Gjest O___o Skrevet 5. juli 2012 #1661 Skrevet 5. juli 2012 Jeg brant meg veldig veldig veldig veldig veldig en gang. Jeg satte meg ned i knestående for en guttunge som sto i fotballtskjorte, blødende skrubbsår på kneet og med solbriller på. Så jeg sa "Stakkars har du slått deg? " ga ham et papir med kaldt vann på strøk ham på skuldra og spurte om han ville ha en Kuli og en leke. Viste seg at dette ikke var en unge, men en kortvokst ( en proposjonal en sådan ) og da han tok av seg solbrillene svarte han med mørk mannestemme " ...ehm... Nei takk " Jeg trodde jeg skulle dø av skam. 41
Gjest ms_kwang Skrevet 5. juli 2012 #1662 Skrevet 5. juli 2012 Jeg jobber innimellom som vikar på sentralbordet på sykehuset jeg har fastjobben min. Kan vel ikke akkurat kalle de som ringer "kunder", men endel av de er iallefall ganske.... vel... Jeg: Sentralbordet. Dame: Ja hei det er Kari Normann som ringer, nå skal du høre. I 1997 var jeg bla bla bla bla bla bla bla bla bla..... Jeg: Ok, hvem .... Dame: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla..... Jeg: Hvem .... Dame: OGSÅ!!! I 2004 bla bla bla bla bla bla bla bla bla.... Jeg: Unskyld men .... Dame: Men så viste det seg at bla bla bla bla bla bla bla bla bla.... Jeg: Men .... Dame: Blablablablablablablablablablablablablablablabla!!! Blablabla!! Jeg: ....... Dame: Bla bla bla bla bla bla bla bla...Hallo? Jeg: Ja, hvem er det du vil snakke med? Dame: Hva mener du? Hvor har jeg kommet? Er jeg ikke kommet til sykehuset? Jeg: Joda, du har kommet til SENTRALBORDET på sykehuset. Dame: Jamen så sett meg videre da!! Jeg: HVOR???? Jeg: Sentralbordet. Mann: Jeg har fått "fiktivsykdom", hva gjør jeg med det!?!?! Jeg: Det kan jeg dessverre ikke svare deg på, jeg foreslår at du ringer til fastlegen din. Der kan de nok hjelpe deg. Mann: Jamen jeg ringer jo til sykehuset! Du må da kunne svare meg på det! Jeg: Dessverre. Jeg er ikke utdannet lege, så jeg er nok ikke kompetent til å gi deg råd når det gjelder det. Mann: Hvorfor i helvete tar du tlf på ett sykehus da?!? * smeller på røret* Jeg: hahaha xDD Huff minner meg på når jeg skulle ringe saksbehandleren min på privat tlf,(fra nav) hun hadde sagt at det var bare å ringe anytime, meeeen så hadde hun gitt meg feil nummer første gangen >.< så jeg ringte og samtalen gikk noe sånt: person:Hallo? Meg: Er det ..... jeg snakker med? person: mne.. Meg:ja nå skal du høre blablablablablablbala person: men.. Meg: *fortsetter* Det har seg sånn at blablablabla Person: Du atte... Meg: *blablablablablablabla*Kan ikke komme til timen fordi..blablabla Person: jammen.. Meg: Også har jeg flyttet, og fått meg jobb så tror ikke det er vits i balbalbalbla...*pustepause* Person:Du atte...jeg tror du har ringt feil jeg.. Meg: Ååh? Er ikke dette .... som jobber på Nav? Person: Nei.. Meg:åååååh beklager så mye, ha en fin dag! :D *klikk* (Dødsflaau etterpå...var veldig kleint! xD)
Minya Skrevet 5. juli 2012 #1663 Skrevet 5. juli 2012 Jeg brant meg veldig veldig veldig veldig veldig en gang. Jeg satte meg ned i knestående for en guttunge som sto i fotballtskjorte, blødende skrubbsår på kneet og med solbriller på. Så jeg sa "Stakkars har du slått deg? " ga ham et papir med kaldt vann på strøk ham på skuldra og spurte om han ville ha en Kuli og en leke. Viste seg at dette ikke var en unge, men en kortvokst ( en proposjonal en sådan ) og da han tok av seg solbrillene svarte han med mørk mannestemme " ...ehm... Nei takk " Jeg trodde jeg skulle dø av skam. Åååååh, så flaut! Pseudodverger (de som er vanlig proporsjonert uten noe annet som antyder at de har dvergvekst, det heter noe med pseudo etterfulgt av den latinske benevnelsen) er vanskelige å se forskjell på fra barn, om de har solbriller og litt barnlige ansikter, men jeg hadde selv dødd av skam om jeg hadde opplevd den der.
kaprifolen Skrevet 5. juli 2012 #1664 Skrevet 5. juli 2012 Jeg brant meg veldig veldig veldig veldig veldig en gang. Jeg satte meg ned i knestående for en guttunge som sto i fotballtskjorte, blødende skrubbsår på kneet og med solbriller på. Så jeg sa "Stakkars har du slått deg? " ga ham et papir med kaldt vann på strøk ham på skuldra og spurte om han ville ha en Kuli og en leke. Viste seg at dette ikke var en unge, men en kortvokst ( en proposjonal en sådan ) og da han tok av seg solbrillene svarte han med mørk mannestemme " ...ehm... Nei takk " Jeg trodde jeg skulle dø av skam. Å fytti grisen! Du har min fulle og inderlige medfølelse, selv om jeg trolig hadde vært for opptatt med å dø av latter der og da!!!! 1
Avi Skrevet 5. juli 2012 #1665 Skrevet 5. juli 2012 En kunde kom inn i butikken, jeg spurte om jeg kunne hjelpe henne med noe. Hun studerte meg opp og ned, og følgende samtale fant sted: Kunde: Tja.. Dere har ikke noen som er litt eldre her da? (med tilgjort barnestemme) Meg: Joda, du kan få snakke enten med han (peke) som er 35 og har jobbet her i tre mnd, eller hun (peke) som er 54 og har jobbet her i to uker. Eller du kan ta til takke med meg, som er 29 og har jobbet her i fem år. Kunde: Ååh, det der er så irriterende. "Eh, er det noen andre her jeg kan få hjelp av kanskje?" "Nei." Svarte jeg, siden jeg som oftest var alene på jobb. Også var den den gangen jeg besvimte på jobb, sjefen var i gang med å løfte opp beina mine og finne drikke til meg, mens kunden som var der bare bøyde seg over meg for å kjenne og ta på gardinene som hang der til salgs. Og der lå jeg, tåkete og skjønte ikke hva som foregikk. 6
Gjest Maruwan Skrevet 5. juli 2012 #1666 Skrevet 5. juli 2012 Jeg brant meg veldig veldig veldig veldig veldig en gang. Jeg satte meg ned i knestående for en guttunge som sto i fotballtskjorte, blødende skrubbsår på kneet og med solbriller på. Så jeg sa "Stakkars har du slått deg? " ga ham et papir med kaldt vann på strøk ham på skuldra og spurte om han ville ha en Kuli og en leke. Viste seg at dette ikke var en unge, men en kortvokst ( en proposjonal en sådan ) og da han tok av seg solbrillene svarte han med mørk mannestemme " ...ehm... Nei takk " Jeg trodde jeg skulle dø av skam. Hahahaha!!! Vel, "alle kan ta feil", sa den pedofile mens han hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen. 1
Lykkelitenen Skrevet 5. juli 2012 #1667 Skrevet 5. juli 2012 Må bare dele denne som jeg ble minnet på i dag under ett besøk av noen spanske turister. Hadde ett spanskt par innom som ikke kunne ett kvekk engelsk, så alt ble tatt på miming ispedd mye latter. Etter å ha funnet frem alt de vil ha tar mannen meg litt til side og mumler noe på spansk, mens han gjør vaskebevegelser ved underlivet. Jeg spør "wash?" og viser en intimsåpe. Han smiler og sier "si si" og nikker. Etter å ha betalt ser konen på intimvasken, spør han om noe og henvender seg til meg. Hun peker på intimvasken og heiser skuldrene spørrende og jeg svarer "wash" mens jeg mimer vasking. Hun ser dumt på meg, sier noe jeg ikke forstår, setter venstre pekefinger sammen med venstre tommel og lager en sirkel og fører høyre pekefinger inn og ut... De skulle ha glidekrem! Sååååå glad vi oppdaget den misforståelsen før de kom hjem til senga! 7 1
Fanta Exotic Skrevet 5. juli 2012 #1669 Skrevet 5. juli 2012 Jobber på Burger King I går: Kunde: Hvor er sjefen!? Jeg: Han er ikke her nå, hva gjelder det? Kunde: Jobb! Skal ha jobb! Jeg: Jaha.. Det er jeg som er ansvarlig for ansettelse her. Kunde: Åja.. Jeg skal jobbe her! Jeg: Vi har desverre ingen ledige stillinger for øyeblikket, men hvis du... Kunde: Når kan jeg begynne å jobbe da!? Jeg: Hvis du går inn på burgerking.no så kan du se om andre resturanter i byen trenger nye ansatte. Vi er fulle nå Kunde: NEIVEL! (går) Hvis hun fortsetter sånn, så tror jeg hun aldri får jobb.. Jesus! Rett etter stengetid (var på vei for å låse) kommer det en jente, som er på vei inn. Jeg: Vi stenger nå desverre. Hun: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! JEG HAR IKKE SPIST PÅ SEKS TIMER JO!!!!!! 1
Gjest Maruwan Skrevet 5. juli 2012 #1670 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Rett etter stengetid (var på vei for å låse) kommer det en jente, som er på vei inn. Jeg: Vi stenger nå desverre. Hun: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! JEG HAR IKKE SPIST PÅ SEKS TIMER JO!!!!!! Seinest i går satt jeg på kne utenfor en dagligvarebutikk to minutter etter stenging, med foldede hender. Hadde ikke spist på 24 timer. De slapp meg inn... EDIT: Orddelingsfeil. Alt for flaut. Endret 5. juli 2012 av Maruwan
Gjest badeand1 Skrevet 5. juli 2012 #1671 Skrevet 5. juli 2012 Hahahaha!!! Vel, "alle kan ta feil", sa den pedofile mens han hjalp den nypulte dvergen opp på beina igjen. Den vitsen lærte jeg av deg for noen måneder siden. Love it.
Gjest Thessie! Skrevet 5. juli 2012 #1672 Skrevet 5. juli 2012 Seinest i går satt jeg på kne utenfor en dagligvare butikk to minutter etter stenging, med foldede hender. Hadde ikke spist på 24 timer. De slapp meg inn... Men det er jo litt annerledes i en matbutikk hvor du bare trenger å betale for maten, på Burger King må jo også den ansatte lage den
Gjest Maruwan Skrevet 5. juli 2012 #1673 Skrevet 5. juli 2012 Den vitsen lærte jeg av deg for noen måneder siden. Love it. Hehe. Og aldri har den vært mer passende
FruN Skrevet 5. juli 2012 #1674 Skrevet 5. juli 2012 Også var den den gangen jeg besvimte på jobb, sjefen var i gang med å løfte opp beina mine og finne drikke til meg, mens kunden som var der bare bøyde seg over meg for å kjenne og ta på gardinene som hang der til salgs. Og der lå jeg, tåkete og skjønte ikke hva som foregikk. Den....var drøy.. Helt greit å skulle kjenne på gardinene, men kunne ho ikke venta til du hadde kommet deg litt?? Og kanskje fått flyttet på deg.. Folkeskikk, hvor gikk du? 3
Fanta Exotic Skrevet 5. juli 2012 #1675 Skrevet 5. juli 2012 Seinest i går satt jeg på kne utenfor en dagligvarebutikk to minutter etter stenging, med foldede hender. Hadde ikke spist på 24 timer. De slapp meg inn... EDIT: Orddelingsfeil. Alt for flaut. Men var det andre åpne butikker rundt da? I bygget ved siden av arbeidsplassen min er det en døgnåpen kiosk, og bensinstasjon også, noen meter unna.
Gjest Maruwan Skrevet 5. juli 2012 #1676 Skrevet 5. juli 2012 Men var det andre åpne butikker rundt da? I bygget ved siden av arbeidsplassen min er det en døgnåpen kiosk, og bensinstasjon også, noen meter unna. Nei. Eneste butikken i mils omkrets.
Fanta Exotic Skrevet 5. juli 2012 #1677 Skrevet 5. juli 2012 Nei. Eneste butikken i mils omkrets. Da er jo situasjonen en helt annen ...
hermoine Skrevet 5. juli 2012 #1678 Skrevet 5. juli 2012 Hehe kom på en ting til. Var en engelsktalende turist innom bensinstasjonen. Hun kommer bort til meg og sier hun skal betale for pumpe 4, men pumpe 4 står blank på kassa. Jeg sier til henne at jeg ikke har fått registert noe på pumpe 4, er hun sikker på at hun har fylt bilen? Nei hun skulle gå ut å sjekke om alt så greit ut. Så ser jeg henne flytte bilen til pumpe 6, og hun kommer inn igjen og sier hun skal betale for pumpe 6. Ingenting på kassa der heller. "Du må fylle bensin først" sier jeg. Og endelig går hun ut igjen og fyller. Er nok sikkert et annet system i landet hennes, men var likevel litt komisk, syns jeg 1
Gjest ThatWoodcut Skrevet 5. juli 2012 #1679 Skrevet 5. juli 2012 Skal det selv i helga for første gang. Det kommer visst mange innom som har vært på byen, som sitter på med råne-vennene sine ;D Håper jeg får noe å fortelle da en gang bestilte ei jente wienerpølse. "en wiener med pølse takk!.......... ops, wiener med lompe" hehe hun ble ganske flau. Noe morsomt er at jeg faktisk dagen før klarte å spørre om en kunde ville ha pølse eller brød til pølsa si.. surr med lompe og brød altså! Også er det de kundene som kommer og bare sier: skal ha en hamburger med pommes frites! Så jeg spør: "150 gr eller 190 gr eller hva vil du ha?" "150 gram." "Skal du ha drikke til?" "Ja" "Kan du gå og hente en flaske så jeg får registert den på kassa?" *kunde henter flaske* "liten eller stor pommes frites?" "stor" "Alt på burgeren?" "Nei ikke tomat og agurk. Åh, også skal jeg ha med ekstra ost og bacon" (Det siste sier de gjerne etter at de har betalt, så jeg har jo ikke fått tasta inn ekstra ost og bacon på regninga -.- jaja) Si det med en gang daaaaaaaaaah "Jeg skal ha pølse" ... hva slags pølse? En annen ting jeg opplever skremmende ofte: Meg: Du må hente drikken så jeg får slått den inn på kassa Kunde: Okey *blir stående* Meg: Du må hente drikken før du betaler.. Kunde: Ja *gjør seg klar til å betale* Meg: *litt saktere og tydeligere* Du må hente drikken du skal ha før du betaler Kunde: Ååja! *henter drikke* Dette skjer så mange ganger, på hver vakt! Er det noen av dere der ute som kan fortelle meg hva dere tenker på da? Og når vi først er i gang med forklaringer; hvorfor betaler dere med kort ute på pumpene, for så å bruke det samme kortet inne rett etterpå?
Gjest ThatWoodcut Skrevet 5. juli 2012 #1680 Skrevet 5. juli 2012 Hehe kom på en ting til. Var en engelsktalende turist innom bensinstasjonen. Hun kommer bort til meg og sier hun skal betale for pumpe 4, men pumpe 4 står blank på kassa. Jeg sier til henne at jeg ikke har fått registert noe på pumpe 4, er hun sikker på at hun har fylt bilen? Nei hun skulle gå ut å sjekke om alt så greit ut. Så ser jeg henne flytte bilen til pumpe 6, og hun kommer inn igjen og sier hun skal betale for pumpe 6. Ingenting på kassa der heller. "Du må fylle bensin først" sier jeg. Og endelig går hun ut igjen og fyller. Er nok sikkert et annet system i landet hennes, men var likevel litt komisk, syns jeg Det er mange turister som synes det er såå utrolig at vi stoler så på kundene at de får fylle før det betaler. En ting "mine" turister pleier å slite med er avgiftsfri diesel. Den er på samme platting som vanlig diesel så jeg skjønner for så vidt forvirringen, men det er jo forskjellig merking på pumpene. Ser jeg avgiftsfri blinke er det som regel utlendinger, eller(det smerter meg å innrømme) damer En litt flau episode fra min side: En søt gammel dame kom inn og lurte på om jeg kunne hjelpe henne med å fylle på diesel. Vi var to på jobb akkurat da så jeg ble med ut. Hun måtte ha hjelp til alt. Åpne lokket, løfte av pumpa og fylle på. Mens jeg stod der og fylte prøvde jeg meg på litt småprat. Meg: Så, har du ny bil? (De fleste som trenger hjelp har ny bil) Damen: Neida, denne er gammel den. Meg: Åja, så du låner den da? Damen: Neida, det er bare det at mannen min døde for ikke så lenge siden og det var han som pleide å ordne bilen. Meg: ... Da vet du hvordan det skal gjøres heretter da, hehee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå