Gå til innhold

Dumme ting kunder sier


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kaffekompisene

Da er det godt mulig at vi har de samme gærne kundene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffekompisene

Jeg synes du var ganske drøy i måten du svarte henne, jeg.. Det går an å være saklig selv om man ikke er enig med kunden.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Igjen... Jeg er så drit lei av at folk ikke klarer å tørke opp etter seg når de søler sennep/ketchup! Med en gang man er utenfor sitt eget hjem så er det liksom ikke så nøye.

I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig.

Ja også utover hele gulvet. Jeg finner til og med store "kladder" med ketchup ved utgangsdøra som er ca 7 meter unna pølsedisken! Hvordan får de det til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Ja også utover hele gulvet. Jeg finner til og med store "kladder" med ketchup ved utgangsdøra som er ca 7 meter unna pølsedisken! Hvordan får de det til?

Også rå løk og potetsalat borte med kaffemaskinen. Lurer på om de spiser som griser hjemme også? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig.

Et tips kan være at de ansatte blir flinkere til å ta på korken på ketchupen/sennepen etter de kundene som ikke gidder å gjøre det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Et tips kan være at de ansatte blir flinkere til å ta på korken på ketchupen/sennepen etter de kundene som ikke gidder å gjøre det.

Vi har ikke kork dessverre, vi fjerner toppen med kniv, så er den åpen til den byttes ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kork dessverre, vi fjerner toppen med kniv, så er den åpen til den byttes ut :(

Da skjønner jeg at det blir søl ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen knuste ei flaske rusbrus, å tror dere kundene bryr seg om at det er søl? Nei de valser rett igjennom det å drar det utover heeeeeele butikken. Knuser du noe si ifra så man kan vaske umiddelbart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Jeg synes du var ganske drøy i måten du svarte henne, jeg.. Det går an å være saklig selv om man ikke er enig med kunden.

Jeg syns det var helt greit svar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffekompisene

Ble jo kjempe nysgjerrig på hvilken klage dette var, da! Men når jeg går inn på siden finner jeg ingen :fnise: Hvordan finner man den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jo kjempe nysgjerrig på hvilken klage dette var, da! Men når jeg går inn på siden finner jeg ingen :fnise: Hvordan finner man den? :)

Hehe.. Ja, ser nå at hun har jo jommen meg fjernet den. Sikkert litt flaut i og med at det ble litt blest om hvor klagete hu var/er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Ja, ser nå at hun har jo jommen meg fjernet den. Sikkert litt flaut i og med at det ble litt blest om hvor klagete hu var/er..

Jeg liker hvordan du virkelig går i bresjen for å gi omverdenen et godt inntrykk av Kaffekompisene. Kunde har en klage. Du svarer på en måte som ikke kan kalles direkte superhøflig, og så henger du ut kunden og ler av henne på KG etterpå? Nice.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Jeg liker hvordan du virkelig går i bresjen for å gi omverdenen et godt inntrykk av Kaffekompisene. Kunde har en klage. Du svarer på en måte som ikke kan kalles direkte superhøflig, og så henger du ut kunden og ler av henne på KG etterpå? Nice.

Noen ganger så må man faktisk bare le når kunder er irrasjonelle, tåplige og klager uten mål og mening.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger så må man faktisk bare le når kunder er irrasjonelle, tåplige og klager uten mål og mening.

Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass".

Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest constance90

Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass".

Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg.

Syns det passer seg jegnår kunden oppfører seg slik. Nokså mange butikker blir hengt ut av idiot kunder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass".

Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg.

Her var nå hovedpoenget at dette var en kunde som hadde det med å klage på alt hun fant at bedrifter og butikker i byen for å skaffe seg litt gratis. Og den ble gjennomskua ganske lett, og da gidder man ikke dulle med dem

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en omvendt kunde i går; Han kom til kassen med noe drikke, og mens han betalte sa han at de drikkeflaskene som sto fremst var gått ut på dato.

Meg: Åja! Det skal jeg sjekke opp med en gang, sier jeg. -Takk for at du sier i fra. *litt nervøs, her pleier det å komme leksjoner om dårlig butikk og dårlig personale*

Kunde: Joda, kjerringa har lært meg til å alltid sjekke datoen serru. Hehehe!

Meg: Jamen det er ikke så dumt det, det skal nå egentlig ikke være nødvendig, men vi rekker dessverre ikke over tusenvis av varer hver dag..

Kunde: Jo nei det er forståelig ja! *fremdeles like blid*

Jeg bare satt igjen sånn her: :huh: og samtidig sånn: :lillesky:

Hurra for ikke-sure kunder!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er skikkelig glad for at sure kunder er unntaket på jobben min. Blir mer og mer glad i jobben min av å lese her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...