Severus Skrevet 4. juni 2013 #3141 Del Skrevet 4. juni 2013 det er jo sukker i aprikosyoghurten så det har nok litt og si faktisk Hvorfor siterer du et innlegg fra 2006? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itunes Skrevet 4. juni 2013 #3142 Del Skrevet 4. juni 2013 Hvorfor siterer du et innlegg fra 2006? Hvorfor siterer du et innlegg fra 2006? tenkte ikke over det da jeg leste det tidligere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 4. juni 2013 #3143 Del Skrevet 4. juni 2013 Hadde det morro på jobb igjen. Har jeg ikke det hver dag Først Tippe-dama: Tippe-dame: Jeg skal ha en vikinglotto og en vanlig, men jeg har glemt tippekortet. Zakuro: Det går bra, vi søker deg bare opp! *taster på tippekassa og gjør klart* Zakuro: Sånn, nå kan du bare taste fødsels- og personnummer og trykke på "klar." Tippe-dame: Jeg har ikke et sånt nummer? Zakuro. ... O_o Zakuro: Eh... Jo, alle har et sånt. Om du ikke kan det utenat står det på visakortet ditt. Tippe-dame: *Graver i vesken en stund, finner visakort et og begynner å taste* Zakuro: Oi, jeg får beskjed om at nummeret er ugyldig, prøv en gang til er du snill. Her tenkte jeg jo at hun bare hadde tastet feil, fort gjort! Tippe-dame: *taster på ny* Samme feilmelding kommer opp. Zakuro aner uråd. Zakuro: Hva slags nummer er det du taster? Tippe-dame: *viser* Zakuro: ... O_o Zakuro: Eeeh, beklager men det der er KORT nummeret, fødsel- og personnummer står på baksiden. Tippe-dame: Åååh, ja vel ja! *taster enda en gang og får samme feilmelding atter en gang* Zakuro aner utråd igjen, og damen viser meg hvilket nummer hun taster. Denne gangen er det KONTO nummeret hun taster. Zakuro: *spak* Eæøh... Det der er nok kontonummeret ditt, her er fødsels- og personnummeret ditt. *peker med en penn* Omsider får jeg opp spillerkontoen hennes så jeg får gitt henne det hun vil ha. What. The. FUCK?! Hvem i HELVETE er det som ikke vet hva FØDSEL- OG PERSONNUMMER ER!? En ting er at du kanskje ikke kan personnummeret i hodet, men når du er FØDT?! Eller hvor du FINNER fødsel- og personnummer? Jaja, hun var nå i det minste hyggelig da Til slutt Fiskegryte-dama: Fiskegryte-dame: Jeg skal ha litt sånn fiskegryte. Zakuro: Ja ok, vil kan størrelse vil du ha på begeret ditt? *viser 3 størrelser* Tippe-dame: Det er nok med et lite. Zakuro: *Øser opp en skje.* Tippe-dame: Stopp, stopp det er alt for mye! Zakuro: Ok, jeg skal ta av litt. Tippe-dame: Ja, det er passe. Var kanskje en spiseskje eller to i boksen:P Veier den og hiver på en varmepose slik at det skal holde seg varmt, og slår den inn på kassen. Tippe-dame: JEG SKULLE IKKE HA VARMEPOSE!! Zakuro: *skvetter* Å, beklager, jeg kan ta den av. *tar den av* Tippe-dame: Veide du med posen på?! Zakuro: Neida, den tar vi på etterpå. Tippe-dame: x kroner for det der? Det var dyrt! Det skal jeg ikke ha! *går* Ja ok, så du kjøper en liten klatt på størrelse med det vi GIR bort i smaksprøve, av en av våre billigste gryter og så klager på at det er dyrt og går, slik at jeg ikke bare må kaste maten som har blitt for kald til at jeg kan legge den tilbake, men jeg må også kaste all emballasjen det er pakket i som til sammen kostet MER enn det maten var verdt! Miljøsvin! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pilutta_ Skrevet 4. juni 2013 #3144 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Haha! Zakuro, you crack me up. Nesten så jeg kunne ønske at vi hadde dumme kunder innom hos meg litt oftere. Enten så har de blitt mer intelligente i det siste, eller så har jeg bare blitt herdet. Noen prakteksemplarer finner riktignok veien inn.. - Hæ? Jeg skjønner ikke? Er ikke denne varen på tilbud? Varen ved siden av er jo på tilbud! - Tilbud på alle fiskekaker? Tilbud på alt i butikken mener du?! - Er dette gavepapiret gratis? (Ja, det er derfor det står et digert prisskilt på esken de står i) - Halloooo?! Hvorfor står du og fyller på noe når det er kunder i butikken? Ser du ikke at jeg er her? Når det er kunder her må du stå klar bak kassen hele tiden vet du, plutselig skal jeg betale! - Hva mener du med at jeg må vente med å få hjelp til du er ferdig med å ekspedere kunden i kassen?! Han andre har pause? PAUSE?! Hvaf****, hvorfor har dere ikke en person som kommer og jobber ekstra i pausene?! Og edit: - Jada, jeg vet at dere har stengt, men jeg skal bare kikke ferdig jeg altså. Må få noen ideer til hva jeg skal kjøpe til middagsbesøket i helgen vettu! (Kjøp en j***** kokebok!!) Endret 4. juni 2013 av pilutta_ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 5. juni 2013 #3145 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) . Endret 5. juni 2013 av Chloe- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 5. juni 2013 #3146 Del Skrevet 5. juni 2013 I dag hørte jeg en stygg en da jeg stod i kø, og det minnet meg om denne tråden. Det var en opphetet diskusjon mellom en mann og en kvinnelig ansatt i butikken vi stod i. Eller, diskusjon og diskusjon, fyren stod der og flakset med armene mens hun rolig snakket om noe vi ikke hørte. Han ropte og bæljet om dårlig service og alt mulig. Plutselig sier han til henne, og nå har han hele butikkens oppmerksomhet, "hvis du ikke skal suge kuk, så ikke åpne kjeften!" og han kastet også et glass i gulvet. Alle holder pusten, og i løpet av sekunder kommer en mann med to securitas, fyren skjønner at det er game over og snur seg for å løpe ut døra, heldigvis løp securitas etter og fikk tak i ham, for et drama. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Novacane Skrevet 6. juni 2013 #3147 Del Skrevet 6. juni 2013 En dame kom inn i butikken med skyhøye stiletthæler. Hun klarer ikke gå rett på dem en gang, så hun faller inne i butikken. Deretter klarer hun å finne på bakken en bitteliten papp bit(type 3cm i diameter) og kommer bort til kassen, rimelig sur og hevder at det er vår feil, siden det tydelighvis var pappbiten som hadde fått hun til å skli. Gud så dramatisk hun var. Hevded at hun kunne fått kraniebrudd osvosv. Jeg så fallet, det var IKKE et voldsomt fall, hun landet på knærne. Antagelighvis var hun så flau over å falle forann masse kunder at hun måtte finne andre ting å skylde det på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 6. juni 2013 #3148 Del Skrevet 6. juni 2013 Er så lei av at så mange kunder ikke hører meg når jeg sier eller spør dem om noe. Hvor fjern går det an å være? "Hei!" "Og en pose!!" "Vil du ha pose?" "Så skal jeg ha tjue marlboro" "Takk skal du ha, hade!" "Nei" "Kvitteringen?" "Hade" 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usagi Skrevet 6. juni 2013 #3149 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) feil tråd:P Endret 6. juni 2013 av Usagi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teora Skrevet 10. juni 2013 #3150 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke av de verste, men: Kunde: Det er sååå varmt og fint ute i dag, jeg skjønner ikke hvordan du orker å stå her nede når det er såååå varmt og fint ute. Det hadde aldri jeg orket, gå glipp av å være ute når det er sååååå fint ute. (Svett) Teora: Ja, nei, det hadde vært fint å hatt fri i dag, hehe. Jeg sto selvsagt allerede å ønsket at noen skulle ringe inn en bombetrussel til senteret eller noe, men fint vær er jo ikke akkurat en grunn til å la vær å møte på jobb. Dessverre. Det var nok ikke ondsinnet ment, men der og da føltes det bare som hun trodde jeg hadde valgt å bli i butikken for moro skyld, og jeg hadde mest lyst å bare si at "ja, i grunn orker ikke jeg det heller. Du kan sikkert få kjøpt det du vil ha borte hos xx-butikk, jeg tror jeg stenger nå." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokake Skrevet 10. juni 2013 #3151 Del Skrevet 10. juni 2013 Ikke av de verste, men: Kunde: Det er sååå varmt og fint ute i dag, jeg skjønner ikke hvordan du orker å stå her nede når det er såååå varmt og fint ute. Det hadde aldri jeg orket, gå glipp av å være ute når det er sååååå fint ute. (Svett) Teora: Ja, nei, det hadde vært fint å hatt fri i dag, hehe. Jeg sto selvsagt allerede å ønsket at noen skulle ringe inn en bombetrussel til senteret eller noe, men fint vær er jo ikke akkurat en grunn til å la vær å møte på jobb. Dessverre. Det var nok ikke ondsinnet ment, men der og da føltes det bare som hun trodde jeg hadde valgt å bli i butikken for moro skyld, og jeg hadde mest lyst å bare si at "ja, i grunn orker ikke jeg det heller. Du kan sikkert få kjøpt det du vil ha borte hos xx-butikk, jeg tror jeg stenger nå." Jeg og hadde en sånn kar innom meg en eller annen pinse det var magisk vær ute. Da han kom inn for andre gang den dagen og fortsatt fortalte meg hvor nydelig det var ute, svarte jeg bare: - Hvis det er så utrolig deilig å være ute, hvorfor kommer du inn til meg hele tiden da? Da ble han ble litt rød, og flirte, haha. Ikke fått noen kommentarer fra han på været etter det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 10. juni 2013 #3152 Del Skrevet 10. juni 2013 Endelig kan jeg bidra i denne tråden! Hoho! Jeg jobber på en butikk som selger kjøkkenting og litt diverse pyntesaker, og her en dag kom det ei skikkelig blond jente inn, og hun gjorde ikke stas på ryktet til blondinene.... Kunde: Har dere KitchenAID maskiner? Jeg: Ja, det har vi her borte. Hvilken farge vil du ha? Kunde: Råååsa! Hehe, er disse bra? Bare 5998,-, det var jo ikke så ille. Må ha noe å piske krem i. Jeg: Ehh... (sikkert ikke bra for butikken men..) Skal du bare piske krem anbefaler jeg at du kanskje heller ser litt på håndmiksere? Kunde: Ja, gjerne det!!!! * vi går til håndmikseravdelingen* Kunde: Er dette en håndmikser? (holder en fra dualit) Jeg: Ja, det er det. Den er sånn og sånn og blabla... Kunde: OJ!!! DE VAR FINE! (kunde er meeget oppspilt, og peker!) Kan jeg piske krem i sånn? Kunden peker og ser storøyd opp på.... En blodrød blender fra KitchenAid. Jeg: (holder på å dø av latter innvendig, og vil helst kalle kunden dum..) Neeei, det vil jeg ikke anbefale.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 10. juni 2013 #3153 Del Skrevet 10. juni 2013 En fyr kjøper 2 flaxlodd, skraper begge i butikken, og blir sur på meg fordi han ikke vant... Og jeg bare: Beklager, men det er ingen 100% vinnergaranti dessverre På innsiden: Dø i en grøft, jævla tosk. Man blir flink til å fake vennlighet når man jobber i kiosk. Man blir også ganske obs på alle idiotene som befinner seg i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 11. juni 2013 #3154 Del Skrevet 11. juni 2013 Hadde to kunder innom en dag, men de var ikke sammen med hverandre. Kunde nr 1 som kom først, skikkelig spesi og irriterende dame, skulle ha en latte og sitte hos oss. Latten fikk hun, å en stund senere kom kunde nr 2. Kunde nr 2 skulle ha en cola med to glass til, da det ene glasset uheldigvis var litt skittent. Bak henne sto da kunde nr 1 og fikk med seg denne situasjonen og utbryter "Glasset mitt og var litt skittent, meen jeg ville ikke si noe!*knis*" Kunde nr 1 skulle ha en latte til, å lurte på om hun kunne bruke det samme glasset som sist, å det er jo ikke et problem for meg, sålenge kunden ønsker dette selv. Men! Før hun rakk og spørre, så hadde jeg lagt det brukte glasset til vask. Kunde 1: Kan jeg få latten i det samme glasset? *gliiise* Meg: Uhm, jeg har lagt det til vask. Men du skal få et nytt ett Kunde nr 1: åh jaja. Forresten, får jeg latten billigere om jeg bruker det samme glasset som sist? Meg: Neei, det går nok ikke du Kunde nr 1: Neinei, da tar jeg heller et nytt et! Hvor får en person ifra å få noe billigere, for å bruke et glass omigjen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2013 #3155 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvor får en person ifra å få noe billigere, for å bruke et glass omigjen? Tenkte sikkert påfyll, som det er vanlig å gi med vanlig svart kaffe og te på enkelte kaféer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 11. juni 2013 #3156 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) . Endret 16. januar 2015 av Fantomina 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rox Skrevet 12. juni 2013 #3157 Del Skrevet 12. juni 2013 Hver dag finnes det kunder på apoteket som går frem til kassene, vifter med en resept og spør om vi bare kan hjelpe dem fort, de skal jo bare ha en liten resept. Jøss, hva tror de at de femten andre kundene står i kø for? Kan røpe at minst halvparten av dem er i nøyaktig samme ærend som dem selv. Trekk en fuckings kølapp og vent på tur som alle andre. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 12. juni 2013 #3158 Del Skrevet 12. juni 2013 Kunde inn på telefon: Jeg trenger tankbilservice Jeg: Da må du ha ringt feil Kunde: Nei, jeg fikk nummeret fra Tine Jeg: Men, vi driver bare med "noe helt annet" her Kunde: Jamen jeg må ha tankbilservice nå! Jeg: Da må du forsøke Tine igjen Kunde: Nei, jeg har ringt alle de nummerne jeg skulle ringe og havnet her Jeg: Som sagt, vi driver kun med "noe helt annet", og har ikke noen ting med tankbiler å gjøre. Kunde: Fy faen for en dårlig service! *Legger på* Hva skal man si liksom? Kan si såpass at jeg jobber i et firma som driver med småelektronikk og webløsninger, altså virkelig noe helt annet enn tankbiler.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nesnets Skrevet 12. juni 2013 #3159 Del Skrevet 12. juni 2013 haha jeg jobber i blomsterbutikk. Flere ganger om dagen kommer det kunder i alle aldre og jeg spør som vanlig "kan jeg hjelpe dere".. Svaret jeg får er "skulle hatt no' blomster jeg".. etterfulgt av en latter da de tror de er morsomme. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. juni 2013 #3160 Del Skrevet 12. juni 2013 Kunde inn på telefon: Jeg trenger tankbilservice Jeg: Da må du ha ringt feil Kunde: Nei, jeg fikk nummeret fra Tine Jeg: Men, vi driver bare med "noe helt annet" her Kunde: Jamen jeg må ha tankbilservice nå! Jeg: Da må du forsøke Tine igjen Kunde: Nei, jeg har ringt alle de nummerne jeg skulle ringe og havnet her Jeg: Som sagt, vi driver kun med "noe helt annet", og har ikke noen ting med tankbiler å gjøre. Kunde: Fy faen for en dårlig service! *Legger på* Hva skal man si liksom? Kan si såpass at jeg jobber i et firma som driver med småelektronikk og webløsninger, altså virkelig noe helt annet enn tankbiler.... Jeg jobbet for et regnskapsbyrå, og flere ganger fikk jeg telefoner fra folk som trodde at de hadde ringt kundene våre. "Hvor blir det av varene jeg bestilte?" o.l. Var mange som hadde vondt for å skjønne at de hadde havnet feil. Prøvde meg på ulike varianter av "Hvem prøvde du å ringe til" så jeg kunne sette dem over, men det var forbausende mange som ikke var villige til å svare på det. "Jeg har ringt til dere!" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå