Gjest Crow Skrevet 4. april 2013 #2721 Del Skrevet 4. april 2013 I dag var jeg en dum kunde. Kjære butikkdame, jeg synes det er en tanke flaut å fortelle trusestørrelsen min. Kombiner det med dårlig humor så har du meg på handletur. Jeg forstår at "størrelse hest" ikke er et svar du er vandt til å få (Hæ? Størrelse heelt???). Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 4. april 2013 #2722 Del Skrevet 4. april 2013 I dag var jeg en dum kunde. Kjære butikkdame, jeg synes det er en tanke flaut å fortelle trusestørrelsen min. Kombiner det med dårlig humor så har du meg på handletur. Jeg forstår at "størrelse hest" ikke er et svar du er vandt til å få (Hæ? Størrelse heelt???). Beklager Jeg bruker den bettegnelsen hele tiden, de fleste ler med meg (av meg..?) og finner frem klær i en størrelsse for stor til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleJ Skrevet 4. april 2013 #2723 Del Skrevet 4. april 2013 Slike irriterer noe helt sinnsykt. Hva om de plutselig ikke har penger på kort, kortet er ødelagt eller det går på reserveløsning eller lignende? Jeg kan skjønne at foreldre lar ungene sine åpne en ting, da unger kan bli veldig utolmodig i butikken, men de fleste gjør da ett poeng av å vise barna at de må betale for det, så de skjønner at man ikke bare kan ta ting. Nei. vet du hva? Det er IKKE greit at unger gjør det heller! Det er så jævlig ekkelt å få halvspiste varer som er sikla ned av drittunger når man sitter i kassa... Newsflash til alle mødre: Selv om du ikke syns siklet/snørra te ungen din er ekkelt syns nok de fleste andre det! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Earth Skrevet 4. april 2013 #2724 Del Skrevet 4. april 2013 Denne tråden får meg til å glede meg til lørdag, håper at jeg får med meg noe nytt som jeg kan dele med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #2725 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg gjorde en gang en skikkelig kriminalitet, jeg drakk opp innholdet i ei brusflaske å betalte tomgodset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 5. april 2013 #2726 Del Skrevet 5. april 2013 Her om dagen hadde jeg en kunde som krevde at jeg reiste meg fra kassa, han måtte jo vite hvor høy jeg er! Da jeg reiste meg ble han svært overrasket over hvor lav jeg er, han hadde visst gjettet på 1.67 Ellers har jeg hatt noen av de som blir kjempefornærma når jeg spør dem om leg, så viser det seg at de er født i 94... Sykt dumt å spørre en 18/19-åring om leg assa!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. april 2013 #2727 Del Skrevet 5. april 2013 Her om dagen hadde jeg en kunde som krevde at jeg reiste meg fra kassa, han måtte jo vite hvor høy jeg er! Da jeg reiste meg ble han svært overrasket over hvor lav jeg er, han hadde visst gjettet på 1.67 Ellers har jeg hatt noen av de som blir kjempefornærma når jeg spør dem om leg, så viser det seg at de er født i 94... Sykt dumt å spørre en 18/19-åring om leg assa!!! Akkurat det samme opplevde jeg i forrige uke. To ungdommer kommer for å kjøpe snus, en gutt og en jente. Det er jenta som skal ha snusen, så jeg spør om leg mens jeg snur meg for å hente snusen hennes (buker å la de få litt tid for å finne frem legitimasjon, mens jeg går å henter snusen som står i snusskapet noen meter bak meg). Mens jeg står med ryggen til så hører jeg gutten le og si til jenta: "Alle ser jo at du er gammel nok, hallo! Idiotisk å spørre om leg da!" Jeg snur meg og smiler, ser på legget hennes og sier gratulerer med 18årsdagen sin som var igår... Jeg, jeg ser jo helt klart forskjell på 17år og 364 dager og 18år og 2dager... My bad. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #2728 Del Skrevet 5. april 2013 De skulle bare visst at de faktisk må vise leg til de fyller 25. På Vinmonopolet om man viser leg uoppfordret får man kjærlighet på pinne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. april 2013 #2729 Del Skrevet 5. april 2013 Tror jeg heller skal satse på en eller annen form for avstraffing om de IKKE viser leg uoppfordret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. april 2013 #2730 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg blir ofte spurt om leg på polet når jeg kjøper vin, 28 år gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Singha Skrevet 5. april 2013 #2731 Del Skrevet 5. april 2013 Tror jeg heller skal satse på en eller annen form for avstraffing om de IKKE viser leg uoppfordret. Interessant. Hvor jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #2732 Del Skrevet 5. april 2013 Tror jeg heller skal satse på en eller annen form for avstraffing om de IKKE viser leg uoppfordret. Tvinge dem til å tømme pantebordet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #2733 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg blir ofte spurt om leg på polet når jeg kjøper vin, 28 år gammel Jeg blir aldri spurt, jeg viser uoppfordret. Å så handler jeg mest på jobb, men det er jo ikke polet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 5. april 2013 #2734 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg tenker bare en ting når jeg leser disse historiene: Foran alle kasser skulle det vert en fall lem som ledet ned til noen sultne krokodiller. Drittsekk kunder kunne man enkelt bli kvitt ved å trykke på den store røde antidrittsekk knappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 5. april 2013 #2735 Del Skrevet 5. april 2013 Interessant. Hvor jobber du? Jobber på en ICA Supermarked. Tvinge dem til å tømme pantebordet? JAAA!!! Eller stable pakker med toalettpappir! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2013 #2736 Del Skrevet 5. april 2013 Jobber på en ICA Supermarked. JAAA!!! Eller stable pakker med toalettpappir! Pantebordet er noe gris, å det hjelper ikke med hansker. Da må du ha sånne der lange som de bruker når de skal stikke hånda inn i ræva på kua. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 6. april 2013 #2737 Del Skrevet 6. april 2013 De skulle bare visst at de faktisk må vise leg til de fyller 25. På Vinmonopolet om man viser leg uoppfordret får man kjærlighet på pinne. Jeg er over 25 år og får stadig vekk kjærlighet fra polet. Ikke fordi jeg forsøker å vise leg, men fordi de i kassa tror jeg prøver å gjøre det når jeg står med kortet i hånda klar til å betale 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. april 2013 #2738 Del Skrevet 6. april 2013 Handler alltid på samme polet, samme mannen i kassen og han gir meg en kjærlighet og sier "guuuuuud så skjønn du er" hver gang. Snål type. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 6. april 2013 #2739 Del Skrevet 6. april 2013 Handler alltid på samme polet, samme mannen i kassen og han gir meg en kjærlighet og sier "guuuuuud så skjønn du er" hver gang. Snål type. Huh!? Kjærlighet (på pinne)? Sånn type "gloryhole", eller? Kanskje du er skjønn da, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. april 2013 #2740 Del Skrevet 6. april 2013 Huh!? Kjærlighet (på pinne)? Sånn type "gloryhole", eller? Kanskje du er skjønn da, vettu! En slikkepinne? Haha ja han sier så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå