The Kitten Skrevet 12. september 2013 #3821 Del Skrevet 12. september 2013 Skulle gi tilbake småpenger til en kunde og strakk hånden min fram. Kunden tar pengene, tar ut tyggisen av munnen og legger den i hånden min. "Kan du kaste denne for meg?". Fy faen. Løp inn på pauserommet etter han hadde gått og badet hendene mine i sprit. Jeg hadde kastet den på kunden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. september 2013 #3822 Del Skrevet 12. september 2013 Hadde kunden latt være å spytte den i hånda, så kunne jeg godt lånt han søppelbøtta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miah Skrevet 12. september 2013 #3823 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg får alltid de kundene enten i rushet, eller klokken 5 over 10 når jeg fremdeles er morgengretten.. Foreldrene kommer med "h*n har spart selv" og BANG så smeller de en pose med enere i benken og SER på mens jeg teller.. *sukk* Men de er søte da, de små som er stolt over å ha spart selv :-) Haha, vi har CashGuard vi, så når folk kommer innom med en milliard kronestykker som de prøver å gi til meg, sier jeg bare at de kan de hive på CashGuarden... så står de der da, i en evighet, *en* *to* *tre* *fire* - tror ikke de gjør det der igjen, for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 12. september 2013 #3824 Del Skrevet 12. september 2013 Haha, vi har CashGuard vi, så når folk kommer innom med en milliard kronestykker som de prøver å gi til meg, sier jeg bare at de kan de hive på CashGuarden... så står de der da, i en evighet, *en* *to* *tre* *fire* - tror ikke de gjør det der igjen, for å si det sånn. Det hadde min gamle jobb også, og en gang fikk jeg "Nei sånt tull har ikke jeg tid til", så fikk jeg kronene servert på disken og kunden gikk. Mennesker altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 12. september 2013 #3825 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har en fast kundegruppe som på død og liv skal sette fra seg skitten oppvask på benken hvor jeg leverer ut mat. Jeg har nå prøvd å gi bedkjed om at jeg setter pris på at de rydder opp etter seg, men da må alt settes på ryddedisken og ikke på benken hvor jeg serverer mat, men de skjønner ikke hva som er problemet. For litt siden ga jeg beskjed om at det ikke var fordi jeg var vanskelig, men fordi skitten oppvask ikke hadde noe å gjøre det hvor det kunne bli oppbevart mat og at om mattilsynet kom på kontroll og så at det ble satt skitten oppvask der ville jeg få veldig problemer. Dette forstår jo ikke denne kundegruppen for fem flate øre, de synes jo bare mattilsynet i såfall overreagerer. Nå setter de ikke bare oppvasken på benken hvor jeg serverer ut mat, men lener seg innimellom over matdisken og plasserer tallerkner og kopper mellom oppbevaringsfatene med kaker mens de kommenterer "hadde mattilsynet sett oss nå du!"..... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cho Kon It Skrevet 12. september 2013 #3826 Del Skrevet 12. september 2013 "hadde mattilsynet sett oss nå du!"..... Steng de jævlene ute! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. september 2013 #3827 Del Skrevet 13. september 2013 Skulle gi tilbake småpenger til en kunde og strakk hånden min fram. Kunden tar pengene, tar ut tyggisen av munnen og legger den i hånden min. "Kan du kaste denne for meg?". Fy faen. Løp inn på pauserommet etter han hadde gått og badet hendene mine i sprit. :O sånn gjør man da ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schweppes Skrevet 13. september 2013 #3828 Del Skrevet 13. september 2013 Kunde: Kan jeg deponere på denne? Jeg: Jepp, 8 dagers deponeringsfrist her. Kunde: Ok, da har jeg altså én uke på meg fra nå Jeg: Èn uke + en dag:) Kunde: 1 uke, mener du vel? Jeg: Hehe, syv dager i en uke vet du Kunde: Det er da for pokker 8 dager i ei uke!! tralala 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. september 2013 #3829 Del Skrevet 13. september 2013 Kunde: Kan jeg deponere på denne? Jeg: Jepp, 8 dagers deponeringsfrist her. Kunde: Ok, da har jeg altså én uke på meg fra nå Jeg: Èn uke + en dag:) Kunde: 1 uke, mener du vel? Jeg: Hehe, syv dager i en uke vet du Kunde: Det er da for pokker 8 dager i ei uke!! tralala Hva svarer man da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. september 2013 #3830 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg spør her, selv om det det er litt utenfor tema. Jobber i butikk og har av og til kunder innom som har en kul bukse, fin jakke o.l. - "kan" jeg f.eks spørre hvor de har kjøpt plagget, eller er det no go? Jeg gutsa nettopp og spurte ei dame om hvor hun hadde kjøpt den råkula buksa si og hun virket veldig positiv til det, men.. Jeg jobber på et lite sted med stort sett bare "de samme gamle" kundene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 13. september 2013 #3831 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg spør her, selv om det det er litt utenfor tema. Jobber i butikk og har av og til kunder innom som har en kul bukse, fin jakke o.l. - "kan" jeg f.eks spørre hvor de har kjøpt plagget, eller er det no go? Jeg gutsa nettopp og spurte ei dame om hvor hun hadde kjøpt den råkula buksa si og hun virket veldig positiv til det, men.. Jeg jobber på et lite sted med stort sett bare "de samme gamle" kundene. Vet du, om en fremmed hadde kommet bort til meg og spurt hvor jeg hadde kjøpt buksen/vesken/etc min, hadde jeg blitt DRITGLAD og seriøst fått en bedre dag. Jeg syns du skal go for it. Det er selvtillitsboost og superhyggelig. Ikke vær nervøs for det! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 13. september 2013 #3832 Del Skrevet 13. september 2013 I dag har jeg lært at enhver butikk med respekt for seg selv alltid har grønne vaskehansker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 13. september 2013 #3833 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg spør her, selv om det det er litt utenfor tema. Jobber i butikk og har av og til kunder innom som har en kul bukse, fin jakke o.l. - "kan" jeg f.eks spørre hvor de har kjøpt plagget, eller er det no go? Jeg gutsa nettopp og spurte ei dame om hvor hun hadde kjøpt den råkula buksa si og hun virket veldig positiv til det, men.. Jeg jobber på et lite sted med stort sett bare "de samme gamle" kundene. Jeg kommenterer det jeg har lyst til på jobb. Er ikke lenge siden det kom en dame inn i førtiårene, som hadde på seg ett lilla skjerf og det var seriøst en helt fantastisk farge til henne. Perfekt! Jeg sa "Du, jeg må bare få si at den lilla-fargen du har på deg kledde deg noe innmari godt!" Hun ble kjempe glad og så godt som svevde ut av butikken. Skader ikke å gi litt kompliment, spesielt ikke om man mener det. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. september 2013 #3834 Del Skrevet 13. september 2013 Vet du, om en fremmed hadde kommet bort til meg og spurt hvor jeg hadde kjøpt buksen/vesken/etc min, hadde jeg blitt DRITGLAD og seriøst fått en bedre dag. Jeg syns du skal go for it. Det er selvtillitsboost og superhyggelig. Ikke vær nervøs for det! Å, så bra! Jeg gutset, som sagt, så jeg sa til henne at buksa var så kul, og lurte på om jeg kunne spørre henne om hvor hun kjøpte den. Hun ble veldig glad og fortalte i vei. Jeg kommenterer det jeg har lyst til på jobb. Er ikke lenge siden det kom en dame inn i førtiårene, som hadde på seg ett lilla skjerf og det var seriøst en helt fantastisk farge til henne. Perfekt! Jeg sa "Du, jeg må bare få si at den lilla-fargen du har på deg kledde deg noe innmari godt!" Hun ble kjempe glad og så godt som svevde ut av butikken. Skader ikke å gi litt kompliment, spesielt ikke om man mener det. Så bra! Jeg har tidligere kommentert litt tidligere, og har bare fått positive tilbakemeldinger. Jeg sier bare ting om jeg mener det, så håper de tar det til seg. Hadde ei innom som pleier å være litt slapt kledd, men denne dagen var hun kjempesøt med skjørt, ballerinas og en liten blomst i håret - da måtte jeg bare gi en kompliment og hun fniste smårød i kinnene og var like pent kledd neste dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totes_mc Skrevet 13. september 2013 #3835 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg spør her, selv om det det er litt utenfor tema. Jobber i butikk og har av og til kunder innom som har en kul bukse, fin jakke o.l. - "kan" jeg f.eks spørre hvor de har kjøpt plagget, eller er det no go? Jeg gutsa nettopp og spurte ei dame om hvor hun hadde kjøpt den råkula buksa si og hun virket veldig positiv til det, men.. Jeg jobber på et lite sted med stort sett bare "de samme gamle" kundene. Det var ei som spurte meg hvor jeg hadde kjøpt blazeren min for et par år siden. Kjempekoselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 13. september 2013 #3836 Del Skrevet 13. september 2013 Hva svarer man da? Jeg har møtt et par slike, og reaksjonen min er omtrent som dette, minus faktene på slutten og pluss et kundevennlig smil 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 13. september 2013 #3837 Del Skrevet 13. september 2013 Idag skjedde det noe supersøtt på jobb! (kanskje ikke riktig tråd for søte ting, men må bare dele det). Var to små jenter som var med mora si. De var vel rundt 4 år og 2 år. Vi har sånn at når du kjøper barneplaster, så får du med en refleks. Enten prinsesse eller sjørøver. Ikke noe annerledels med de, så de fikk hvert sitt prinsesseplaster. Også sier mora noe til hun yngste noe slikt som "Ei prinsesse som deg må jo få prinsesserefleks". Også sier hun minste tilbake... "ARVEprinsesse" med DET smilet og de øynene, SÅ stolt! Hun arvet tydeligvis tøy av storesøster, også har foreldrene gjort arving til en fin sak (Er jo ikke alle som vil arve). Det var bare så herlig! Haha 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 14. september 2013 #3838 Del Skrevet 14. september 2013 http://www.bt.no/bolig/--Hver-natt-ruller-jeg-over-pa-min-kone_-og-ingen-av-oss-far-sove-Vi-kan-ikke-ha-det-sann-Dette-var-det-siste-vi-trengte--2967139.html#.UjQaaEDh6-M Klaget han bare for å komme i avisa? IKEA virket da å ha prøvd å hjelpe dem så godt som overhodet mulig... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 14. september 2013 #3839 Del Skrevet 14. september 2013 http://www.bt.no/bolig/--Hver-natt-ruller-jeg-over-pa-min-kone_-og-ingen-av-oss-far-sove-Vi-kan-ikke-ha-det-sann-Dette-var-det-siste-vi-trengte--2967139.html#.UjQaaEDh6-M Klaget han bare for å komme i avisa? IKEA virket da å ha prøvd å hjelpe dem så godt som overhodet mulig... Skjønner ikke hvorfor dette er en sak i det hele tatt. IKEA kom da frem til en løsning!? Jeg tror de fleste har måttet returnere til en butikk av forskjellige grunner, og ja, det er waste of time, men man går da ikke til avisen av den grunn! Han fyren der stempla seg selv som maks irriterende kunde.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 14. september 2013 #3840 Del Skrevet 14. september 2013 For en ikke-sak. Tullekunde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå