Gjest BabyBlue Skrevet 10. februar 2014 #5001 Skrevet 10. februar 2014 Glitteret føyk i alle retninger da hun snudde på hælen og spaserte ut som om ingenting hadde skjedd. Jeg var så sint og arg og alt og alt det forbanna glitteret festa seg i hår og klær og på tekstilene i butikken. Jeg skal ikke nevne hvor lang tid jeg brukte på å vaske gulvet etterpå! ARGH!! KUNDER!! :sinnatagg: Jeg må til legen å måle blodtrykket mitt etter å ha lest den posten... FOR EN FREKKHET! Blir så utrolig sint på dine vegne.
torias Skrevet 10. februar 2014 #5002 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde en hyggelig mann som på sommerstid kjøpte en softis (jobber på café) hvor han så uttrykte at softisen ville smelte om han gikk ut i sola? For det er jo mitt problem og ja han var seriøs. 3
LouiseL Skrevet 13. februar 2014 #5003 Skrevet 13. februar 2014 Jobber i en klesbutikk og får ofte spm som dette: "unnskyld, men hvilken størrelse bruker en 20 åring?" .............. 7
solli89 Skrevet 14. februar 2014 #5004 Skrevet 14. februar 2014 Jobber i en klesbutikk og får ofte spm som dette: "unnskyld, men hvilken størrelse bruker en 20 åring?" .............. Signerer denne! Da blir jeg veldig fort irritert Også hater jeg kunder som jeg må "stå modell for". "Hvilken størrelse bruker du da?" Mens fire familiemedlemmer står og glaner på meg opp og ned. "Nei, Tina er vel mindre enn deg" også diskuterer de. "Men Tina har jo litt mindre hofter da, mindre lår, du har større pupper, Tina er sånn og sånn". OK! 4
Gjest bustyvel Skrevet 15. februar 2014 #5005 Skrevet 15. februar 2014 HVORFOR putte paprikaen i frysen, yoghurten i kjekshylla, den frosne fisken i frukta og brødet i rekedisken??? Lurer noen ganger på om "byfolket" som handler her på vei til vinterferie er stokk dumme, eller bare gjør det på pur faen (Ja, jeg tok dem på fersken, og fikk "reddet" varene). 16
Minya Skrevet 16. februar 2014 #5006 Skrevet 16. februar 2014 HVORFOR putte paprikaen i frysen, yoghurten i kjekshylla, den frosne fisken i frukta og brødet i rekedisken??? Lurer noen ganger på om "byfolket" som handler her på vei til vinterferie er stokk dumme, eller bare gjør det på pur faen (Ja, jeg tok dem på fersken, og fikk "reddet" varene). Jeg er enda mer imponert over de kundejævlene som bestemmer seg for at de ikke trenger frossenpizzaen likevel og legger den fra seg i kosmetikkhylla. Som står rett overfor isfrysa. Det er en meter og ti cm mellom hylla og frysa. Likevel så konkluderer de med at det er MYE lurere å legge fra seg FROSSENpizzaen i kosmetikken. Det verste jeg har funnet var en sånn frossen kjøttdeig-pølse som lå innerst i hylla bak kontorpermene. Den var ikke bare "beleilig" lagt fra seg sånn som mange andre varer ofte er, nei, denne hadde de virkelig gått inn for å legge helt bakerst i hylla. Var såvidt jeg turte å ta i den, den var så oppblåst at jeg var helt sikker på at den kom til å eksplodere når som helst. 7
Severus Skrevet 16. februar 2014 #5007 Skrevet 16. februar 2014 Å poser fra varm mat disken sammen med sjokoladen.
#Sunrise Skrevet 16. februar 2014 #5008 Skrevet 16. februar 2014 Irriterende bare at folk legger varer rundt i helebutikken, folk kan rydde opp etter seg!
Strange Doll Skrevet 16. februar 2014 #5009 Skrevet 16. februar 2014 Nei, jeg kan ikke pakke de 4 tingene du kjøper når klokken er kvart over stengetid og du har nektet å gå i et kvarter. Du kan få med papir. Og det hjelper ikke å hyle til meg, jeg har faktisk brukt 15 min av fritiden min på at du skal få se ferdig! 7
Jellybean78 Skrevet 16. februar 2014 #5010 Skrevet 16. februar 2014 Nei, jeg kan ikke pakke de 4 tingene du kjøper når klokken er kvart over stengetid og du har nektet å gå i et kvarter. Du kan få med papir. Og det hjelper ikke å hyle til meg, jeg har faktisk brukt 15 min av fritiden min på at du skal få se ferdig! Heeeey! du lever og ånder for å betjene meg lille frøken, ikke glem det! 5
superdupermeg Skrevet 18. februar 2014 #5011 Skrevet 18. februar 2014 Hei! Eg var på Rimi Røa i dag Mandag 17.02.14. Kl var 22.51 i det eg går inn i butikken. Så lenge man har kommet seg inn i butikken før stengetid, så vet eg at en skal kunne få handle ferdig. 23.00 kommer en av de ansatte og sier at vi måtte sjappe oss fordi kl var no 23.00 - Det første eg reagerer på her e at ansatt kommer ikkje bort til oss, men står derimot på avstand og hever stemmen for og si at vi må sjappe oss for kl var no 23.00. Eg sier i en helt vanlig tone " Ja, vi e straks ferdige, vi skal bare få med oss resten" Då kommer ansatte med den spydige holdningen sin å sier " Ja, så bli ferdig då, dokker trenger ikkje stå der og snakke sammen som dokker gjør no" Vi kommer til kassen 23.06 og skal til og betale. En annen ansatt sier då at vi må betale med kontanter fordi det ikkje gikk ann og betale med kort etter 23.00, men plutselig går det alikevell. Eg sier då igjen i en helt vanlig tone " Merkelig at det ikkje går an og betale med kort etter 23.00" Då kommer den frekke ansatte med en relativt truende holdning ovenfor meg og faktisk skriker mer eller mindre til meg " Sånn e det når dokker ikkje klarer og handle innen 23.00 " Eg sier at hu overhode ikkje trenge å ha den holdningen til meg eller prate slik til meg, men då topper den frekke ansatte kaken med og gå mot meg, stå helt opp i fjeset mitt. Eg sier då " Du trenger ikkje å gå opp i fjeset på meg, ka skal du gjøra? Eg kommer til å kontakte sjefen din for en slik holdning" Hu klarer då og si " Ka skal du gjøra med det? " Og fortsetter og gå nærmere meg. For og si det slik, vil det bli siste gang eg handler på denne Rimi butikken. For og bli møtt med en frekk, hylende og truende ansatt det siste eg gidder kl 23 på en Mandag kveld. ------------------------------------------- Hentet fra facebooksiden til rimi... ja, den ansatte var kanskje litt for frekk hvis dette stemmer, men siden når ble det en regel at man skal kunne handle ferdig så lenge du kommer inn før stengetid? Vil gjerne finne ut hvor denne kunden jobber og passe på at hun ikke får dratt hjem når hun er ferdig for dagen! 29
skyflakes Skrevet 18. februar 2014 #5012 Skrevet 18. februar 2014 (...) ------------------------------------------- Hentet fra facebooksiden til rimi... ja, den ansatte var kanskje litt for frekk hvis dette stemmer, men siden når ble det en regel at man skal kunne handle ferdig så lenge du kommer inn før stengetid? Vil gjerne finne ut hvor denne kunden jobber og passe på at hun ikke får dratt hjem når hun er ferdig for dagen! Siden aldri. Folk er faen meg så inkompetente, og jeg blir så jævla irritert av at vokse oppegående mennesker faktisk tror at den der setningen er sant. Får nesten litt lyst til å gå inn på innlegget for å kommentere det Dersom den ansatte faktisk gjorde det som ble skrevet er det dårlig kundebehandling, men det er en annen sak. 14
Gjest Skrevet 18. februar 2014 #5013 Skrevet 18. februar 2014 Kunne ikke holde meg, måtte inn å kommenter på siden til Rimi! Men tror profilen er fake, personen er helt ny, og liker liksom siden til bikkjene mine..... Og en haug med andre sider!
globalagogo Skrevet 18. februar 2014 #5014 Skrevet 18. februar 2014 Den der Rimisaken irriterer meg. Gitteret NED klokka 23. Det er ingen annen måte å tolke åpningstider på. Og at man fysisk må gå bort til kundene for å si fra er irriterende. Må gåan å passe tiden? Elleve er sent nok om ikke man må bruke av fritiden sin for at folk skal få "handle ferdig". Og vi har kun hørt kundens selektive versjon... 2
Gjest bustyvel Skrevet 18. februar 2014 #5015 Skrevet 18. februar 2014 Jeg låser døra to minutter på stengetid. Dvs. stiller døra slik at den ikke går opp om du kommer fra ute, men derimot om du kommer fra inne. Når jeg stenger så stenger jeg faktisk, butikken er åpen x-antall timer i døgnet, ikke mitt problem at du ikke kan handle innnenfor disse tidene. 5
Kara W Skrevet 18. februar 2014 #5016 Skrevet 18. februar 2014 Huff, husker en gang vi var på vei til hytten og jeg plutselig kommer på at vi har glemt å pakke bleier! Vi svinger inn på parkeringsplassen til første butikk vi ser, kl 19:59, og de stenger 20.00. Tar oss ikke tid til å parkere bilen, men mannen slipper meg av rett utenfor døren, og jeg løper inn. I det jeg kommer inn døren kommer det en ansatt mot meg, og jeg gjør meg klar til å være den fæle kunden som "Bare må ha" rett over stengetid. Den ansatte smilte faktisk til meg og sa velkommen! Jeg ble så glad at jeg nesten kunne kysset ham. Løp gjennom butikken, og kastet stygge blikk til alle som gikk og dillet. Jeg har virkelig fått fornyet respekt for alle butikkansatte etter å ha lest denne tråden. 19
Sugar&Spice Skrevet 18. februar 2014 #5017 Skrevet 18. februar 2014 Nå fikk jeg akkurat kjeft fra en kunde fordi han mente det var VÅR feil at vi ikke leverte maten til han når hans telefon hadde gått tom for strøm så vi ikke fikk tak i han... 4
Pomelo Skrevet 18. februar 2014 #5018 Skrevet 18. februar 2014 Åh, denne dagen har vært dritt! Bare dustekunder Men denne tok kaka... kunden var ei dame på kanskje 50 år? Hun kikket på glitterremser for å pynte på bordet med. Og sliiik utartet samtalen seg.. Kunde: Hvor lang er denne remsen? Meg: Det skal stå på pakken, men tror det er 5 eller 10 meter. Kunde: Finner ikke! Meg: Se der ja, det er 5 meter det der. Har også i 10 meter om du er interessert? Kunde: Ja, vil ha 10 meter. kunden får pakken med 10 meter. Kunde: Er du heeelt sikker på at det er akkurat 10 meter inni her? Meg: Ja, det tror jeg da Kunde: Kan vi åpne pakken og måle? Meg: Nei, det kan vi nok ikke, for da brytes forseglingen og glitteret virvler rundt i butikken. Kunde: Men jeg vil måle remsen, for å være sikker!! Meg: Da er du nok nødt til å kjøpe den, for jeg kan ikke selge varer som forseglingen er brutt på Vi ble enige, og jeg gikk til kassen. Hun labbet rundt i butikken og tittet på andre ting. Jeg så henne i sidesynet, og plutselig... PLUTSELIG så jeg at hun åpnet forseglingen! Dro fram et målebånd fra lomma på jakka og strakk den der jævla glitterremsa utover! Glitteret føyk i alle retninger, og hun klarte jo ikke å måle 10 meter bånd uten å bli oppdaget, så hun knørva det sammen i en ball og la det der de andre remsene lå. Meg: Skulle du ha den remsen eller? Kunde: Nei, tror ikke den er 10 meter! Meg: Jamen du har jo åpnet pakken og "brukt" den, du er nesten nødt til å betale for den. Kunde: Nehei du, jeg sa aldri at jeg skulle ha den! Meg: ?! Har jo ikke noe å si, jeg sa du ikke skulle åpne den. Kunde: Dette gidder jeg ikke å diskutere! Jeg betaler ingenting! Glitteret føyk i alle retninger da hun snudde på hælen og spaserte ut som om ingenting hadde skjedd. Jeg var så sint og arg og alt og alt det forbanna glitteret festa seg i hår og klær og på tekstilene i butikken. Jeg skal ikke nevne hvor lang tid jeg brukte på å vaske gulvet etterpå! ARGH!! KUNDER!! :sinnatagg: 1
inlovewith Skrevet 18. februar 2014 #5019 Skrevet 18. februar 2014 Jeg hadde en snål gammel dame i kassa mi for et år tilbake. Dette var en skikkelig snurpete gammel dame (tenk beste Frogner), med svær fiffen hatt og greier. Kunden: usjamei, for et vær! Som det regner! Jeg: ja det kan du si. Regna så fælt at jeg ble klissklass når jeg gikk til jobb. Kunden: ...og er du sikker på at det var regnet som gjorde deg våt? Jeg ble så paff! Hvilke gamle damer sier sånt? Ble bare stående der måpende til hun dro. 13
Minya Skrevet 18. februar 2014 #5020 Skrevet 18. februar 2014 (endret) Jeg hadde en snål gammel dame i kassa mi for et år tilbake. Dette var en skikkelig snurpete gammel dame (tenk beste Frogner), med svær fiffen hatt og greier. Kunden: usjamei, for et vær! Som det regner! Jeg: ja det kan du si. Regna så fælt at jeg ble klissklass når jeg gikk til jobb. Kunden: ...og er du sikker på at det var regnet som gjorde deg våt? Jeg ble så paff! Hvilke gamle damer sier sånt? Ble bare stående der måpende til hun dro. :skratte: Åååååhhh, jeg døøøør av latter her XD Endret 18. februar 2014 av Minya 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå