Gjest oreokaka Skrevet 4. august 2013 #3561 Del Skrevet 4. august 2013 En utlending som jobbet hos tante, han tok en deodorant i butikken å smurte seg under armene med den. Æsj. Det er bare helt feil og uakseptabelt. Ekkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2013 #3562 Del Skrevet 4. august 2013 Æsj. Det er bare helt feil og uakseptabelt. Ekkelt. Han var en av de som sjeldent dusja, så han lukta hest i tilllegg. Å deoen havna på plass i hylla igjen, hadde ikke noen sett det så hadde den sikkert blitt solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 4. august 2013 #3563 Del Skrevet 4. august 2013 En utlending som jobbet hos tante, han tok en deodorant i butikken å smurte seg under armene med den. Var det så veldig viktig å påpeke at han var utlending da? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. august 2013 #3564 Del Skrevet 4. august 2013 Var det så veldig viktig å påpeke at han var utlending da? Vel de fleste etnisk norske nordmenn som jobbet for henne dusja og brukte deo regelmessig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
awesome. Skrevet 5. august 2013 #3565 Del Skrevet 5. august 2013 Kunder som kaller pølse i brød for kun i kano. "Hei, jeg skal bare ha en kuk i kano med flesk på." Hvorfor ikke bare kalle det for baconpølse som alle andre?! Ikke er det morsomt heller. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antique Skrevet 5. august 2013 #3566 Del Skrevet 5. august 2013 Kunder som kaller pølse i brød for kun i kano. "Hei, jeg skal bare ha en kuk i kano med flesk på." Hvorfor ikke bare kalle det for baconpølse som alle andre?! Ikke er det morsomt heller. glad jeg ikke har hørt den før! Men har et par ekle griser som har pleid å sagt dette da jeg lager softis til dem; Meg: "vil du ha det i kjeks eller beger?" Han: "sex?" Meg: "kjeks.." Han: "Tar sex jeg ;)" HVA ER VITSEN? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 5. august 2013 #3567 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Hvorfor blir alltid bildene så små?? Endret 5. august 2013 av MalloryK 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. august 2013 #3568 Del Skrevet 5. august 2013 Eller denne. So Effing True! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 5. august 2013 #3569 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Idag var jeg på jobb å handla midt i rushet, så vi åpna alle kassene men ingen kunder la merke til at kasse 3 også var åpen. Så jeg ble vinka på av kollegaen min, å var ute før de som sto først hadde betalt i køene. Å da sto jeg bakerst i en av køene. Kollegaen ropte jo også ledig kasse hihi. Endret 5. august 2013 av Vex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foureyes Skrevet 6. august 2013 #3570 Del Skrevet 6. august 2013 Var det så veldig viktig å påpeke at han var utlending da? Visste den der ville komme... Hvorfor være så innmari hårsår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudicca Skrevet 7. august 2013 #3571 Del Skrevet 7. august 2013 Visste den der ville komme... Hvorfor være så innmari hårsår? Fordi det er totalt unødvendig å påpeke det. Det kunne likegreit stått "en av de blonde/korthåra/bergenserne/lange som arbeider til tante...". Det har fortsatt ingenting med saken å gjøre, dessuten bør man la være å påpeke minoritet/hudfarge/seksualitet på andre, fordi det er en del rasisme knyttet til det. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. august 2013 #3572 Del Skrevet 7. august 2013 Fordi det er totalt unødvendig å påpeke det. Det kunne likegreit stått "en av de blonde/korthåra/bergenserne/lange som arbeider til tante...". Det har fortsatt ingenting med saken å gjøre, dessuten bør man la være å påpeke minoritet/hudfarge/seksualitet på andre, fordi det er en del rasisme knyttet til det. Vel nå var det en utlending utplasert av Aetat, hadde det vært Per fra Norge hadde jeg skrevet det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cevita Skrevet 7. august 2013 #3573 Del Skrevet 7. august 2013 Og der håper jeg vi stopper den avsporingen!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. august 2013 #3574 Del Skrevet 7. august 2013 Haha jeg ler godt av disse historiene Det er så mange kunder som er helt inkompetente og ikke minst sure. Jeg jobber ikke i butikk lengre (takk og pris) men har ikke tall på hvor mange sure og frekke kunder jeg har opplevd. Som bare slenger varene på disken uten å hilse en gang, Jeg hilser alltid på mine kunder og sier hadet. Det er faktisk flere som verken hilser eller sier hadet Så har jo vi de som kommer rett før stengetid og skal ha en masse ting. Vi stenger 8 og jeg gidder ikke å holde butikken åpen for deg etter stengetid. Dessverre er det mange som ikke skjønner det. Akkurat som vi ikke har noe liv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 7. august 2013 #3575 Del Skrevet 7. august 2013 Haha jeg ler godt av disse historiene Det er så mange kunder som er helt inkompetente og ikke minst sure. Jeg jobber ikke i butikk lengre (takk og pris) men har ikke tall på hvor mange sure og frekke kunder jeg har opplevd. Som bare slenger varene på disken uten å hilse en gang, Jeg hilser alltid på mine kunder og sier hadet. Det er faktisk flere som verken hilser eller sier hadet Så har jo vi de som kommer rett før stengetid og skal ha en masse ting. Vi stenger 8 og jeg gidder ikke å holde butikken åpen for deg etter stengetid. Dessverre er det mange som ikke skjønner det. Akkurat som vi ikke har noe liv Nei, du skjønner det at vi er en del av inventaret vi, nemlig.-.- 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 7. august 2013 #3576 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Nei, du skjønner det at vi er en del av inventaret vi, nemlig.-.- Ja vi sover på flatseng inne på lageret, bare å banke på uansett tid på døgnet siden vi alltid er der. Endret 7. august 2013 av Vex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 7. august 2013 #3577 Del Skrevet 7. august 2013 Kunder som kaller pølse i brød for kun i kano. "Hei, jeg skal bare ha en kuk i kano med flesk på." Hvorfor ikke bare kalle det for baconpølse som alle andre?! Ikke er det morsomt heller. Hvem faen sier slikt? Omg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 7. august 2013 #3578 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Huff, hodet mitt blør av slike folk som kunden som var innom her i stad!! Meg: Heihei! Kan je... Kunde: HEI, og NEI du kan ikke hjelpe meg med noe. Meg: Okeei... bare si i fra om du vi.. Kunde: Nei, vil ikke ha hjelp. Kunden gikk litt rundt og tittet i butikken før hun kom bort til kassa Kunde: Har du smørsmelter? Meg: Eh, jaaa, hvis du tenker på sånne små kasseroller? Kunde: Nei, det tenker jeg ikke på. Smørsmelter skal jeg ha. Meg: Men en smørsmelter er jo en liten kasserolle, er du sikker på at det ikke er det du leter etter? Kunde: (begynner å bli rimelig amper) SER DET UT SOM OM JEG LETER ETTER EN LITEN KASSEROLLE??? Meg: Nei, du sier jo at du skal ha en smørsmelter. Kunde: Kan du vise med hvor du har smørsmeltere hen, da? Meg: Ja, det kan jeg gjøre. Tar med kunden bort til de små kasserollene..... Meg: Her har du smørsmeltere Kunde: Se der ja! Da hadde du det allikevel! Meg: La meg hente esken til den. Jeg tusler på lageret, henter eska, går til disken og legger kasserollen oppi. Meg: Oj, næmmen, se! Det står "kasserolle" på eska, høh! Snoodiiiig!" Kunden kremta hardt, betalte, og gikk; uten pose og kvittering. Noen folk er så syyykt bastante!!! Endret 7. august 2013 av missdior 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rægs Skrevet 7. august 2013 #3579 Del Skrevet 7. august 2013 haha, for en idiot! Man trenger virkelig meget god tålmodighet med slike kunder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 7. august 2013 #3580 Del Skrevet 7. august 2013 På salongen i dag. Kunde: Jeg bare lurte på om noen har tid til å klippe luggen min nå. Armitage: Beklager, men vi har ganske fullt, så vi har ikke tid før klokken halv seks. Kunde:Åja. Forrige gang, så kom jeg inn med en gang. Armitage: Ok. Beklager, men vi er bare to personer på jobb idag og vi har fullt opp med kunder på lista inntil halv seks som sagt. Kunde ser så på meg med et misfornøyd blikk og bare går. Beklager virkelig at jeg ikke vil la deg snike i køen bare fordi du mener at det å klippe luggen din ikke tar så lang tid og at du kom inn med en gang forrige gang du var her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå