Leanne Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 I går var jeg på min første ultralyd, lille knøttet i magen er 2,8 cm langt!!! Så bitte lite... Men det lå å sprelte med beina og så ut til å trives Det var så deilig å få se lille knøttet for første gang.. er i lykkerus ennå jeg Sitter å ser på ultralyd bildet hele tiden.. Er nå 9+4..
Gjest j79 Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Ååå.. Så heldig du er som har fått se litt knøttet ditt! Det var kjempestort for meg å få høre hjertelyden i uke 13, og nå gleder jeg meg veldig til ultralyd om 1,5 uke. Det blir så godt å få se at det er noen der, samtidig som det blir litt skummelt også. Men mest bare gleder jeg meg!
Arielle Skrevet 14. juli 2006 #4 Skrevet 14. juli 2006 Hvorfor har dere ultralyd så tidlig? Jeg skal ikke ha før i uke 18... Og jordmor skal jeg ikke til før i uke 24.. er det vanlig?
Leanne Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2006 Hvorfor har dere ultralyd så tidlig? Jeg skal ikke ha før i uke 18... Og jordmor skal jeg ikke til før i uke 24.. er det vanlig? ← Jeg har vært til ultralyd fordi jeg har et høyrisiko svangerskap, da jeg har både diabetes og epilepsi... Har også fått henvisning til trondheim for en spesial ultralyd for å se etter evt. misdannelser hos fosteret... litt skummelt i grunn Men så lenge det lever skal jeg være fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå