Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #4861 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg ble trua på livet av en kunde fordi jeg ikke kunne selge han kjøttkaker.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 22. januar 2014 #4862 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg ble trua på livet av en kunde fordi jeg ikke kunne selge han kjøttkaker.. Selger dere kjøttkaker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 22. januar 2014 #4863 Del Skrevet 22. januar 2014 Selger dere kjøttkaker da? Nja, både og. Vi selger hvis vi har veldig mye, men der og da hadde vi 3 stykker og det måtte nattevakta bruke til å smøre nistepakker med, så de kunne jeg ikke selge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 22. januar 2014 #4864 Del Skrevet 22. januar 2014 Og skillepinne a gitt, DET vet vi ikke hva er. *slår inn varer* Kunde 1: HEEEEY, dette er ikke mitt. Jeg: Obs, sorry *ser bort på neste kunde* Kunde 2: Jammen herregud da jente, du så vel at det var mitt! Eh, ja. For jeg er synsk og vet hvilke varer som tilhører hvem når alt ligger i en haug på båndet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j29 Skrevet 22. januar 2014 #4865 Del Skrevet 22. januar 2014 Artig tråd! Eg jobba ein sommar på Felleskjøpet. Der hadde vi ein kunde, ein gammal stinkande bonde som IKKJE ville ha hjelp av ei jente... Jenter har jo ikkje peiling på landbruksartikkler..... (Eg har vokst opp på gard, gått jordbruksskule og har jobba som agronom i fleire år...) Ein travel vårdag kjem han inn, og det er kun eg som er ledig.. Han trakkar rundt i ein evigheit mens han skular på meg og ventar og håpar at nokon av mannfolka skal bli ledige.. Til slutt gir han opp og kjem bort. Han skal ha 11 sekker med kraftfor.. (40kg sekker) Eg smiler og seier at det skal vi fikse, berre han køyrer bak til lageret. Han køyrer rundt og parkerar sjølvsagt fleire meter utafor porten, men eg tenker at ikkje pokker om han skal få rett i at "kvinnfolk ikkje er noko tak i.." Så eg slenger den eine sekken etter den andre på skuldra, går halve lageret på langs og kastar dei ganske heftig inn i bilen hans... 11 sekker!! DET er tungt!! Men gubben blei jo fornøgd, og etter det kunne han gledelig handle med meg..... PS, Då han køyrte vekk og runda hjørnet var det ei ganske kaputt jente som satte seg ned på ein palle for å ta ein liten pust i bakken..... Det koster å skulle vere sta..... 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 23. januar 2014 #4866 Del Skrevet 23. januar 2014 Nja, både og. Vi selger hvis vi har veldig mye, men der og da hadde vi 3 stykker og det måtte nattevakta bruke til å smøre nistepakker med, så de kunne jeg ikke selge Du kan kanskje fortelle hva du jobber med? Jeg forstår ingenting. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 23. januar 2014 #4867 Del Skrevet 23. januar 2014 Angående pepperoni-samtalen: Kunden var norsk. Hva han ikke likte ved pizzaen kom vi aldri frem til, og han trodde pepperoni var en grønnsak. *sukk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celtic Heart Skrevet 23. januar 2014 #4868 Del Skrevet 23. januar 2014 Som det står svart på hvitt, så beklaget jeg. Jeg spurte henne på en hyggelig måte om det gikk bra, og hadde selvfølgelig laget en ny, om hun ville det. Selv om jeg syns det hadde vært unødvendig. Og utifra sånn jeg tolka det, så var problemet bare det at hun ikke likte det. Du skal ikke tolke, kunden bestiller en ting og kunden skal ha det kunden bestiller samme søren hvor rart og merkelig det er. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har måttet ta fatt ekstrahjelper som ikke aner hva kundeservice er for noe. Det er ikke kundeservice å spørre høflig om det går bra når du har gjort en feil. For alt du vet kan du koste en kunde livet med feilen du gjør. Jeg hadde en kunde innom jobben i går som ønsket pommes frites til karbonadene sine, hvorpå min kollega sier: pommes frites til karbonader??? jaja for all del., i en litt oppgitt tone. Så lenge kunden betaler for maten skal da vel kunden få det tilbehøret kunden ønsker uten at vi skal kommentere det. Som min kollega fikk høre i går: gratulerer med å fornærme en kunde, den personen ser vi nok ikke igjen! Ellers er det verste jeg vet kunder som har slikket ren tallerkenen for så å komme å forlange pengene tilbake fordi maten ikke smakte! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 23. januar 2014 #4869 Del Skrevet 23. januar 2014 Du kan kanskje fortelle hva du jobber med? Jeg forstår ingenting. Trodde de fleste hadde fått det med seg ettersom jeg har nevnt det hundre ganger. Bensinstasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lypcha Skrevet 23. januar 2014 #4870 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) .......... Ellers er det verste jeg vet kunder som har slikket ren tallerkenen for så å komme å forlange pengene tilbake fordi maten ikke smakte! Her om dagen kom det et par gutter som ville ha pizza stykker. Jeg ga beskjed om at den jeg hadde fremme var nok litt tørr, men at jeg hadde en ny i ovnen som var ferdig om 2 min hvis de ønsket å vente. De var så sultne så de ville ha den som stod fremme. De stod inne i kiosken å spiste og kom bort til meg etter de var ferdige og klagde på at pizzaen var litt tørr. Blir så oppgitt. Endret 23. januar 2014 av Lypcha 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 23. januar 2014 #4871 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jeg har fått kjeft for de rareste ting når jeg jobbet i butikk! Jeg jobbet i en klesbutikk for unge jenter og flere ganger i uken kom en litt tilbakestående mann inn for å handle noe til niesen sin. Siden det er en liten butikk så får man jo automatisk god kontakt med stamkunder, og denne mannen hadde skikkelig god humor hver gang han var innom så ble vi stående og tøyse med hverandre. Han hadde samme kontakt med sjefen min og vi gledet oss til at han kom innom. Hans faste støttekontakt fortalte meg blant annet at grunnen til at han kom innom så ofte var at han satt så pris på oss jentene som jobbet der. Jeg elsker sånne kunder! MEN, en dag så hadde han med seg en vikar som tydeligvis ikke var vant til dette. Vi stod og pratet tull en stund, og til slutt sa jeg leende at han måtte slutte å flørte med meg og komme seg avgårde så jeg fikk gjort noe fornuftig. Han lo og mente at det var tross alt dagens høydepunkt å få forstyrre meg. Blablabla... Til slutt så gikk han og jeg fortsatte med det jeg drev med. Så, ti minutter senere så kommer hun som er vikar rasende inn i butikken. Hun titter på meg som om jeg er det dummeste mennesket på planeten, og gir høylydt beskjed om at sånn kan man faen ikke oppføre seg mot kundene sine! Ihvertfall ikke når de ikke er som alle andre! Jeg blir litt forfjamset og prøver så godt jeg kan å forklare at vi bare tuller med hverandre og at vi begge setter pris på denne kontakten. Damen lirer av seg en lang remse om dårlig kundeservice og at hun skulle få meg sparket. Heldigvis så kommer sjefen min inn døra mens denne damen holder tiraden sin. Hun skjønner fort hva det dreier seg om og gir beskjed om at hvis ikke damen slutter å kjefte på hennes ansatte så kom hun til å kontakte vaktene. To dager senere så fikk vi en blomst og et kort med en unnskyldning og et ønske om at vi skulle fortsette å være de vi var, levert i butikken. Fra hans faste støttekontakt Ærlig talt, det var kanskje ikke så profesjonellt av meg, men når det gjør at kunden går med et smil og kommer tilbake gang på gang, så er vel det hovedpoenget? Vi som jobbet der fikk masse skryt for at vi var så omgjengelige og folk fortalte støtt at de gledet seg til å komme å handle hos oss. Jeg skjønner ikke at hun vikaren ikke klarte å se at han ble glad av de stakkars ti minuttene med tulling, men følte seg forpliktet til å bli forbannet på meg fordi jeg, ifølge henne, ikke forstod at han var tilbakestående Endret 23. januar 2014 av Nikki09 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 23. januar 2014 #4872 Del Skrevet 23. januar 2014 Trodde de fleste hadde fått det med seg ettersom jeg har nevnt det hundre ganger. Bensinstasjon Siden seks stykker plusset spørsmålet mitt var jeg nok ikke den eneste. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man har kjøttkaker på en bensinstasjon, og hvorfor man skal bruke de til niste? Lager dere sånne Ola-pakker, da eller? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 23. januar 2014 #4873 Del Skrevet 23. januar 2014 Siden seks stykker plusset spørsmålet mitt var jeg nok ikke den eneste. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor man har kjøttkaker på en bensinstasjon, og hvorfor man skal bruke de til niste? Lager dere sånne Ola-pakker, da eller? Aner ikke hva ola pakker er, men det er karbonader som vi har på en brødskive, sammen med brødskive med egg og reker og brødskive med ost og skinke. Veldig populært av en eller annen sær grunn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaizers Skrevet 23. januar 2014 #4874 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Jeg jobber i en velvære- og kosmetikkjede, og har opplevd mye rart opp i gjennom årene. Husker en gang det kom en gammel dame inn og stelte seg foran et torg med shampoo- og balsamflasker. Dette var store flasker på 700 ml, hvorpå skiltet sa "2 for 1". Hun stilte masse spørsmål om disse produktene, om de VIRKELIG kunne være bra, om det var falske produkter osv. Skjønte etterhvert at her var det noe muffins, så jeg presiserte "Det er jo et veldig godt tilbud med 2 for 1, da får du to stykker til 89 kroner". "89 KRONER?!?!?! DET STÅR JO 2 FOR 1" Ehh.... Tror du skal ha rimelig flaks hvis du noen gang kommer over et tilbud med 1400 ml shampoo for 1 NOK... Endret 23. januar 2014 av kaizers 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 23. januar 2014 #4875 Del Skrevet 23. januar 2014 Aner ikke hva ola pakker er, men det er karbonader som vi har på en brødskive, sammen med brødskive med egg og reker og brødskive med ost og skinke. Veldig populært av en eller annen sær grunn.. Det gir jo ikke noe mening at dere ikke kan selge de siste karbonadene til noen betalende kunder, sånn at dere ansatte skal få smøre dere niste? Hvorfor i alle dager skal dere ha noe rett på dem? Da kunne jo dere tatt dere noe annet å spise da eller faktisk medbragt deres egen mat som er mer vanlig.. Skjønner veldig godt at kunden reagerte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 23. januar 2014 #4876 Del Skrevet 23. januar 2014 Det gir jo ikke noe mening at dere ikke kan selge de siste karbonadene til noen betalende kunder, sånn at dere ansatte skal få smøre dere niste? Hvorfor i alle dager skal dere ha noe rett på dem? Da kunne jo dere tatt dere noe annet å spise da eller faktisk medbragt deres egen mat som er mer vanlig.. Skjønner veldig godt at kunden reagerte. Det virker jo som at de lager niste som de selger..? Eller har jeg misforstått helt? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 23. januar 2014 #4877 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg hadde en av disse ordentlige skravlekundene, en mann som var interessert i å kjøpe en motorsag. Han la ut om hvordan den var til sønnen hans, som studerte 'landbruk og forplantning' 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 23. januar 2014 #4878 Del Skrevet 23. januar 2014 Det gir jo ikke noe mening at dere ikke kan selge de siste karbonadene til noen betalende kunder, sånn at dere ansatte skal få smøre dere niste? Hvorfor i alle dager skal dere ha noe rett på dem? Da kunne jo dere tatt dere noe annet å spise da eller faktisk medbragt deres egen mat som er mer vanlig.. Skjønner veldig godt at kunden reagerte. Man lager baguetter med de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 23. januar 2014 #4879 Del Skrevet 23. januar 2014 Det virker jo som at de lager niste som de selger..? Eller har jeg misforstått helt? Ja men da så, nå henger jeg med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 23. januar 2014 #4880 Del Skrevet 23. januar 2014 Det gir jo ikke noe mening at dere ikke kan selge de siste karbonadene til noen betalende kunder, sånn at dere ansatte skal få smøre dere niste? Hvorfor i alle dager skal dere ha noe rett på dem? Da kunne jo dere tatt dere noe annet å spise da eller faktisk medbragt deres egen mat som er mer vanlig.. Skjønner veldig godt at kunden reagerte. Men herregud da, de er jo til kundene som kommer om morran og skal ha frokost og vi skal bruke de til nistepakker. De er ikke il oss selv.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå