Gå til innhold

Dumme ting kunder sier

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er så sant det, Yvonne! Jeg ville jo bare hjelpe henne, og vi skal informere alle kundene våre om dette! Og det går an å si "åja men jeg har ikke bruk for en til jeg så da står jeg over" uten å bite av meg hodet. Som sagt var det samme sort ting, en ting man og bruker mye så jeg ser ikke helt problemet.

Endret av Strange Doll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har tre for to på veldig mange varer, og da er det en del som plukker med seg to varer uten å ha lagt merke til tilbudet. Jeg informerer de om tilbudet i kassen, og de fleste blir veldig glad for at jeg sier ifra. Men en dame ble helt forbanna!

Jeg: det er tre for to på de varene du har valgt, så du kan plukke med deg en til å få den gratis :)

Kunde: SER DET UT SOM JEG BRYR MEG JEG VIL IKKE AT DU SKAL DRIVE Å PRESSE MEG TIL Å KJØPE TING JEG IKKE VIL HA!! Hylte hun!

Altså.. Varen var gratis og av samme sort hun alt har kjøpt???

Det har jeg vært med på også... Men jeg fikk kjeft fordi kunden da måtte gå til andre enden av butikken for å hente en til og det gadd hun ikke! Også hadde vi selvfølgelig merka det dårlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, omfg!!! Dette tar kaka! Dette er kanskje ikke noe en kunde har sagt, but still... Vi selger en del møbler i butikken, og da dyre lenestoler blant annet. Jeg svinset litt rundt i butikken og la merke til ei dame som satt i den aller dyreste lenestolen (vi snakker om 14.000) og AMMET! Jeg ble bare stående og måpe! What the fuck liksom? Jeg er enda sjokkert ! Hun ammet i butikken! Jeg har ingenting i mot amming, men seriøst? Du setter deg ikke i en interiørbutikk og ammer.

aksjgefeehwidldlfødø ÆÆÆ!!! :sur:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, omfg!!! Dette tar kaka! Dette er kanskje ikke noe en kunde har sagt, but still... Vi selger en del møbler i butikken, og da dyre lenestoler blant annet. Jeg svinset litt rundt i butikken og la merke til ei dame som satt i den aller dyreste lenestolen (vi snakker om 14.000) og AMMET! Jeg ble bare stående og måpe! What the fuck liksom? Jeg er enda sjokkert ! Hun ammet i butikken! Jeg har ingenting i mot amming, men seriøst? Du setter deg ikke i en interiørbutikk og ammer.

Må da være lov å prøve møblene til den bruken den er tiltenkt hjemme?! IKEA burde egentlig ha forheng ved alle utstillingene i soveromseksjonen f.eks.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være lov å prøve møblene til den bruken den er tiltenkt hjemme?! IKEA burde egentlig ha forheng ved alle utstillingene i soveromseksjonen f.eks.

Dama hadde ingen planer om å kjøpe stolen... Hun kom inn, satt seg ned, ammet og gikk ut.

Edit:

Haha... sarkasmeradaren min var litt sløv i dag...

Endret av missdior
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg passa på å gjøre det klart for foreldrene at jeg ikke likte å scanne varer ungen dems hadde sikla ned når jeg satt i kassa, hatet kunder som gjorde det!

Håper de tok hintet når jeg lagde grimase og passa på å plukke opp varen med neglene :P

Huff... Kanskje greit å ha hansker i kassa som du kan ta frem om noe lignende skulle skje? Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stilt meg opp med antibac og gummihansker rett foran stolen, og demonstrativt tørket over så snart hun reiste seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Kanskje greit å ha hansker i kassa som du kan ta frem om noe lignende skulle skje? Hjelpes!

da trur jeg det hadde blitt mange sinnamammaer :P

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre når noen skifter tampong i prøverommet og slenger den brukte på gulvet....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre når noen skifter tampong i prøverommet og slenger den brukte på gulvet....

Gjør noen det ??? :sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle sagt i fra. Det hadde jeg gjort

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør noen det ??? :sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Ja!! Har skjedd både der jeg jobber og i andre butikker i samme kjede. Heldigvis lenge siden det har skjedd nå da.

Har også funnet bæsjebleie i prøverommet. Noen folk er så ekle!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Har skjedd både der jeg jobber og i andre butikker i samme kjede. Heldigvis lenge siden det har skjedd nå da.

Har også funnet bæsjebleie i prøverommet. Noen folk er så ekle!!!

Æsj , vis man tar en person i noe sånt, så syns jeg personen skulle vært sendt inn på en plass hvor dem kan lære seg normal folkeskikk og hva som faktisk er ekkelt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker da jeg jobbet på matbutikk som det var i går. Alltid deilig når 2-åringen har fått bære godteritingen sin selv gjennom hele butikken og innpakningen nærmest er gått i oppløsning fordi h*n har hatt den i kjeften hele tida! Kjempedigg å få ta imot den og slå den inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg passa på å gjøre det klart for foreldrene at jeg ikke likte å scanne varer ungen dems hadde sikla ned når jeg satt i kassa, hatet kunder som gjorde det!

Håper de tok hintet når jeg lagde grimase og passa på å plukke opp varen med neglene :P

Haha, så ikke denne før nå :P Godt (?) vi er flere!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sommer kom det en tysk bobilturist inn og spurte på kjempeflott og forståelig tysk-engelsk om vi hadde "l'ol'els".. Jeg bare, what the fuck, skjønner ikke hva du spør om liksom, og svarte nei da jeg ikke fikk meg til å spørre hva han mente og at jeg ikke forstod hva han sa. Så går han gjennom butikken og kommer mot kassen med en pose rundstykker, hvorpå jeg tenker "aah, han mente rollers!" Som egentlig ikke er riktig ord en gang, det heter da "rolls". Så begynner han å belære meg og forklare at dette heter "rollers" på engelsk. Hadde såå lyst til å dytte rundstykkene oppi fjeset hans og fortelle at jeg ikke er noen dum skrulle som ikke har tatt noen utdannelse eller ikke kan engelsk og at dette faktisk var sommerjobben min..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sommer kom det en tysk bobilturist inn og spurte på kjempeflott og forståelig tysk-engelsk om vi hadde "l'ol'els".. Jeg bare, what the fuck, skjønner ikke hva du spør om liksom, og svarte nei da jeg ikke fikk meg til å spørre hva han mente og at jeg ikke forstod hva han sa. Så går han gjennom butikken og kommer mot kassen med en pose rundstykker, hvorpå jeg tenker "aah, han mente rollers!" Som egentlig ikke er riktig ord en gang, det heter da "rolls". Så begynner han å belære meg og forklare at dette heter "rollers" på engelsk. Hadde såå lyst til å dytte rundstykkene oppi fjeset hans og fortelle at jeg ikke er noen dum skrulle som ikke har tatt noen utdannelse eller ikke kan engelsk og at dette faktisk var sommerjobben min..

Men dem som er fast ansatt der er dumme skruller, eller? :klo:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet som frokostservitør på et hotell for noen år siden, og opplevde flere ganger at kunder snakket til meg på sine morsmål, som jeg ikke forstod. Skjedde spesielt med gjester fra Spania, Italia og Portugal. Og det rare var at de fortsetter å snakke, selv om jeg prøvde å formidle at jeg absolutt ikke forstod hva de ville.

Da syns jeg det var bedre med japanske gjester som gjerne hadde fancy, elektroniske duppeditter som kunne oversette for dem når engelsken ikke strakk til :P

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...