She_Leiva Skrevet 19. april 2013 #2881 Del Skrevet 19. april 2013 Hva med det som holder ut hånden spredt for å få igjen småpenger? 49,- rett på gulvet, og så klart er det min feil at de sprer fingrene i hytt og pine. Eller de som skal betale med ørten småpenger og legger pengene på siden av kassen SELV om jeg sitter å holder ut hånden slik at jeg må plukke de opp selv istedet for at de legger de direkte i hånden. Jee... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. april 2013 #2882 Del Skrevet 19. april 2013 <3 CashGuard <3 i de tilfellene! Selv om kundene selvfølgelig skal gi de til meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudicca Skrevet 19. april 2013 #2883 Del Skrevet 19. april 2013 De skulle bare visst at de faktisk må vise leg til de fyller 25. På Vinmonopolet om man viser leg uoppfordret får man kjærlighet på pinne. Det er bulshit. Har bare fått det en gang og da hadde jeg med meg en unge jeg passa på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phoenix Skrevet 20. april 2013 #2884 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg må innrømme at jeg surrer. Noen butikker her har cashguard og noen ikke. Jeg har ved flere tilfeller prøvd å gi pengene til kassadamen når de har, og mange ganger stått å speidet etter den for å finne ut at de har ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. april 2013 #2885 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg synes det er imponerende at hver gang en kunde kommer til kassa og sier; "Jeg skulle ha [vare] men hele esken hadde gått ut på dato" så er "hele esken" aldri mer enn en eller to stykker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cellar Skrevet 20. april 2013 #2886 Del Skrevet 20. april 2013 Eldre dame skal betale med kort. Mens hun slår koden så sier hun helt ut av det blå: "Ja, takk, jeg kan gjerne få en" Jeg måtte tenke i noen sekunder, før jeg skjønte at kollegaen min nettopp spurte i sin kasse om hennes kunde ville ha pose. Damen trodde sikkert det var meg Søt da! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 20. april 2013 #2887 Del Skrevet 20. april 2013 Denne er egentlig mest søt (samtalen foregikk på engelsk, derav språket): Kunde: One coffee, please. Servitør: Hot or cold? K: Yes. S: Do you want a hot or a cold coffee? K: Hot. S: Nescafé? K: Yes, please. S snur seg for å ta flere bestillinger fra samme bord. Da kommer det plutselig fra K: Espresso. Hvis en kunde ber om kaffe så er det vel ikke vanlig å spørre om han vil ha varm eller kald? Jeg bestiller ofte kaffe og den er alltid varm for å si det sånn.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LogLady Skrevet 20. april 2013 #2888 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) - Endret 9. mai 2013 av Sparx 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 20. april 2013 #2889 Del Skrevet 20. april 2013 Hvis en kunde ber om kaffe så er det vel ikke vanlig å spørre om han vil ha varm eller kald? Jeg bestiller ofte kaffe og den er alltid varm for å si det sånn.. Dette var ikke i Norge. Det er svært vanlig å drikke kald kaffe (iskaffe, frappé) i varmere land, så spørsmålet var helt på sin plass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 20. april 2013 #2890 Del Skrevet 20. april 2013 Dette var ikke i Norge. Det er svært vanlig å drikke kald kaffe (iskaffe, frappé) i varmere land, så spørsmålet var helt på sin plass. Okey:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 20. april 2013 #2891 Del Skrevet 20. april 2013 Åh! Kom på en til som begynner å bli litt slitsom. Folk som skal betale for maten (restaurant) og sier "håper det er penger på kortet da- ellers blir det vel inn på kjøkkenet og ta oppvasken" jada jada haha.. Eller de som når de skal betale later som de ikke forstår at det er slik at man kan velge å gi tips. Noen forstår faktisk ikke (eldre og folk som ikke går så mye ut, men noen later bare som med store fakter og gjentatte "jeg forstår virkelig ikke hvordan dette fungerer" mens de ser rundt på vennene sine hihi.. Det er selvfølgelig ingen som trenger å gi tips, men jeg synes hele situasjonen blir så flau når både vennene og jeg forstår at personen spiller dum.. Har mange gjester som aldri tipser forresten, men de er kjempehyggelige og får alltid best mulig service:-) Litt OT beklager.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. april 2013 #2892 Del Skrevet 20. april 2013 Det er bulshit. Har bare fått det en gang og da hadde jeg med meg en unge jeg passa på Ha triste øyner og spør om en ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudicca Skrevet 20. april 2013 #2893 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Ha triste øyner og spør om en ? Haha, det skal jeg gjøre neste gang Endret 20. april 2013 av Boudicca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 20. april 2013 #2894 Del Skrevet 20. april 2013 Folk som kjøper noe og gnåler over prisen mens de sveiper kortet. Du handler i en kiosk. Du kunne ha kjøpt den varen i dagligvarebutikken ved siden av for sikkert 20 kroner mindre. Du, min gode mann, er en jævla idiot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 20. april 2013 #2895 Del Skrevet 20. april 2013 På fredag var jeg på tur gjennom butikken for en pause. Jeg gikk gjennom brødavdelingen og der ser jeg en mann som plukker en berlinerbolle opp fra GULVET og legger den tilbake i kurven sammen med de andre... Kjente haka datt i gulvet og hadde mest lyst til å ta ham med i kassa og tvinge ham til å betale for berlinerbollen, pluss alle de andre den var borti siden jeg måtte hive dem og dermed fikk svinn. GRIS! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 22. april 2013 #2896 Del Skrevet 22. april 2013 I det siste så har vi hatt endel kunder som virkelig ikke helt vet hva de holder på med, som f.eks: - En litt eldre mann (rundt 60år) kom tilbake igår (19.Februar) med en liter helmelk som hadde gått ut på dato for 3 dager siden (altså 16.februar) og sier: "Denne her har gått ut på dato, jeg vil ha en ny en NÅ!" Jeg spør pent om han har kvittering og ja visst det har han. Kvitteringen viser seg og være fra 27.Januar. Jeg spør han om han hadde kjøpt denne melken 27.Januar og det hadde han. Ehh.?. Brukte noen minutter på og forklare han at det var begrenset med holdbarhetstid på enkelte varer. Kjempeflott gjeng med kunder vi har!! Eller... Kjøpt i butikk 27 Januar og gikk ut på dato 16 Februar? Ikke for å være en tværpeis, men såfremt de ikke har funnet opp kruttet på nytt så har vel vanlig Tinemelk en holdbarhet på 16dager fra den blir melket fra kua 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cwtch Skrevet 22. april 2013 #2897 Del Skrevet 22. april 2013 Kjøpt i butikk 27 Januar og gikk ut på dato 16 Februar? Ikke for å være en tværpeis, men såfremt de ikke har funnet opp kruttet på nytt så har vel vanlig Tinemelk en holdbarhet på 16dager fra den blir melket fra kua Godt mulig det var laktosefri/redusert melk, den har helt vill holdbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 22. april 2013 #2898 Del Skrevet 22. april 2013 Laktosefri har over en måneds holdbarhet, men den finnes ikke i helmelk, så der var det nok kunden som prøvde seg på en spansk en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 22. april 2013 #2899 Del Skrevet 22. april 2013 Kjøpt i butikk 27 Januar og gikk ut på dato 16 Februar? Ikke for å være en tværpeis, men såfremt de ikke har funnet opp kruttet på nytt så har vel vanlig Tinemelk en holdbarhet på 16dager fra den blir melket fra kua Haha, aner ikke jeg nei, men det var iallefall dett han kom med. Kanskje han hadde tatt med en enda eldre kvittering? Var litt rart at han gikk med på at det var denne melken han hadde kjøpt på denne datoen da, men han var jo litt surrete. Det var iallfall ikke noe som slo meg der og da. Godt mulig det var laktosefri/redusert melk, den har helt vill holdbarhet Neida, var en helt vanlig pakke med helmelk. Laktosefri har over en måneds holdbarhet, men den finnes ikke i helmelk, så der var det nok kunden som prøvde seg på en spansk en. Kan fort være at han prøvde seg ja, eldre mennesker er de lureste "spanskene". De kan alle triksa. Thihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderpig Skrevet 23. april 2013 #2900 Del Skrevet 23. april 2013 Hadde et herlig par innom i går. Kona var bare sur og grinete, utrolig vrang og kranglete. Mannen var bare hyggelig og blid, og veldig fornøyd. Kona hadde ingen åpenbar grunn til å være sur, og hvis jeg pratet til mannen (som var blid) så kom det umiddelbart: "HALLO, JEG STÅR HER JEG OGSÅ ALTSÅ!!!!!!!!!!!" (Og var jo ikke slik at jeg ignorerte hu). De kranglet seg i mellom om de skulle kjøpe produktet eller ikke, og endte opp med å ikke kjøpe det fordi kona ikke ville og gjorde det veldig klart. Var faktisk såpass ille at mannen kom tilbake etter noen timer og beklaget seg for oppførselen hennes. Og kjøpte produktet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå