samme svaret for tjuende gang den dagen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 22. desember 2014 #7037 Del Skrevet 22. desember 2014 takk til alle butikkansatte! ikke bare for innsatsen dere gjør, men også for denne morsomme tråden Takk takk skal jobbe imorgen og åpne/stenge butikken på julaften. Er så spent på om alle kundene er ute av butikken før stengetid (vi stenger kl 15 ) slik at jeg rekker å dusje før middagen Gleder meg forøvrig til å lese alle historiene her i romjula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. desember 2014 #7038 Del Skrevet 22. desember 2014 Takk takk skal jobbe imorgen og åpne/stenge butikken på julaften. Er så spent på om alle kundene er ute av butikken før stengetid (vi stenger kl 15 ) slik at jeg rekker å dusje før middagen Gleder meg forøvrig til å lese alle historiene her i romjula "byttedagene" gir vel på en del morsomme historier, skal følge denne tråden. vurderer å bare gi opp sykepleier yrket innimellom og begynne i blomsterbutikk, virker koseligere Lykke til på jobb og gledelig jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. desember 2014 #7039 Del Skrevet 22. desember 2014 "byttedagene" gir vel på en del morsomme historier, skal følge denne tråden. vurderer å bare gi opp sykepleier yrket innimellom og begynne i blomsterbutikk, virker koseligere Lykke til på jobb og gledelig jul! Haha, da har du ikke lest min historie fra blomsterbutikk på julaften... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 22. desember 2014 #7040 Del Skrevet 22. desember 2014 "byttedagene" gir vel på en del morsomme historier, skal følge denne tråden. vurderer å bare gi opp sykepleier yrket innimellom og begynne i blomsterbutikk, virker koseligere Lykke til på jobb og gledelig jul! Kan LOVE deg at blomsteryrket er koselig hele året, bortsett fra jula. Et sant mareritt fra ende til annen. Altfor mye å gjøre. Huff. Hilsen ei som skal opp å hoppe (eller løpe..) på jobb i morra i blomsterbutikken av eget valg Gleder meg til dagen er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå