Gjest pausemusikk Skrevet 27. oktober 2013 #4281 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg jobbet på kiwi, og en dag var det en kunde som kjøpte en pose med røde epler. Det var på den tiden av døgnet det var mest folk der, og jeg var ny. Så jeg ble litt stresset og klarte mikse koden for røde og grønne epler. Jeg la posen med røde epler på vekta og tastet inn koden for grønne epler. Kunden ba om kvittering og holdt den opp og kjeftet meg huden full for at jeg hadde tatt betalt for grønne og ikke røde epler. Jeg ble helt satt ut og beklaget veldig. La posen med epler på vekten igjen og tastet inn riktig kode og prisen var høyere for røde enn grønne epler, så han måtte betale mer. Aldri sett et rarere ansiktsuttrykk, og kundene i køen lo godt. Det var gøy :D 25
Lista Skrevet 27. oktober 2013 #4282 Skrevet 27. oktober 2013 Kunde har mistet kortet sitt på reise i Thailand, og ringer til bank. Kunde: Er det mulig at dere bare overfører penger til en thailandsk konto? Ansatt: ............... Samtale jeg har hatt over chat på jobben flere ganger. Kunden er innlogget som "anonym". Kunde: Hei. Lurer på hvor mye jeg kunne fått i lån? Meg: Ja, det spørs jo på ganske mange ting da.. Hvor langt er et tau liksom? Gud, folk 12
Sophia Skrevet 27. oktober 2013 #4283 Skrevet 27. oktober 2013 I går hadde jeg en kunde som kalte meg "chubby". Han skulle ha en jakke til datteren sin og jeg spurte hvilken størrelse hun brukte. Da målte han meg litt opp og ned og sa: "Hun er vel ca på din høyde, men hun er TYNN ikke sånn chubby og småfeit som du er". Jeg ble ganske satt ut, men svarte bare at jeg bruker den minste størrelsen i butikken, så hvis hun er veldig mye tynnere enn det jeg er blir nok alle klærne her for store for henne. Altså. Hvem sier noe sånt? Jeg lo heldigvis av det etterpå da, da jeg vet at jeg ikke er chubby. Får oftere høre at jeg er for tynn for å si det sånn. Uansett utrolig frekt å kommentere kroppene til folk! Var en annen dame som kom inn å skulle ha en bukse. Var en spesifikk bukse hun skulle ha, men jeg skjønte ikke hvilken hun mente. Jeg viste henne de buksene vi hadde, men hun ble bare surere og surere. Endte med at hun ropte ut at dette var bestselgeren vår så jeg burde "for faen" vite hvilken bukse hun snakket om. Etter mye om og men viste det seg at buksen hun hadde sett ikke var fra vår butikk, men fra Cubus... 28
pinar Skrevet 27. oktober 2013 #4284 Skrevet 27. oktober 2013 (endret) I går hadde jeg en kunde som kalte meg "chubby". Han skulle ha en jakke til datteren sin og jeg spurte hvilken størrelse hun brukte. Da målte han meg litt opp og ned og sa: "Hun er vel ca på din høyde, men hun er TYNN ikke sånn chubby og småfeit som du er". Jeg ble ganske satt ut, men svarte bare at jeg bruker den minste størrelsen i butikken, så hvis hun er veldig mye tynnere enn det jeg er blir nok alle klærne her for store for henne. Altså. Hvem sier noe sånt? Jeg lo heldigvis av det etterpå da, da jeg vet at jeg ikke er chubby. Får oftere høre at jeg er for tynn for å si det sånn. Uansett utrolig frekt å kommentere kroppene til folk! Var en annen dame som kom inn å skulle ha en bukse. Var en spesifikk bukse hun skulle ha, men jeg skjønte ikke hvilken hun mente. Jeg viste henne de buksene vi hadde, men hun ble bare surere og surere. Endte med at hun ropte ut at dette var bestselgeren vår så jeg burde "for faen" vite hvilken bukse hun snakket om. Etter mye om og men viste det seg at buksen hun hadde sett ikke var fra vår butikk, men fra Cubus... Seriøst? Var han tilbakestående? Endret 27. oktober 2013 av pinar 5
Sophia Skrevet 27. oktober 2013 #4285 Skrevet 27. oktober 2013 Seriøst? Var han tilbakestående? Haha nei! Lurer på hvordan datteren ser ut. Når han klassifiserer meg som småfeit! 2
Vasilisa Skrevet 27. oktober 2013 #4286 Skrevet 27. oktober 2013 Haha nei! Lurer på hvordan datteren ser ut. Når han klassifiserer meg som småfeit! Er du? Bare nysgjerrig o.o
Gjest pausemusikk Skrevet 27. oktober 2013 #4287 Skrevet 27. oktober 2013 Det er sikkert fordi de skal slanke seg og har kjøpt inn gulrot og dip til lørdagskvelden, også sprekker de når kvelden kommer. Spionerer du på meg? hahh :D
Sophia Skrevet 27. oktober 2013 #4288 Skrevet 27. oktober 2013 Er du? Bare nysgjerrig o.o Om jeg er småfeit? Hehe nei. Ikke at det hadde hatt så mye å si egentlig, frekt er det jo uansett. Men nei. Jeg får oftere høre at jeg er for tynn og at jeg må legge på meg for å si det sånn. Bruker jo minste størrelsen i butikken jeg jobber i, så det sier vel seg selv at jeg ikke er småfeit da 1
Kara W Skrevet 27. oktober 2013 #4289 Skrevet 27. oktober 2013 I bar, inatt: Klokka var 2 og vi stengte baren. En gjest kommer og er forbanna over at vi ikke fortsetter å ha åpent en time til fordi man skal stille klokka.... -.- Det er jo litt inkonsekvent når utestedene stenger en time tidligere på våren, men å bli forbannet over det er å ta i litt. 4
Lista Skrevet 27. oktober 2013 #4290 Skrevet 27. oktober 2013 Det er jo litt inkonsekvent når utestedene stenger en time tidligere på våren, men å bli forbannet over det er å ta i litt. Men det har jo med hvilket klokkeslett klokka skal stilles. Nå ble det stilt fra 03.00 til 02.00. På våren stilles den fra 02.00 til 03.00. 1
Kjempeliten Skrevet 27. oktober 2013 #4291 Skrevet 27. oktober 2013 Det er jo litt inkonsekvent når utestedene stenger en time tidligere på våren, men å bli forbannet over det er å ta i litt. vi stengte ikke en time tidligere. Holdt oppe like mange timer som vanlig. Bare fordi man skal stille klokken så betyr det ikke at vi holder oppe en time ekstra
Kara W Skrevet 27. oktober 2013 #4292 Skrevet 27. oktober 2013 Men det har jo med hvilket klokkeslett klokka skal stilles. Nå ble det stilt fra 03.00 til 02.00. På våren stilles den fra 02.00 til 03.00. Jeg hadde for meg at man alltid stilte klokken kl 02, men ser nå at jeg tar feil. vi stengte ikke en time tidligere. Holdt oppe like mange timer som vanlig. Bare fordi man skal stille klokken så betyr det ikke at vi holder oppe en time ekstra OK. Det er mange år siden jeg var på byen til det stengte, men da var det ihvertfall flere steder som stengte en time tidligere på våren. Da vi klaget fikk vi beskjed om at vi ville "få igjen" timen til våren. Da ble vi også litt gretne når vi ikke fikk det (var på samme utested).
svante Skrevet 27. oktober 2013 #4293 Skrevet 27. oktober 2013 Haha nei! Lurer på hvordan datteren ser ut. Når han klassifiserer meg som småfeit! Jeg var kunde selv i en butikk i går og fikk spørsmål om jeg kunne prøve en jakke en dame skulle kjøpe til sønnen. Den var litt kort på meg, men det gjorde ikke så mye for sønnen var jo ikke så fryktelig høy som meg. Jakken var veldig vid og, men det gjorde heller ingenting for sønnen var ikke like tynn heller og så var det jo bare lengden hun lurte på. Jeg forstår egentlig ikke hva hun fikk ut av det, men hun kjøpte nå jakken. 8
Gjest RompeRusk Skrevet 27. oktober 2013 #4294 Skrevet 27. oktober 2013 vi stengte ikke en time tidligere. Holdt oppe like mange timer som vanlig. Bare fordi man skal stille klokken så betyr det ikke at vi holder oppe en time ekstra de fleste stenger jo klokken 3. Om utesteder stenger en time tidligere på våren pga man stiller klokken, er det bare logisk at man holder åpent til "det nye klokken 3" når klokken stilles tilbake
Stormborn Skrevet 28. oktober 2013 #4295 Skrevet 28. oktober 2013 Når jeg jobba i bar fulgte vi den gamle klokka både på våren og høsten...
Kjempeliten Skrevet 28. oktober 2013 #4296 Skrevet 28. oktober 2013 de fleste stenger jo klokken 3. Om utesteder stenger en time tidligere på våren pga man stiller klokken, er det bare logisk at man holder åpent til "det nye klokken 3" når klokken stilles tilbake vi stenger klokka 2 da. klokka skal vel ikke stilles tilbake før klokken er 3. Dessuten er det vel ikke noe krise når vi har åpent like lenge som vanlig. Fins da nachspiel
Vasilisa Skrevet 1. november 2013 #4297 Skrevet 1. november 2013 I dag kom det en dame inn som hylte til meg fordi ho ikke visste hvordan man fylte luft i dekkene sine. Jeg prøvde å forklare ho hvorav svaret var "NEI, jeg vet ikke hvordan!" og løp inn på do.. 3
Granneman82 Skrevet 4. november 2013 #4298 Skrevet 4. november 2013 Dette har ikke skjedd meg personlig, men for ca.10 år siden, da jeg jobbet i kassa i en større matbutikk utenfor Oslo (Jar), var det en kollega som fikk en stor innpakka fisk kastet på seg av en kunde........... Har også selv blitt kjeftet på for de merkeligste ting.........som at vinduene utenfor butikken ar FOR klare, stakkars fuglene kunne jo fly rett i de og skade seg måtte jeg jo skjønne...... 3
Gjest Evans Skrevet 4. november 2013 #4299 Skrevet 4. november 2013 Stod i kø her om dagen. En fyr som sniker foran alle oss andre, og ei som sier i fra at han sniker og at vi andre faktisk står i kø her. Da blir han fly forbanna og sier: "ja, hva skal man tro da?! Dere står jo alle her og bare piller dere i rompa!!" Knakk sammen i latter, og ble litt satt ut på samme tid.
Singha Skrevet 4. november 2013 #4300 Skrevet 4. november 2013 Stod i kø her om dagen. En fyr som sniker foran alle oss andre, og ei som sier i fra at han sniker og at vi andre faktisk står i kø her. Da blir han fly forbanna og sier: "ja, hva skal man tro da?! Dere står jo alle her og bare piller dere i rompa!!" Knakk sammen i latter, og ble litt satt ut på samme tid. Kom han før dere i køen da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå