Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har mye feiltolkninger av 3 for 2-tilbudet, men den verste til nå var da ei dame lurte på om vi hadde "sånn derre to for ti-tilbud", og hun gjentok det to ganger. Det hadde da vært er ufattelig dårlig tilbud i så fall.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Guttunge som dro ned buksa og tisset i frukta. Og foreldrene bare stod der :overrasket: Nå har jeg sett DET også.

• Liker 12
Skrevet

Guttunge som dro ned buksa og tisset i frukta. Og foreldrene bare stod der :overrasket: Nå har jeg sett DET også.

HVA???!!!

Fy søren, helt målløs! Seriøst?!

• Liker 2
Skrevet

HVA!!!? :bond: Det topper bare alt jeg har lest i denne tråden!

Gjest bustyvel
Skrevet

HVA???!!!

Fy søren, helt målløs! Seriøst?!

HVA!!!? :bond: Det topper bare alt jeg har lest i denne tråden!

Jepp, han tisset på bordet/"haugen" med appelsiner!

• Liker 2
Skrevet

Jepp, han tisset på bordet/"haugen" med appelsiner!

Håper frukten ble fjernet. Og at foreldrene fikk beskjed om å betale. Sånn gjør man bare ikke :sjokkert:

• Liker 2
Gjest bustyvel
Skrevet

Håper frukten ble fjernet. Og at foreldrene fikk beskjed om å betale. Sånn gjør man bare ikke :sjokkert:

Jeg var bare kunde selv, så ja, jeg håper også det. Sjokkert ja!!

Skrevet

Tror faktisk jeg som kunde hadde tatt tak i nakken til gutten og rista han litt, før jeg hadde gjort det samme med foreldrene. Hva tenker folk?!
  • Liker 4
Skrevet

De burde vært sendt rekomandert rett til barnevernet. - Eller muligens bananvernet?

• Liker 7
Skrevet (endret)

:spy: æsj, så kvalmt! Også sto foreldrene bare å så på?! :overrasket: Hvordan får folk seg til å gjøre sånt?

Endret av Namine
Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende, dog ikke like ille.. Ei lita jente som kastet opp på gulvet, og foreldrene gikk fra stedet, fortsatte og handle og latet som ingenting. Da var jeg forbanna. Angrer veldig på at jeg ikke sa noe.

• Liker 1
Skrevet

Ååååå. Hadde også en kunde en gang som etterlot seg bæsj på butikkgulvet. Han hadde visstnok bæsjet i buksa og lot bæsjen etterhvert falle ut gjennom buksebeinet. Han var nok en smule rusa ja.

Stakkars kollegaen min som måtte plukke det opp.

Jeg jobba ikke den dagen,men hørte om det. Og sjefen hadde sett det som skjedde på kamera.

• Liker 2
Skrevet

Da jeg jobbet på matbutikk fant jeg plutselig et brukt bind midt på gulvet...... Det var utrolig ekkelt! Var ikke jeg som plukket opp det for å si det sånn...

Skrevet

:overrasket:

Folkeskikk er oppskrytte greier...

Gjest bustyvel
Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende, dog ikke like ille.. Ei lita jente som kastet opp på gulvet, og foreldrene gikk fra stedet, fortsatte og handle og latet som ingenting. Da var jeg forbanna. Angrer veldig på at jeg ikke sa noe.

Oppkast har jeg tørket veldig mange ganger. Både fra voksne og barn.. Og blod (fylliker som har kuttet seg, barn som blør neseblod). Men avføring :sjokkert: Det verste er jo at jeg har vært borti en unge som har tisset i butikken tidligere, men da på en reol, heldigvis ikke på varer. Foreldrene hans var ikke i nærheten da det skjedde, og de snakket dårlig norsk, så de fikk med en advarsel. Om de forstod den var en annen sak.

Skrevet

På Meny sine facebooksider, er det en som skriver at:

"Når man handler på en Meny butikk for over 2000 kroner så skulle butikken hvert behjelpelig med hjem kjøring til de som ikke har bil, særlig for faste kunder over hele landet:) "

Jaja :rolleyes: Som alle Meny-butikkene har kapasitet til det. Da jeg selv jobbet på Meny, pleide vi å ringe etter taxi for eldre mennesker. De var mer enn nok glade for det.

• Liker 11
Skrevet

Har mye feiltolkninger av 3 for 2-tilbudet, men den verste til nå var da ei dame lurte på om vi hadde "sånn derre to for ti-tilbud", og hun gjentok det to ganger. Det hadde da vært er ufattelig dårlig tilbud i så fall.

Jeg var en sånn dum kunde her om dagen..spurte om en tannkrem var med i 2 for 3 tilbudet :sjenert: Hun i kassen var heldigvis i godt humør :)

Skrevet

I går stoppet jeg innom Meny for å kjøpe meg litt middag. Damen foran meg vurderte å kjøpe wok, og klarte å spørre i fullt alvor "Er den noe god da?" Jeg så at han bak disken fikk litt problemer med å svare. Hva forventer hun av svar? "Nei, jeg synes egentlig den er ganske ekkel, jeg bare anbefalte den til deg for å bli kvitt den"?

• Liker 1
Skrevet

På Meny sine facebooksider, er det en som skriver at:

"Når man handler på en Meny butikk for over 2000 kroner så skulle butikken hvert behjelpelig med hjem kjøring til de som ikke har bil, særlig for faste kunder over hele landet:) "

Jaja :rolleyes: Som alle Meny-butikkene har kapasitet til det. Da jeg selv jobbet på Meny, pleide vi å ringe etter taxi for eldre mennesker. De var mer enn nok glade for det.

haha. Kjære vene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...