Lila Skrevet 8. november 2013 #4321 Del Skrevet 8. november 2013 Det er vel din jobb og spørre om de vil ha en pose :-) koster deg ikke mer enn å spørre. Selvfølgelig, det spør jeg alltid om. Men når de blir helt hysteriske etter pose mens jeg scanner varer, og ikke begynner å pakke når de får den, blir jeg litt irritert. Da kunne de likesågodt ventet til jeg var ferdig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #4322 Del Skrevet 8. november 2013 http://davidsliv.com/2013/11/08/overhort-pa-vinmonopolet/ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 8. november 2013 #4323 Del Skrevet 8. november 2013 http://davidsliv.com/2013/11/08/overhort-pa-vinmonopolet/ Herlig! Hahahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 8. november 2013 #4324 Del Skrevet 8. november 2013 Vi tar betalt for posene, og når folk spør om jeg kan pakke gaven samtidig som de vifter med kort eller penger pleier jeg å ta betaling før jeg pakker. Naturlig nok spør jeg da om de vil ha en pose. Får da kommentarer som "åja du gidder ikke å pakke nei???" "Jeg sa det skulle være en gave" "jeg skal ha den pakket!!!!" Men kjære tid jeg pakker jo uansett! Vil jo bare ta betalt først sånn at jeg slipper å ha kundens kort i trynet mens jeg pakker. Og en ting til som plager meg er når folk kommer med varer og ikke spør om jeg kan pakke. Type "dette skal pakkes i fire gaver".. Jeg pakker gjerne, men SPØR meg. HELT enig.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. november 2013 #4325 Del Skrevet 8. november 2013 http://davidsliv.com/2013/11/08/overhort-pa-vinmonopolet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 8. november 2013 #4326 Del Skrevet 8. november 2013 HELT enig.! Jeg synes egentlig at dere butikkansatte som jobber i et skikkelig serviceyrke skal spørre kunden om hun trenger varen pakket inn, i stedet for at kunden spør selv. Men her synes jeg selvfølgelig også det er forskjell på en rolig onsdags ettermiddag, og lille julaften.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 8. november 2013 #4327 Del Skrevet 8. november 2013 Åhh gud, merker at juletiden er kommet nå. Hvordan folk kan kjøpe Pierre Robert undertøy å kreve at jeg, som sitter i kassen, skal pakke det inn for dem... som julegave... ja det. Hvorfor jeg sier NEI, beklager; 1. NEI 2. Mine innpakningsskills er utrolig dårlige, du VIL ikke at jeg skal pakke gaven for deg 3. Gavestasjonen for pakker er rett der borte *peker ut av butikken* 4. Dette er en matbutikk 5. NEI 6. Det er kø! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 8. november 2013 #4328 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg synes egentlig at dere butikkansatte som jobber i et skikkelig serviceyrke skal spørre kunden om hun trenger varen pakket inn, i stedet for at kunden spør selv. Men her synes jeg selvfølgelig også det er forskjell på en rolig onsdags ettermiddag, og lille julaften.. Spørs jo litt hvor man jobber hen også da... En lekebutikk er det ganske vanlig å spørre om de ikke har pakkedisk, men syns ikke det er rart at de på Nille ikke spør Jeg fikk spørsmål om å pakke inn når jeg jobba i matbutikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 8. november 2013 #4329 Del Skrevet 8. november 2013 I juletider blir jeg også spurt om å pakke inn når jeg sitter bak kassa. Ellers i året hender det at gamle damer blir snurt når jeg/de ikke kan pakke inn blomstene i noe annet enn avispapir. "Dere selger jo blomster, så da må dere kunne pakke dem inn skikkelig også!" Ehh, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanne_ Skrevet 8. november 2013 #4330 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg jobber i sportsbutikk. Der har vi ofte veldig mange bedrevitende kunder. Kunde: Hei, jeg skal ha en 3-lags goretex-jakke, har hørt at det er sykt bra, lizm! Meg: *viser frem noen 3-lags jakker* Kunde: Men disse er jo altfor tynne. De er ikke varme nok! Skal ha 3 lag! AMAGAD! Hvorfor be om en 3-lags jakke når de ikke overhodet ikke vet hva det er for noe! Kunde: Jeg skal ha nye joggesko med mye demping Meg: *viser fram et par bra valg, blant annet toppmodell* Kunde: Hvordan er kvaliteten på disse? Mine er 3 år gamle og er så gode som nye! Meg: Joggesko kan se fine ut, men likevel være oppbrukt. *fordyper*... Joggesko er forbruksvare. Kunde: Men mine er 3 år gamle og er fortsatt like bra! De er sykt bra kvalitet lizm! Vil ha noen med like bra kvalitet!!! *facepalm* Hos oss pakker vi gledelig inn gaver, forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 9. november 2013 #4331 Del Skrevet 9. november 2013 Jobber på taxisentral. Har akkurat blitt fortalt av en kunde at han skulle drepe meg, fordi jeg ikke kunne hjelpe med taxi uten en henteadresse. Kunden mente at registreringsnummeret på bilen i gårdsplassen burde være nok. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 9. november 2013 #4332 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Det sto to kunder i kø, bak et par utlendinger som jeg skulle ta i mot betaling fra. Etter jeg sier beløpet for dem (utlendingene) så nøler de litt, graver i lomma etter penger og samtidig veksler noen ord på et språk jeg ikke forstår. Plutselig bryter nr.2 i køen ut med "TA MED DERE KVITTERINGEN SÅ GÅR DETTE MYE FORTERE". De betaler for seg og går (tok ikke lang tid, nei), og når surpompen skal betale sier han "det går så jævlig mye fortere om de bare tar kvitteringen med en gang, skjønner de ikke det!?". Fnis. Jeg gadd ikke komme med noen respons på det en gang, latet som jeg ikke hørte det, så får han bare føle seg dum i stedet. Endret 9. november 2013 av cellar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempeliten Skrevet 9. november 2013 #4333 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Bar: Ble ferska en med falsk leg som var under 18. Da vakta skulle ta seg en prat med han spurta han som faen og ble snappa opp av politi som var i nærheten. Gutten sendte også en ganske slem melding til vakta på facebook etter han hadde blitt kjørt hjem av politi (han visste hvem vakta var). Gutten ble anmeldt av baren. Noen dager senere ringer mora til gutten og er sur fordi at sønnen hennes ble anmeldt for å bruke falsk leg! Er det mulig...? Hadde det vært min sønn hadde jeg gladelig sett at den bota kom i posten så han lærte av det! Endret 9. november 2013 av Kjempeliten 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasilisa Skrevet 9. november 2013 #4334 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg frustrerer meg over folk som skal ha "pølse i rundstykke" <.< 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. november 2013 #4335 Del Skrevet 9. november 2013 Jeg synes egentlig at dere butikkansatte som jobber i et skikkelig serviceyrke skal spørre kunden om hun trenger varen pakket inn, i stedet for at kunden spør selv. Men her synes jeg selvfølgelig også det er forskjell på en rolig onsdags ettermiddag, og lille julaften.. Jeg spør ALLTID kunden om jeg skal pakke, men av og til får jeg ikke sjansen til det før de selv sier det skal være gave:-) av og til sier jeg "hei" og får igjen "det skal pakkes" men til folk som ikke er sånn spør jeg alltid :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. november 2013 #4336 Del Skrevet 9. november 2013 Kom en mann innom å kjøpte 2 kort i dag. Det ble til sammen 79 kr + en krone for posen. Han ser på meg med "killer" blikk og spør om jeg er seriøs nå, jeg bare "hva mener du?" Og han legger ut om at JEG er overpriset og jeg kan ikke drive å ta så mye for to kort... Prøver å forklare at JEG ikke velger dette, men nei det hører han ikke på... Gad... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amananas Skrevet 9. november 2013 #4337 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Jeg synes egentlig at dere butikkansatte som jobber i et skikkelig serviceyrke skal spørre kunden om hun trenger varen pakket inn, i stedet for at kunden spør selv. Men her synes jeg selvfølgelig også det er forskjell på en rolig onsdags ettermiddag, og lille julaften.. Jeg pakker alltid inn når jeg har tid (dette er ganske ofte), men av og til har jeg rett og slett ikke tid: f.eks. når jeg står alene på jobb og det plutselig er kjempelang kø. Da blir plutselig gaveinnpakking et stooort tidssluk som bare skaper mer og mer kø. Og har EN fått varen pakket inn, skal gjerne også flere ha det. Om jeg blir stående slik er det krise, så da må jeg dessverre si nei. Er utrolig frustrerende da med de som ikke forstår dette, at jeg ikke sier nei fordi jeg ikke gidder eller ikke vil - men at jeg faktisk ikke har tid. Misfornøyde kunder blir det uansett; enten de som ikke får pakket inn, eller de som må stå lenge i kø bak dem som skal ha ting pakket inn. (Og man kan argumentere med flere folk på jobb? Ja, det hadde ikke hatt meg noe i mot - men er dessverre ikke jeg som bestemmer dette. Dessuten jobber jeg på billigbutikk, og føler ikke at man kan forvente å alltid få ting pakket inn da.) Endret 9. november 2013 av Amananas 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilhelmine Skrevet 9. november 2013 #4338 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) *Bygger butikk. Gitteret er nede, det er titusen pappesker, masse varer på gulvet og ingen i hyllene. Utenfor står en svær liftgreie og man komme nesten ikke frem til gitteret engang* "Hallo, har dere åpent eller?" Endret 9. november 2013 av Wilhelmine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 10. november 2013 #4339 Del Skrevet 10. november 2013 Jeg blir alltid så glad når ansatte spør om de skal pakke tingen inn! Forventer ikke at de skal pakke det inn og blir aldri sur om de ikke kan:) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 10. november 2013 #4340 Del Skrevet 10. november 2013 (endret) , Endret 18. januar 2015 av Fantomina 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå