Kassiopeia Skrevet 8. september 2013 #3801 Del Skrevet 8. september 2013 Trodde det var ganske allmenn kjent.. Det kan godt være at det er allmenn kjent. Sikkert bare jeg som lever under en stein da. Nå drikker jeg sjeldent, men har uansett aldri hørt noe om det. Synes det var en rar regel, jeg da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 8. september 2013 #3802 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg jobber selv på matbutikk, også hadde vi salg på no yoghurter. Også står jg å setter på plass varer da en kunde kommer bort å sier med litt streng stemme "Du vet at det er salg på yoghurter?!", å dette viste jg jo, så jg svarte høflig ja det vet jg. Og da gikk han bare. hahahahaa! Skikkelig random 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 8. september 2013 #3803 Del Skrevet 8. september 2013 Kom på en til; En gutt på maks 8 år kommer i kassen med en Corona øl og en 50 lapp. Så ser jg på ham å sier pent at denne kan jeg ikke selge deg, den er for voksne. Så ser han på meg med store øyne å sier: "den er til pappa, han er syk" Sa da måtte far komme ned selv å kjøpe, så gikk han da. La senere merke til at han var med en kamerat som sto å hvisket ved øl hyllene før de gikk. hahahahaha, søt liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 8. september 2013 #3804 Del Skrevet 8. september 2013 Oooog en til; Hadde en kunde som kom bort til kassen, så han var veldig sjenert og at han ventet med å spørre før han forsikret seg om at det ikke var noen i nærheten. Så bøyer han seg over kassen å spørr med veldig lav stemme; "har dere kondomer i ekstra small?" Jg oppfattet ikke dette helt, så viste ham bare de kondomene vi hadde, så sier han at de er litt for store og om vi ikke hadde noen litt mindre, det var først DA jg skjønte at han sa ekstra small. Jeg er typen som rødmer KJEMPE lett, så blir kjempe rød, å sier dessverre, men det er kondomeri på senteret over gaten. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frksølekopp Skrevet 8. september 2013 #3805 Del Skrevet 8. september 2013 Vi har to kasser. Den ene kassen er som regel stengt og det står et skilt om det på disken. Likevel er det mange som legger varene sine der og forventer å få hjelp. Det er til og med folk som tar vekk skiltet for å få plass til alle varene sine, og blir sur når jeg sier at den kassen er stengt. Hva med å lese hva som står på skiltet for du bestemmer deg for å legge det på bakken?! OMG, been there, done that! Den gang jeg jobbet tidlig hver dag, så åpnet butikken 7 på morgenen. Og kunder som legger varene på "feil" kasse - kjenner jg blir syyykt morgen gretten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. september 2013 #3806 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg hadde ei søt jente innom i forrige uke som handlet for ca. 300,- i kronestykker - som jeg talte underveis. Kronestykker overalt etterpå! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. september 2013 #3807 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg hadde ei søt jente innom i forrige uke som handlet for ca. 300,- i kronestykker - som jeg talte underveis. Kronestykker overalt etterpå! Jeg får alltid de kundene enten i rushet, eller klokken 5 over 10 når jeg fremdeles er morgengretten.. Foreldrene kommer med "h*n har spart selv" og BANG så smeller de en pose med enere i benken og SER på mens jeg teller.. *sukk* Men de er søte da, de små som er stolt over å ha spart selv :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. september 2013 #3808 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg får alltid de kundene enten i rushet, eller klokken 5 over 10 når jeg fremdeles er morgengretten.. Foreldrene kommer med "h*n har spart selv" og BANG så smeller de en pose med enere i benken og SER på mens jeg teller.. *sukk* Men de er søte da, de små som er stolt over å ha spart selv :-) Haha, huff! Hun her kom heldigvis en time før stengetid, da er roligst. Hun var også over 20 år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. september 2013 #3809 Del Skrevet 9. september 2013 Hadde ei blond jåledame innom i dag, hun ble snurt over at vi ikke hadde silkepapir hun kunne pakke inn kaffekoppene til 10 kroner i. Så da tok hun tak i bunken med gårsdagens aviser som var talt opp og klare til å sendes i retur, og rev løs noen sider som hun skulle pakke inn i. Da vi stoppet henne sa hun "Hva? Dette er jo GAMLE aviser, som skal kastes uansett!" Nek. (Og, damen ble tilbudt bobleplast til krusene sine før hun grep tak i avisene, men dette valgte hun å ikke høre...) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 9. september 2013 #3810 Del Skrevet 9. september 2013 Litt OT, men la oss late som om jeg er en kunde: Hvor mange Hobby-sjokolader er det i en eske med Hobby-sjokolader? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. september 2013 #3811 Del Skrevet 9. september 2013 Litt OT, men la oss late som om jeg er en kunde: Hvor mange Hobby-sjokolader er det i en eske med Hobby-sjokolader? Det står på eskene. x antall ganger x gram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 9. september 2013 #3812 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg har, overraskende nok, ingen eske tilgjengelig. (Det var ingen esker på butikken her jeg bor, de ligger i hylla uten den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 9. september 2013 #3813 Del Skrevet 9. september 2013 Kan dobbeltsjekke for deg neste gang jeg er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 9. september 2013 #3814 Del Skrevet 9. september 2013 Hehe, glad i Hobby, eller? Sikkert billigere å kjøpe smågodtvarianten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmi9 Skrevet 11. september 2013 #3815 Del Skrevet 11. september 2013 Ååh, jeg har jobbet i butikk i nesten fem år, jeg har så mange! Har også opplevd at mange kunder ikke tror jeg har peiling på noen ting, fordi jeg er en ung jente, til tross for at jeg jobbet i dagligvarebutikk og ikke noen type mannsdominert butikk. I realiteten har jeg ganske god peiling, siden jeg har jobbet for samme kjede i fem år, og i tillegg har forholdsvis god hukommelse. Kom en dame innom som skulle ha tomatjuice, og jeg svarte at "det er jeg ganske sikker på at vi ikke har, dessverre, men jeg skal vise deg hyllen det evt hadde stått, så er vi sikre" (jeg jobbet deltid, så nå og da hadde det dukket opp nye varer siden sist jeg var på jobb). Tok henne med bort til hyllen, fant ingen tomatjuice, ei heller noen tom plass eller prislapp, så jeg gjentok at det har vi dessverre ikke. Kunde: Men jeg har kjøpt det her mange ganger før! Jeg: Er du helt sikker på at det var her, og ikke på butikken ved siden av? Jeg vet nemlig at de har det. Kunde: Nei, det var her! Jeg har kjøpt det mange ganger! Jeg: Er det mulig at det er en stund siden da? Jeg er helt sikker på at vi ikke har hatt det så lenge jeg har jobbet her... Kunde: (i en veldig nedlatende tone) Og hvor lenge har du jobbet her da? Jeg: I snart tre år, og på de årene har vi dessverre aldri hatt tomatjuice. Kunde: Jo, jeg vet jo jeg har kjøpt det her! Kan jeg få snakke med noen som vet dette bedre enn deg? Vi var tre stykker på jobb på det tidspunktet; meg, en i kassen, og en ansvarlig som endelig hadde fått satt seg ned på pauserommet for å spise middag etter noen veldig stressende timer. Jeg: Det er bare jeg som er ute i butikken akkurat nå, men jeg er helt sikker på at vi ikke har tomatjuice. Men jeg vet som sagt at de har det på butikken ett kvartal unna. Kunde: Kan jeg ikke bare få snakke med noen som har peiling??? Jeg gikk opp, gikk inn på pauserommet og spurte han som satt der. Som, might I add, ikke hadde så veldig god oversikt over hvilke typer juice vi har, og bare svarte "jeg vet ikke?"!. Jeg: Nei, vi har ikke det, jeg måtte bare late som om jeg spurte deg, for hun gir seg jo ikke! Så gikk jeg ut igjen, og sa "nei, vi har dessverre ikke tomatjuice!" Kunde: Ånei! Kanskje det var på butikken borti gata jeg kjøpte det da. Men der ser du, det var bra at du spurte! 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 11. september 2013 #3816 Del Skrevet 11. september 2013 Hahaha så hun var veldig tunghørt og slet med å høre prisen, men det med å skrive opp prisen fikk hun med seg? Tror ærlig talt den dama led av selektiv hørsel og et alvorlig sinneproblem... Det tenkte jeg med meg selv også, men lot være å nevne det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliineh Skrevet 11. september 2013 #3817 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg jobber på apotek og når klokken er 18:00 på lørdag og vi skal stenge drar vi ned gitteret til under halvveis. ca 18:02 kommer det 2 eldre damer, de bøyer seg godt under gitteret og roper ganske høyt "jøss her var det da vanskelig å komme inn, de burde nok koste på seg en bedre inngang" hahahahahah Da løp jeg selvfølgelig ut og sa høflig at "vi skal desverre stenge, nettopp derfor er gitteret nesten nede " Kunden : Jeg skal ha en dagkrem, nattkrem og øyekrem. kan du hjelpe meg da?? (ganske frekt) Jeg: desverre så har jeg ikke tid til det nå, vi er i ferd med å ta oppgjøret og kassene er tatt vekk, men du er hjertlig velkommen til å komme tilbake i morgen eller en annen dag som måtte passe deg best?" Kunde: Hvisker til venninne - Makan til dårlig service det var her da.... - Kundene går ut døren og jeg roper : Ha fortsatt en fin helg og velkommen igjen! Kunde igjen : puuhh hahah , ler godt når jeg tenker på det.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. september 2013 #3818 Del Skrevet 11. september 2013 Jeg jobber på apotek og når klokken er 18:00 på lørdag og vi skal stenge drar vi ned gitteret til under halvveis. ca 18:02 kommer det 2 eldre damer, de bøyer seg godt under gitteret og roper ganske høyt "jøss her var det da vanskelig å komme inn, de burde nok koste på seg en bedre inngang" hahahahahah Da løp jeg selvfølgelig ut og sa høflig at "vi skal desverre stenge, nettopp derfor er gitteret nesten nede " Kunden : Jeg skal ha en dagkrem, nattkrem og øyekrem. kan du hjelpe meg da?? (ganske frekt) Jeg: desverre så har jeg ikke tid til det nå, vi er i ferd med å ta oppgjøret og kassene er tatt vekk, men du er hjertlig velkommen til å komme tilbake i morgen eller en annen dag som måtte passe deg best?" Kunde: Hvisker til venninne - Makan til dårlig service det var her da.... - Kundene går ut døren og jeg roper : Ha fortsatt en fin helg og velkommen igjen! Kunde igjen : puuhh hahah , ler godt når jeg tenker på det.. "de burde koste på seg en bedre inngang" HAHAHAHHAHA :skratte: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 12. september 2013 #3819 Del Skrevet 12. september 2013 Skulle gi tilbake småpenger til en kunde og strakk hånden min fram. Kunden tar pengene, tar ut tyggisen av munnen og legger den i hånden min. "Kan du kaste denne for meg?". Fy faen. Løp inn på pauserommet etter han hadde gått og badet hendene mine i sprit. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 12. september 2013 #3820 Del Skrevet 12. september 2013 Skulle gi tilbake småpenger til en kunde og strakk hånden min fram. Kunden tar pengene, tar ut tyggisen av munnen og legger den i hånden min. "Kan du kaste denne for meg?". Fy faen. Løp inn på pauserommet etter han hadde gått og badet hendene mine i sprit. :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå