Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Døde litt av en kunde jeg nettopp hadde innom.

Han prøvde noen skjorter i Latex. For å finne riktig størrelse osv.

Prøvde først en som var for liten og fikk prøve en til etter det.

Også sier han: 'Jeg bare elsker lyden!'

Ja greit det, er jo litt floppete lyd i grunn.

Når han endelig finner en skjorte som passer utbryter han med en sensuell stemme at 'GUUD SÅ DEEEEILIG, JAH, SÅ DEILIG MMMMH DEILIG JAAAH ÅÅH' ......

Synes det var litt lol, men mest ekkelt.

Har ikke lyst å vitne til at han har et orgasmisk Moment med skjorta...

Så jeg sa til slutt: 'Ja, jeg hører du sier dette, nok nå.'

Og da ble det stillt :laugh:

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

..........

Han prøvde noen skjorter i Latex..........

Nå ble jeg veldig nysgjerrig.....hvor jobber du?

• Liker 3
Skrevet

Nå ble jeg veldig nysgjerrig.....hvor jobber du?

Hehe, jobber i en butikk som blandt annet selger Latex ;)

• Liker 5
Skrevet

Jobber man i en butikk som selger latex ber man jo nesten om rare kunder da.

• Liker 21
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg fant en halv drukket flaske med Fun Light igår, ved potetgullet.

Inn i helvete... :fnise: DEN kunden må ha blitt dårlig, eller så må det ha blitt blandet ut med vann. Hvordan det ble gjort er jeg veldig nysgjerrig på.

Skrevet

Inn i helvete... :fnise: DEN kunden må ha blitt dårlig, eller så må det ha blitt blandet ut med vann. Hvordan det ble gjort er jeg veldig nysgjerrig på.

Jeg også, jeg spurte først en annen kollega hva jeg burde gjøre. Han var et like stort spørsmålstegn som meg, så vi måtte oppsøke NKen å spørre h*n siden h*n vet best. NKen hadde faktisk funnet korka liggende i en annen del av butikken.

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg også, jeg spurte først en annen kollega hva jeg burde gjøre. Han var et like stort spørsmålstegn som meg, så vi måtte oppsøke NKen å spørre h*n siden h*n vet best. NKen hadde faktisk funnet korka liggende i en annen del av butikken.

Jeg vet! Det er et spøkelse som liker fun saft. Finnes ingen annen forklaring.

Skrevet

Jeg vet! Det er et spøkelse som liker fun saft. Finnes ingen annen forklaring.

Fun Light spøkelser er skumle, jeg må få gutta på jobb til å beskytte meg.

Skrevet

Jobber man i en butikk som selger latex ber man jo nesten om rare kunder da.

Ber man virkelig om det? :huh:

Selvfølgelig er det rare kunder som kommer innom, men vi har ikke flere rare kunder enn de har på rema... :jolie: Om noen har en fetish for latex klarer de styre seg i butikken hvor de kjøper det. Akkurat som du klarer å styre deg når du er sulten i en matbutikk. For man er jo anstendige mennesker, er man ikke? :klo: Så når det da kommer inn noen med lfå sosiale antenner, tipper jeg de oppfører seg like merkelig i en annen butikk også. :plystre:

Har lenge vurdert å legge ut noen gode historier her inne, fordi, trust me, jeg har MANGE. Men har alltids ikke ville lakt ut grunnet 1, gjenkjennelse eller 2, fordommer. :roll:

Når man jobber i service yrket har man ikke bedt om noen rare kunder, uansett om man selger dildoer, sminkesaker eller matvarer. De kommer uansett, fordi folk er rare. :klaske: Det er ikke sosialt akseptablet å oppføre seg merkelig/ekkel/kranglete uansett hvilken butikk du er i. :riste:

Ikke meningen å avsporer her, eller være så hårsår, men synes det er litt synd at folk ennå tror en butikk som selger latex er et sted hvor bare raringer handler og at vi som jobber her finner oss i mye rart. :vetikke:

Kundene våre er helt normale mennesker og det er også vi som jobber her! :icon_lol:

Takk for oppmerksomheten! :flau:

• Liker 31
Skrevet

Ber man virkelig om det? :huh:

Selvfølgelig er det rare kunder som kommer innom, men vi har ikke flere rare kunder enn de har på rema... :jolie: Om noen har en fetish for latex klarer de styre seg i butikken hvor de kjøper det. Akkurat som du klarer å styre deg når du er sulten i en matbutikk. For man er jo anstendige mennesker, er man ikke? :klo: Så når det da kommer inn noen med lfå sosiale antenner, tipper jeg de oppfører seg like merkelig i en annen butikk også. :plystre:

Har lenge vurdert å legge ut noen gode historier her inne, fordi, trust me, jeg har MANGE. Men har alltids ikke ville lakt ut grunnet 1, gjenkjennelse eller 2, fordommer. :roll:

Når man jobber i service yrket har man ikke bedt om noen rare kunder, uansett om man selger dildoer, sminkesaker eller matvarer. De kommer uansett, fordi folk er rare. :klaske: Det er ikke sosialt akseptablet å oppføre seg merkelig/ekkel/kranglete uansett hvilken butikk du er i. :riste:

Ikke meningen å avsporer her, eller være så hårsår, men synes det er litt synd at folk ennå tror en butikk som selger latex er et sted hvor bare raringer handler og at vi som jobber her finner oss i mye rart. :vetikke:

Kundene våre er helt normale mennesker og det er også vi som jobber her! :icon_lol:

Takk for oppmerksomheten! :flau:

jeg digger bruken din av smaylis :laugh:

• Liker 8
Skrevet

"Da kommer det på 300 kr, ønsker du å betale det med kort eller kontant?"

"Ja."

"Ehm... kort eller kontant?"
"Ja".

"Altså.... kort eller kontant?"

"JA!!!"

Og slik går nu dagan..... :(

• Liker 22
Skrevet

Kunde: god dag. Jeg trenger stjerneskrujern

Meg: det har jeg dessverre ikke, men jernia ligger i etasjen over oss så du kan høre med de om de har.

Kunde: nei. Jeg har kjøpt det her før og dere må jo ha det enda

Meg: dessverre, dette er bokhandelen, vi har ikke verktøy

Kunde: jo dere har hatt det før det forrige jeg hadde kjøpte jeg her. DERE MÅ JO HA DET ENDA

Meg: nei vi har nok aldri hatt det, men jeg kan søke på dataen å se i sortimentet

Kunde: ja det skulle da bare mangle

Meg: *knatter inn skrujern for å være hyggelig* nei beklager det har vi ikke

Kunde: makan til dårlig service her på denne butikken!

Så gikk han...

FINT det

• Liker 30
Skrevet

Kunder som løper inn på butikken 1958 og krever en egen kasse så dem kan kjøpe øl-.-

Skrevet

Og ikke minst de 4727373 kundene som tar denne:

Meg: trenger du en pose?

Kunde: nei får plass i den jeg har/ nei tar det i veska / nei tar det under armen

Også rett etter de har betalt trenger de visst en pose likevel..... Seriøst det er en krone!!

Og de som sier ja til pose, så ser de at den koster penger og krever en krone i retur fordi de ikke skal ha den likevel

Skrevet

Jeg har ikke noen direkte kunde-historier, men noen relaterte.

- Dagen før lønning denne måneden, var kontoen tom, så jeg samlet sammen alle småpengene jeg fant for å handle inn dagens middag. Haha, tenkte på denne tråden da jeg dro fram alle småmyntene. (250kr i smått, 100 av dem 1-kroninger). Heldigvis var det sånn cash-maskin (eller hva det heter?), så han i kassa slapp å telle, men det tok jo sin tid med en og en mynt.

Istedenfor å bli flau over at jeg lagde lang kø i kassa, så koste jeg meg faktisk litt, folk ble skikkelig oppgitte, men kunne ikke si noe :lur:.

- En kompis av meg stod i kassa på polet for å kjøpe sprit til lillebroren sin (under 18), lillebroren står utenfor og venter. Plutselig holder kompisen min flaska opp i lufta og roper til lillebroren sin "Var det denne du skulle ha?!". Han fikk ikke kjøpt den spriten, nei. :fnise:

- Stod i kø på Mc'ern i dag, da kassa foran meg ble ledig, jeg var på vei dit, men ble dyttet bort av dama bak meg. Jeg gikk fort foran henne og ga henne det dødsblikket og bestilte maten min. Ahh, føltes godt.

Btw til dere som jobber i servicebransjen: Jeg blir veldig glad over at dere sier "Hei" og "Ha en fin dag" osv. Min faste matbutikk er valgt ut i fra dette, samme med treningssenteret jeg går til. Føler meg mer velkommen da, og får opp humøret mitt. Svarer alltid hyggelig tilbake og håper det gjør dagen til de ansatte bedre :biggrin:.

• Liker 9
Skrevet

Kunde: god dag. Jeg trenger stjerneskrujern

Meg: det har jeg dessverre ikke, men jernia ligger i etasjen over oss så du kan høre med de om de har.

Kunde: nei. Jeg har kjøpt det her før og dere må jo ha det enda

Meg: dessverre, dette er bokhandelen, vi har ikke verktøy

Kunde: jo dere har hatt det før det forrige jeg hadde kjøpte jeg her. DERE MÅ JO HA DET ENDA

Meg: nei vi har nok aldri hatt det, men jeg kan søke på dataen å se i sortimentet

Kunde: ja det skulle da bare mangle

Meg: *knatter inn skrujern for å være hyggelig* nei beklager det har vi ikke

Kunde: makan til dårlig service her på denne butikken!

Så gikk han...

FINT det

Ark bokhandel selger hammer med skrujern inni :fnise:

28544_FA-05_2.jpg

• Liker 5
Skrevet

Kunder som skriker i telefonen og blir sinna på meg fordi de ikke hører hva jeg sier når skrikerungen DERES bråker!!!!!!!

Folk som ikke hører etter hva jeg sier. "Aller først trenger jeg navnet ditt!" "Da vil jeg bestille ....."

ARGH.

Kunder som prater mens de venter at jeg skal ta telefonen. Jeg syns det faktisk er ufattelig utrivelig når jeg tar telefonen og en eller annen skriker "MED PEPPERONIII!" inn i øret.

..... også kunder som ikke har bestemt seg for hva de skal ha før de ringer og så snakker de litt til meg og litt til hverandre mens jeg sitter der og prøver å finne ut hvordan man kan drepe folk over telefonen.....

(ja, jeg har en skikkelig drittdag på jobb...)

• Liker 10
Gjest MissWinter
Skrevet

Er mange narkomane som drikker saft ublandet når de får søtsug. Opplever ofte at LAR-brukerne våre ber om ublandet saft, hehe.

Uansett, dumme ting kunder sier ja: Jeg har hatt en del kunder som har kommet innom POSTKONTORET jeg jobbet på, og spurt om vi selger frimerker. Svarte et par ganger på tull sagt at man kan få kjøpt de på blomsterbutikken ved siden av, og jammen trodde de på det og gikk til butikken ved siden av :murvegg:

• Liker 4
Skrevet

Uansett, dumme ting kunder sier ja: Jeg har hatt en del kunder som har kommet innom POSTKONTORET jeg jobbet på, og spurt om vi selger frimerker. Svarte et par ganger på tull sagt at man kan få kjøpt de på blomsterbutikken ved siden av, og jammen trodde de på det og gikk til butikken ved siden av :murvegg:

Hahhahahahahahaha :fnise:

Skrevet

Ark bokhandel selger hammer med skrujern inni :fnise:

28544_FA-05_2.jpg

Da skal jeg Sende han dit om jeg ser han igjen :ler: makan til dårlig bokhandel vi er :ler:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...