student86 Skrevet 6. mars 2014 #5101 Del Skrevet 6. mars 2014 Amagahd! Den vil jeg ha! Jeg har allerede En kassadames betroelser, og den boka som han amerikanske bartenderen gav ut i fjor (eller når det nå var...) Kan du ta den med hjem og sende den til meg? :D Kjekt med boktips! :-) Er den boken med amerikansk bartender som utgiver, oversatt til norsk? Har du mulighet til å finne ut hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. mars 2014 #5102 Del Skrevet 7. mars 2014 Kjekt med boktips! :-) Er den boken med amerikansk bartender som utgiver, oversatt til norsk? Har du mulighet til å finne ut hva den heter? Er usikker på om den blir oversatt til norsk. De produserte bare 3000 utgaver av den med mindre de plutselig har bestemt seg for å lage fler. Har boka i hånda her, den heter The Long Pour. Jeg forhåndsbestilte min, den er til og med signert. Boka kan fortsatt bestilles her; http://thebartenderbook.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mars 2014 #5103 Del Skrevet 7. mars 2014 Åh, vi hadde 2 somaliske karer pluss en svart jente(klarte ikke se hvor hun var i fra) på jobben min, herregud så mye rasistisk dritt de måtte ta i mot! Husker jenta da hun var under opplæring, så stod hun fast og jeg skulle hjelpe henne, så sa kunden sa noe sånt som; herregud det er bra du kommer! disse svartingene kan jo ingenting! Jeg har aldri vært vitne til åpen rasisme i hele mitt liv, så jeg fikk hakeslipp. Men så kom en av avdelingslederene forbi og fikk det med seg(og hun skal man virkelig bare passe seg for!) og rasit-dama fikk så hatten passet. Da er dere snille! Vi hadde en kunde før nyttår som skjelt ut ei kasserer fordi hun var muslim. Han får ikke sette sin fot inn i butikken igjen og til pass for han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 7. mars 2014 #5104 Del Skrevet 7. mars 2014 Da er dere snille! Vi hadde en kunde før nyttår som skjelt ut ei kasserer fordi hun var muslim. Han får ikke sette sin fot inn i butikken igjen og til pass for han! Synes vi var for snille etter min mening:\ Om en kunde ikke takler en mørkhudet kasseoperatør kan de bare sulte for min del:P 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 9. mars 2014 #5105 Del Skrevet 9. mars 2014 Jobber på en butikk som har det meste av varer 1. En kunde skal kjøpe en koffert i forbindelse med en lengre flytur (ferie) og lurer på hvor tung den aktuelle kofferten er når den er full! Jeg forklarer kunden at det er helt umulig å svare på, da det kommer an på hvilke varer kofferten er fylt med. Kunden begynner å kjefte på meg og forklarer at jeg som ansatt virkelig burde vite dette... Dæven, jeg burde jo sende en faktura til han koffertselgeren i Johannesburg som ikke sa at kofferten jeg kjøpte kom til å veie over 23 kg når den var full. Udugeligheten hans kosta meg 100 Euro i overvekt på vei hjem fra ferie i fjor... Takk for tipset! <vifter med ironiflagget> 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 9. mars 2014 #5106 Del Skrevet 9. mars 2014 Dæven, jeg burde jo sende en faktura til han koffertselgeren i Johannesburg som ikke sa at kofferten jeg kjøpte kom til å veie over 23 kg når den var full. Udugeligheten hans kosta meg 100 Euro i overvekt på vei hjem fra ferie i fjor... Takk for tipset! <vifter med ironiflagget> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Story Skrevet 10. mars 2014 Populært innlegg #5107 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Kom inn ei dame som skulle ha løkpølse i brød, jeg taster inn varen, hun betaler og ettersom jeg er litt sliten etter en lang vakt dobbeltsjekker jeg at det var løkpølse hun skulle ha. Så går hun ut i bilen og er borte i et par minutter før hun kommer inn igjen: Kunde: Ehh er det løk i denne pølsa? Jeg: Ja, det er hakket løk inni også er den krydret med.. Kunde: Nei fysj! Jeg liker da ikke løk! Jeg: Neivel? Kunde: Nei dette er dårlig service! Tenk om jeg hadde vært allergisk mot løk, hva hadde du gjort da?? Jeg: Vel, det er en LØKpølse? Kunde: Nei fysøren er du frekk? Kunden har alltid rett! Jeg liker ikke løk så dette blir for dumt! Det er din feil at du ikke hører etter på hva jeg bestiller!! Jeg: Hvis jeg har hørt feil så beklager jeg det, du kan få en valgfri pølse som plaster på såret? (Orket virkelig ikke å diskutere) Så stirrer hun stygt på meg mens hun hiver pølsa på gulvet (!!) Jeg: Det hadde vært fint om du ryddet opp etter deg.. Kunde: Ja men jeg skal ha en ny pølse!! Kunden har alltid rett!! Jeg skal ha en grillpølse i brød. Så jeg venter til hun har ryddet opp etter seg, og lager en grillpølse og legger den opp. Kunden: Ja, du må da skjønne at jeg skal ha topping på pølsa!! Jeg tar sånn sprøstekt topping du har der jeg! Det er så godt på pølse! Jeg hadde så utrolig lyst til å kaste den pølsa i ansiktet på kjerringa, men jeg klarte heldigvis å holde meg i skinnet :D Endte med at tålmodigheten min tok slutt og jeg sa at skulle hun ha sprøstekt løk på den pølsa, hun som ikke likte løk, kunne hun betale for begge. Edit: ble visst et par ord for mye! Endret 10. mars 2014 av Story 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ValarMorghulis Skrevet 10. mars 2014 #5108 Del Skrevet 10. mars 2014 Standardspørsmål på skobutikk, "hvilken skostørrelse bruker en 4 åring"? Også har du alle damene som tar skoen på foten, og ber meg om å kjenne på tåa deres om skoen passer... Ehh, man kjenner vel best selv om skoen er behagelig å ha på? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 10. mars 2014 #5109 Del Skrevet 10. mars 2014 Standardspørsmål på skobutikk, "hvilken skostørrelse bruker en 4 åring"? Hahah så sant så sant! Kunde "Hva bruker en 6 åring i sko" Meg "det er meget individuelt" Kunde "ja men sånn ca" Meg "mellom 25-37" Kunde " ja men mer nøyaktig" Meg "det er forsatt individuelt" Kunde "hvordan kan du ikke vite skostørrelsen til en 6åring??!" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 10. mars 2014 #5110 Del Skrevet 10. mars 2014 Ågud! Dette er ikke noe som har hendt, men må bare poste det her likevel. Jeg studerer for tiden i utlandet, og det er noen måneder siden jeg forlot kassa. Men, her om dagen (natten), så drømte jeg at jeg var i kassa igjen! Skikkelig klart og tydelig. Vi hadde et sånnt 5-for-50-tilbud, og jeg slo inn varene, og de 5 varene var spredt. Vi har, i butikken "min" en sånn skjerm man kan følge med på. Og så sier gubben: "Det er 5 for 50!" "Ja", sier jeg, "Jeg vet det, jeg må bare få slått inn 5 av dem. " "JA MEN DET STÅR IKKE HER!" "Det er fordi jeg ikke har slått inn alle 5 varene, det." "DET STÅR 12,5, men det er 5 for 50!!!" "Ja, fordi når jeg slår inn alle varene, går prisen ned!" "DET STÅR IKKE HER!!!!!!" og så våknet jeg... HERREGUD DE HJEMSØKER MEG I DRØMME :( 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #5111 Del Skrevet 10. mars 2014 Nevøen min på 8 bruker samme skostørrelse som mora på 31 Så; Ja! Det ER individuelt! Kom på en fin ting å si (som kunde) neste gang jeg er i nærheten av en ufordragelig kunde: (inspirert av pølsehistorien over her) "Som du vet, kunden har alltid rett, og som kunde synes jeg du er ufordragelig. Kan du gå? " 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. mars 2014 #5112 Del Skrevet 10. mars 2014 Ågud! Dette er ikke noe som har hendt, men må bare poste det her likevel. Jeg studerer for tiden i utlandet, og det er noen måneder siden jeg forlot kassa. Men, her om dagen (natten), så drømte jeg at jeg var i kassa igjen! Skikkelig klart og tydelig. Vi hadde et sånnt 5-for-50-tilbud, og jeg slo inn varene, og de 5 varene var spredt. Vi har, i butikken "min" en sånn skjerm man kan følge med på. Og så sier gubben: "Det er 5 for 50!" "Ja", sier jeg, "Jeg vet det, jeg må bare få slått inn 5 av dem. " "JA MEN DET STÅR IKKE HER!" "Det er fordi jeg ikke har slått inn alle 5 varene, det." "DET STÅR 12,5, men det er 5 for 50!!!" "Ja, fordi når jeg slår inn alle varene, går prisen ned!" "DET STÅR IKKE HER!!!!!!" og så våknet jeg... HERREGUD DE HJEMSØKER MEG I DRØMME :( Jeg føler med deg! til å roe nervene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 10. mars 2014 #5113 Del Skrevet 10. mars 2014 Ågud! Dette er ikke noe som har hendt, men må bare poste det her likevel. Jeg studerer for tiden i utlandet, og det er noen måneder siden jeg forlot kassa. Men, her om dagen (natten), så drømte jeg at jeg var i kassa igjen! Skikkelig klart og tydelig. Vi hadde et sånnt 5-for-50-tilbud, og jeg slo inn varene, og de 5 varene var spredt. Vi har, i butikken "min" en sånn skjerm man kan følge med på. Og så sier gubben: "Det er 5 for 50!" "Ja", sier jeg, "Jeg vet det, jeg må bare få slått inn 5 av dem. " "JA MEN DET STÅR IKKE HER!" "Det er fordi jeg ikke har slått inn alle 5 varene, det." "DET STÅR 12,5, men det er 5 for 50!!!" "Ja, fordi når jeg slår inn alle varene, går prisen ned!" "DET STÅR IKKE HER!!!!!!" og så våknet jeg... HERREGUD DE HJEMSØKER MEG I DRØMME :( Du, for meg har det snart gått to år (!!!!!), og av og til tar jeg meg selv i å planlegge argumenter jeg kan bruke i samtaler jeg ikke lenger har med de kundene jeg ikke lenger har. Det sitter DYPT. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 10. mars 2014 #5114 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg føler med deg! til å roe nervene? Ah, merci beaucoup. Du, for meg har det snart gått to år (!!!!!), og av og til tar jeg meg selv i å planlegge argumenter jeg kan bruke i samtaler jeg ikke lenger har med de kundene jeg ikke lenger har. Det sitter DYPT. Det gjør det! Derfor har jeg også febrilsk sett etter andre sommerjobber, og heldivis, HELDIGVIS, er det en barnehage som vil ha meg fast i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 11. mars 2014 #5115 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Jeg fant en halv drukket flaske med Fun Light igår, ved potetgullet. Endret 11. mars 2014 av Vex 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. mars 2014 #5116 Del Skrevet 11. mars 2014 5 for 50-drømmen Jeg hadde en fin en på jobb forleden dag. Det var en ny kunde, og når vi legger inn adressen spør vi alltid hva slags bygning vi skal til. Enebolig, blokk, rekkehus osv... "Er det enebolig vi skal levere til der?" "Nei nei nei. Det er et HUS." Ehm... Ja..... Sukk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 11. mars 2014 #5117 Del Skrevet 11. mars 2014 "Yo motherfucker!" Eh, heisann ja... Dagens overhippe kunde 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 11. mars 2014 #5118 Del Skrevet 11. mars 2014 5 for 50-drømmen Jeg hadde en fin en på jobb forleden dag. Det var en ny kunde, og når vi legger inn adressen spør vi alltid hva slags bygning vi skal til. Enebolig, blokk, rekkehus osv... "Er det enebolig vi skal levere til der?" "Nei nei nei. Det er et HUS." Ehm... Ja..... Sukk. han bodde ikke i et hjem a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 12. mars 2014 #5119 Del Skrevet 12. mars 2014 han bodde ikke i et hjem a Amøbelert, kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 13. mars 2014 #5120 Del Skrevet 13. mars 2014 "Yo motherfucker!" Eh, heisann ja... Dagens overhippe kunde "Well, Hello there you wanker!" Jeg mener hvis man først skal koseprate så.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå