globalagogo Skrevet 6. april 2014 #5241 Del Skrevet 6. april 2014 Kaffekompisene Da er det godt mulig at vi har de samme gærne kundene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-D- Skrevet 6. april 2014 #5242 Del Skrevet 6. april 2014 Kaffekompisene Jeg synes du var ganske drøy i måten du svarte henne, jeg.. Det går an å være saklig selv om man ikke er enig med kunden. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. april 2014 #5243 Del Skrevet 6. april 2014 Igjen... Jeg er så drit lei av at folk ikke klarer å tørke opp etter seg når de søler sennep/ketchup! Med en gang man er utenfor sitt eget hjem så er det liksom ikke så nøye. I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 6. april 2014 #5244 Del Skrevet 6. april 2014 I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig. Ja også utover hele gulvet. Jeg finner til og med store "kladder" med ketchup ved utgangsdøra som er ca 7 meter unna pølsedisken! Hvordan får de det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. april 2014 #5245 Del Skrevet 6. april 2014 Ja også utover hele gulvet. Jeg finner til og med store "kladder" med ketchup ved utgangsdøra som er ca 7 meter unna pølsedisken! Hvordan får de det til? Også rå løk og potetsalat borte med kaffemaskinen. Lurer på om de spiser som griser hjemme også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. april 2014 #5246 Del Skrevet 6. april 2014 I tillegg så rister de ut ketchupen i gropen der flaska står, så bunnen av flaska blir full av kliss til neste person. Jeg observerer både eldre og unge i å gjøre dette, og om jeg sier noe (f.eks hold en serviett foran mens du rister osv) får jeg ofte det stygge blikket. Ja, unnskyld meg for at jeg prøver å si noe fornuftig. Et tips kan være at de ansatte blir flinkere til å ta på korken på ketchupen/sennepen etter de kundene som ikke gidder å gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. april 2014 #5247 Del Skrevet 6. april 2014 Et tips kan være at de ansatte blir flinkere til å ta på korken på ketchupen/sennepen etter de kundene som ikke gidder å gjøre det. Vi har ikke kork dessverre, vi fjerner toppen med kniv, så er den åpen til den byttes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 6. april 2014 #5248 Del Skrevet 6. april 2014 Vi har ikke kork dessverre, vi fjerner toppen med kniv, så er den åpen til den byttes ut Da skjønner jeg at det blir søl ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 6. april 2014 #5249 Del Skrevet 6. april 2014 Noen knuste ei flaske rusbrus, å tror dere kundene bryr seg om at det er søl? Nei de valser rett igjennom det å drar det utover heeeeeele butikken. Knuser du noe si ifra så man kan vaske umiddelbart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. april 2014 #5250 Del Skrevet 6. april 2014 Da skjønner jeg at det blir søl ja. Ja, hadde vært mye mer praktisk med kork som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 6. april 2014 #5251 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg synes du var ganske drøy i måten du svarte henne, jeg.. Det går an å være saklig selv om man ikke er enig med kunden. Jeg syns det var helt greit svar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia pia Skrevet 7. april 2014 #5252 Del Skrevet 7. april 2014 Kaffekompisene Ble jo kjempe nysgjerrig på hvilken klage dette var, da! Men når jeg går inn på siden finner jeg ingen Hvordan finner man den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 7. april 2014 #5253 Del Skrevet 7. april 2014 Ble jo kjempe nysgjerrig på hvilken klage dette var, da! Men når jeg går inn på siden finner jeg ingen Hvordan finner man den? Hehe.. Ja, ser nå at hun har jo jommen meg fjernet den. Sikkert litt flaut i og med at det ble litt blest om hvor klagete hu var/er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermjau Skrevet 7. april 2014 #5254 Del Skrevet 7. april 2014 Hehe.. Ja, ser nå at hun har jo jommen meg fjernet den. Sikkert litt flaut i og med at det ble litt blest om hvor klagete hu var/er.. Jeg liker hvordan du virkelig går i bresjen for å gi omverdenen et godt inntrykk av Kaffekompisene. Kunde har en klage. Du svarer på en måte som ikke kan kalles direkte superhøflig, og så henger du ut kunden og ler av henne på KG etterpå? Nice. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 7. april 2014 #5255 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg liker hvordan du virkelig går i bresjen for å gi omverdenen et godt inntrykk av Kaffekompisene. Kunde har en klage. Du svarer på en måte som ikke kan kalles direkte superhøflig, og så henger du ut kunden og ler av henne på KG etterpå? Nice. Noen ganger så må man faktisk bare le når kunder er irrasjonelle, tåplige og klager uten mål og mening. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermjau Skrevet 7. april 2014 #5256 Del Skrevet 7. april 2014 Noen ganger så må man faktisk bare le når kunder er irrasjonelle, tåplige og klager uten mål og mening. Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass". Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 7. april 2014 #5257 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass". Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg. Syns det passer seg jegnår kunden oppfører seg slik. Nokså mange butikker blir hengt ut av idiot kunder. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slumkim Skrevet 7. april 2014 #5258 Del Skrevet 7. april 2014 Ja, herregud, kunder kan være idioter. Men i mitt hode ler man av teite kunder og henger de ut på KG - anonymt. Jeg synes ikke man gir et kjempeinntrykk av bedriften sin når man bare "hei, jeg jobber her jeg, sjekk ut den teite klagen vi fikk på facebook-siden vår´a, sykt teit kunde liksom. Men sjekk, jeg fikk satt a på plass ass". Jeg får ikke sånn enormt lyst til å kjøpe kaffe hos de nå, mener jeg. Her var nå hovedpoenget at dette var en kunde som hadde det med å klage på alt hun fant at bedrifter og butikker i byen for å skaffe seg litt gratis. Og den ble gjennomskua ganske lett, og da gidder man ikke dulle med dem 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 8. april 2014 #5259 Del Skrevet 8. april 2014 Jeg hadde en omvendt kunde i går; Han kom til kassen med noe drikke, og mens han betalte sa han at de drikkeflaskene som sto fremst var gått ut på dato. Meg: Åja! Det skal jeg sjekke opp med en gang, sier jeg. -Takk for at du sier i fra. *litt nervøs, her pleier det å komme leksjoner om dårlig butikk og dårlig personale* Kunde: Joda, kjerringa har lært meg til å alltid sjekke datoen serru. Hehehe! Meg: Jamen det er ikke så dumt det, det skal nå egentlig ikke være nødvendig, men vi rekker dessverre ikke over tusenvis av varer hver dag.. Kunde: Jo nei det er forståelig ja! *fremdeles like blid* Jeg bare satt igjen sånn her: og samtidig sånn: Hurra for ikke-sure kunder! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 8. april 2014 #5260 Del Skrevet 8. april 2014 Kjenner jeg er skikkelig glad for at sure kunder er unntaket på jobben min. Blir mer og mer glad i jobben min av å lese her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå