Gjest Cwtch Skrevet 10. april 2013 #2821 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde jo ikke spurt kunden om h*n ville ha en pose om vi ikke hadde..? Det er ikke alle som har små poser, jeg synes ikke dette svaret fra kunden var merkelig i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenzi Skrevet 10. april 2013 #2822 Del Skrevet 10. april 2013 Det er ikke alle som har små poser, jeg synes ikke dette svaret fra kunden var merkelig i det hele tatt. Men når jeg spurte kunden om h*n ville ha en liten pose så trenger hun jo ikke å gjenta det jeg sier? Kan godt være at jeg har jobbet for lenge i butikk nå og rett og slett bare er lei av visse setninger som jeg får høre hele tiden Har så mange kunder som handler rett etter at vi har åpnet og skal betale med en 500 lapp slik at de kan få vekslet den.. men de forstår jo ikke at vi ikke har så mye penger i kassen og trenger det vi har selv. Og så blir de sure når jeg spør om de har noe mindre isteden.. Jaja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 10. april 2013 #2823 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde jo ikke spurt kunden om h*n ville ha en pose om vi ikke hadde..? Jeg synes heller ikke det er noe galt med det svaret. Høres mest ut som noe de sier bare for å si mer enn "ja" eller "ja takk". I retningen av small talk, positiv overraskelse eller deromkring. Sikker på at du ikke har for lite å irritere deg over på jobb? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenzi Skrevet 10. april 2013 #2824 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg synes heller ikke det er noe galt med det svaret. Høres mest ut som noe de sier bare for å si mer enn "ja" eller "ja takk". I retningen av small talk, positiv overraskelse eller deromkring. Sikker på at du ikke har for lite å irritere deg over på jobb? Som sagt, kanskje jeg bare har hørt den setningen alt for mange ganger nå 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 10. april 2013 #2825 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg hadde jo ikke spurt kunden om h*n ville ha en pose om vi ikke hadde..? Jeg hadde nok svart på akkurat samme måte som kunden din. For meg er den en "talemåte" som faller helt naturlig. Man sier det for å være hyggelig, ikke for å irritere deg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cwtch Skrevet 10. april 2013 #2826 Del Skrevet 10. april 2013 Men når jeg spurte kunden om h*n ville ha en liten pose så trenger hun jo ikke å gjenta det jeg sier? Kan godt være at jeg har jobbet for lenge i butikk nå og rett og slett bare er lei av visse setninger som jeg får høre hele tiden (...) Enig med Singha, høres ut som at du har for lite å irritere deg over Og det er jo i grunn et godt tegn! On topic: jeg har en gaaaaammel dame som ringer hver tredje dag og vil at vi skal handle to pakker q-tips (!!), og kjøre de opp til henne... Vi gjør det så klart, men jeg flirer like godt hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. april 2013 #2827 Del Skrevet 10. april 2013 Enig med Singha, høres ut som at du har for lite å irritere deg over Og det er jo i grunn et godt tegn! On topic: jeg har en gaaaaammel dame som ringer hver tredje dag og vil at vi skal handle to pakker q-tips (!!), og kjøre de opp til henne... Vi gjør det så klart, men jeg flirer like godt hver gang Kanskje hun er dement og glemmer at hun har bomullspinner hjemme? Bestemora til ei venninne av meg handlet rømme fem ganger daglig i en periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 10. april 2013 #2828 Del Skrevet 10. april 2013 On topic: jeg har en gaaaaammel dame som ringer hver tredje dag og vil at vi skal handle to pakker q-tips (!!), og kjøre de opp til henne... Vi gjør det så klart, men jeg flirer like godt hver gang Har dere spurt hva hun bruker dem til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cwtch Skrevet 10. april 2013 #2829 Del Skrevet 10. april 2013 Har dere spurt hva hun bruker dem til? Det frister veeeldig! Kanskje jeg skal gjøre det neste gang hun ringer.. Hun slår meg som typen som ville fortalt, uten å bli fornærmet. Lover å oppdatere dere hvis jeg finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cwtch Skrevet 10. april 2013 #2830 Del Skrevet 10. april 2013 Kanskje hun er dement og glemmer at hun har bomullspinner hjemme? Bestemora til ei venninne av meg handlet rømme fem ganger daglig i en periode. Hihi, kanskje det! Q-tips er ikke det værtse man kan hamstre inn av da heldigvis, de blir ikke akkurat dårlige om de står for lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marsvinet Skrevet 10. april 2013 #2831 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Det er en del kunder som ikke følger med, og som svarer på at de ikke vil ha kvittering når jeg sier "takk". Høres ganske dumt ut egentlig Meg: Det blir 50 kr, takk ...kunden gir pengene... Meg: Tusen takk Kunden: nei! ...kunden går... Det er også en del polakker som sier "nei" når jeg sier "hei" fordi de tror at jeg spør om de skal ha pose. Meg: Hei! Kunden: No! Endret 10. april 2013 av Marsvinet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 11. april 2013 #2832 Del Skrevet 11. april 2013 Det er så mange kunder som setter inn kortet med en gang og begynner å taste koden før jeg er ferdig med å slå inn varene Er det flere som opplever dette? Vi har en terminal som ikke er like fancy som de hvor summen kommer automatisk opp. Jeg må altså få tid til å scanne varene de skal ha, deretter trykke summen manuelt på terminalen. Det skjønner ikke alle . Det er til tider en del forvirring over dette her! Det beste er vel at de som sliter mest er de som er innom jevnlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Princess Skrevet 11. april 2013 #2833 Del Skrevet 11. april 2013 Hadde en litt morsom kunde på McDonalds i dag. Det var en dame som skulle ha noen burgere og samtalen gikk litt slik som dette: Kunde: Hei, jeg skal ha to cheeseburgere, og en uten ost Meg: Ok, to cheeseburgere og en hamburger? Kunde: Nei nei, en cheeseburger og cheeseburger en uten ost Meg: Åja! En cheeseburger og en hamburger! Kunde: Nei, jeg skal ikke ha noen hamburger, jeg skal ha en cheeseburger med ost og en uten. Meg: ok... Kjempet hardt for å ikke le høyt. Skal sies at hun antageligvis ikke hadde norsk som morsmål, så hun er jo kanskje litt unnskyldt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maaria Skrevet 11. april 2013 #2834 Del Skrevet 11. april 2013 Hadde en litt morsom kunde på McDonalds i dag. Det var en dame som skulle ha noen burgere og samtalen gikk litt slik som dette: Kunde: Hei, jeg skal ha to cheeseburgere, og en uten ost Meg: Ok, to cheeseburgere og en hamburger? Kunde: Nei nei, en cheeseburger og cheeseburger en uten ost Meg: Åja! En cheeseburger og en hamburger! Kunde: Nei, jeg skal ikke ha noen hamburger, jeg skal ha en cheeseburger med ost og en uten. Meg: ok... Kjempet hardt for å ikke le høyt. Skal sies at hun antageligvis ikke hadde norsk som morsmål, så hun er jo kanskje litt unnskyldt. På min McDonalds så spør de ansatte alltid om jeg skal ha ost på når jeg sier jeg skal ha en plain cheeseburger.. Da tenker jeg alltid "Ja, jeg sa da cheeseburger og ikke hamburger?". Så tror det er vanlig det der å skulle ha en cheeseburger uten ost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 12. april 2013 #2835 Del Skrevet 12. april 2013 På min McDonalds så spør de ansatte alltid om jeg skal ha ost på når jeg sier jeg skal ha en plain cheeseburger.. Da tenker jeg alltid "Ja, jeg sa da cheeseburger og ikke hamburger?". Så tror det er vanlig det der å skulle ha en cheeseburger uten ost. Jeg lurer på; Er det kanskje forskjell på dem? I butikken får man både pakker med hamburger og cheeeseburger. I cheeseburgeren står det at den innholder ost. Er det ost inne i burgerkjøttet muligens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 12. april 2013 #2836 Del Skrevet 12. april 2013 Det er en del kunder som ikke følger med, og som svarer på at de ikke vil ha kvittering når jeg sier "takk". Høres ganske dumt ut egentlig Meg: Det blir 50 kr, takk ...kunden gir pengene... Meg: Tusen takk Kunden: nei! ...kunden går... Det er også en del polakker som sier "nei" når jeg sier "hei" fordi de tror at jeg spør om de skal ha pose. Meg: Hei! Kunden: No! hahahaha nå lo jeg høyt fakktisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. april 2013 #2837 Del Skrevet 12. april 2013 Jeg lurer på; Er det kanskje forskjell på dem? I butikken får man både pakker med hamburger og cheeeseburger. I cheeseburgeren står det at den innholder ost. Er det ost inne i burgerkjøttet muligens? På de i butikken er det det, men ikke de på mcdonalds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 12. april 2013 #2838 Del Skrevet 12. april 2013 På de i butikken er det det, men ikke de på mcdonalds! Bedre å si cheeseburger med bare ost:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 13. april 2013 #2839 Del Skrevet 13. april 2013 I dag ble jeg litt satt ut. Vi selger 50 shades selskapsspill og en mann kjøpte dette... Jeg spurte om det var gave og får i svar: neida. Men jeg lurte på om du blir med å spiller i kveld, og et blunk.. Jeg sier nei og får i retur, "men du vet jo hva bøkene handler om vel?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 13. april 2013 #2840 Del Skrevet 13. april 2013 tror vel egentlig ikke dere har lov til å utstenge folk. Dere kan "kaste dem ut", men kun for den kvelden. Det er kun politiet som har anleding å ilegge forbud mot å være på offentlig sted(også butikker og sentre). F.eks sentervektere kan ikke nekte en person adgang til senteret i flere mnd selv om personen har stjålet. Det de må gjøre er å gi dem valget mellom å bli anmeldt eller gå med på utestengelse. Du har jo ingen plikt til å slippe inn folk i butikken eller på utestedet ditt om du har hatt trøbbel med de. Du kan helt fint nekte folk adgang så lenge du ikke bryter diskrimineringsloven. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå