Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle butikkansatte har seng/ladestasjon på bakrommet, må man jo vite :fnise:

Aaaah, som i at vi er roboter uten noe som helst liv utenom jobb? :fnise:

Ellers har jeg funnet ganske ekle ting i prøverommet. Bæsjebleier og truser med mensblod eller utflod (!!!). Har også funnet kondom en gang, men tror ikke det var brukt, at det bare var en slags "spøk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaah, som i at vi er roboter uten noe som helst liv utenom jobb? :fnise:

Ellers har jeg funnet ganske ekle ting i prøverommet. Bæsjebleier og truser med mensblod eller utflod (!!!). Har også funnet kondom en gang, men tror ikke det var brukt, at det bare var en slags "spøk".

Akkurat :fnise:

Jeg føler meg veldig heldig for å aldri ha opplevd å finne slikt i prøverom... Har bare funnet tomme ølflasker bak egga, bakevarer og varmeskapmat bak hermetikken og i frysa.

Jeg husker en irriterende ting... Vi hadde bygget opp et torg med flatbrød etc, en kunde kom selvfølgelig borti, rett foran øynene på meg og en eller to andre kolleger. Halvparten raste, og han kom med et "ooops"-smil og gikk videre.. Dust.

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør de egentlig ikke... For ikke så lenge siden var det ei 21 år gammel jente som kastet ølen i fanget på meg da hun kom etter kl 18 på en lørdag

Uff,trasig...Hos oss er det motsatt, men så selger vi sko, og ikke øl da. De høfligste kundene er i unge mennsker, mens de frekkeste er folk i 40-årene og oppover. Helt utrolig hva de kan finne på til tider. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elsker denne tråden.

har ganske mange morsomme selv, tar en nå =)

jobber i dagligvare. Vi hadde fått en feilbestiling på en ferskvare som vanligvis har to måneders holdbarhet, men fordi vi hadde fått så mange for ca to måneder siden hadde de nå bare et par dagers holdbarhet. En kunde kommer til meg og sier at dette var for dårlig, jeg beklager å sier at det kommer nye på neste varelevering for da har disse gått ut. Dette var altfor dårlig og vi burde fått nye for lenge siden. Deretter følger hun opp med å si at vi generelt har dårlig datoer på ferskvarer og hun ofte finner bedre datoer bak det med dårligst dato. Jeg forklarer at det er sånn det fungerer, vi må jo få solgt det med kortest holdbarhet først for å ikke måtte kaste det og det er sånn det fungerer i alle matbutikker.

Da forteller damen: Det er det dummeste og minst kundevennlige jeg har hørt, jeg har faktisk jobbet i dagligvare selv...

Kanskje en grunn til at du ikke gjør det fortsatt hvis du ikke skjønner rullering av datovarer :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kunde som pluttselig dro ned buksa og satt seg ned å pissa i et butikkhjørne...

Gud dette minner meg om engang jeg var på jobb. Jeg jobba i en stor matbutikk ved siden av studiene. En kveld kom en av de andre jeg jobba med og sa det var bæsj ved brødet (i det innerste hjørnet i butikken). Tenkte at dette kan da faen ikke stemme og ble med for å se.

Der, rett foran brødhylla lå det en diger bæsjeklump. Ble ganske så satt ut for å si det mildt, og vi fant ut imellom oss selv at noen måtte ha tatt med seg en hund inn i butikken. Og denne hadde da satt seg ned og bæsja. Så vi henta en pakke med hundebæsjposer og plukka opp dritten. Vaska over gulvet og ble enige om at dette var altså ikke greit og vi skulle ta det opp med sjefen neste dag slik at han kanskje kunne sjekke om han så hvem som hadde tatt med seg en hund inn i butikken.

Så morgenen etterpå troppa vi opp på kontoret og sjefen sa seg enig i at hunder som bæsjer i en matbutikk er ikke greit. Så han spola tilbake overvåkningen som dekker det hjørne av butikken. Og hva ser vi, faen meg en fyr som puffer på en full handlevogn. Så ser han seg rundt, drar ned buksa og driter!

Så fortsetter han å handle som om alt var normalt. Folk altså, mista litt troen på mennesker av å jobbe 5 år i butikk...

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud dette minner meg om engang jeg var på jobb. Jeg jobba i en stor matbutikk ved siden av studiene. En kveld kom en av de andre jeg jobba med og sa det var bæsj ved brødet (i det innerste hjørnet i butikken). Tenkte at dette kan da faen ikke stemme og ble med for å se.

Der, rett foran brødhylla lå det en diger bæsjeklump. Ble ganske så satt ut for å si det mildt, og vi fant ut imellom oss selv at noen måtte ha tatt med seg en hund inn i butikken. Og denne hadde da satt seg ned og bæsja. Så vi henta en pakke med hundebæsjposer og plukka opp dritten. Vaska over gulvet og ble enige om at dette var altså ikke greit og vi skulle ta det opp med sjefen neste dag slik at han kanskje kunne sjekke om han så hvem som hadde tatt med seg en hund inn i butikken.

Så morgenen etterpå troppa vi opp på kontoret og sjefen sa seg enig i at hunder som bæsjer i en matbutikk er ikke greit. Så han spola tilbake overvåkningen som dekker det hjørne av butikken. Og hva ser vi, faen meg en fyr som puffer på en full handlevogn. Så ser han seg rundt, drar ned buksa og driter!

Så fortsetter han å handle som om alt var normalt. Folk altså, mista litt troen på mennesker av å jobbe 5 år i butikk...

:haar:

Hva i helvete?!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar:

Hva i helvete?!

Var vel det vi sa vi også. Jeg kasta vel nesten opp av tanken på å ha plukka opp mannebæsj. Aldri sett fyren hverken før eller siden.

Vi hadde også et tilfelle der vi fant en diger svær heselig snusklyse i salatbaren. Overvåkningen viste en drittunge, ja du er fremdeles en unge når du gjør sånt, på ca 17 år som spytta den der uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaga en som hadde bæsja i heisen, jeg har en klar mening om at det var en hund,og har aldri lyst og finne ut om det faktisk var et menneske:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns holdninga til mange kunder er helt til å spy av.
Mange ser på selgeren som noen man kan si hva faen en vil til. fordi kunden har alltid rett

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LadyAntebellum

Jobba på narvesen, kom en fyr og skulle ha pølse. "Hva vil du ha på pølsa?" Spurte jeg..

Han svarte : deg :O

Hyggelig med lang kø og awkwardness..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var vel det vi sa vi også. Jeg kasta vel nesten opp av tanken på å ha plukka opp mannebæsj. Aldri sett fyren hverken før eller siden.

Vi hadde også et tilfelle der vi fant en diger svær heselig snusklyse i salatbaren. Overvåkningen viste en drittunge, ja du er fremdeles en unge når du gjør sånt, på ca 17 år som spytta den der uten grunn.

Skal aldri kjøpe salat i løsvekt mer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri kjøpe salat i løsvekt mer!!!

Jeg tror de kaster den salaten. Vårt største problem er at kundene ikke kan lese. Så de klarer ikke å lese lappen om at de må lukke igjen lokket etterpå. Det blir jo varmt oppi der når lokket er av.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de kaster den salaten. Vårt største problem er at kundene ikke kan lese. Så de klarer ikke å lese lappen om at de må lukke igjen lokket etterpå. Det blir jo varmt oppi der når lokket er av.

Ja, jeg håper da de kasta den salaten... Men er jo ikke alltid man merker det kanskje?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper da de kasta den salaten... Men er jo ikke alltid man merker det kanskje?

Da er det nok en kunde som klager, de er flinke til det. Å hos oss ser man salatbaren fra ferskvaren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...