Gå til innhold

2,8 cm!


Leanne

Anbefalte innlegg

I går var jeg på min første ultralyd, lille knøttet i magen er 2,8 cm langt!!! Så bitte lite... Men det lå å sprelte med beina og så ut til å trives :)

Det var så deilig å få se lille knøttet for første gang.. er i lykkerus ennå jeg :ler:

Sitter å ser på ultralyd bildet hele tiden..

Er nå 9+4..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå.. Så heldig du er som har fått se litt knøttet ditt! Det var kjempestort for meg å få høre hjertelyden i uke 13, og nå gleder jeg meg veldig til ultralyd om 1,5 uke. Det blir så godt å få se at det er noen der, samtidig som det blir litt skummelt også. Men mest bare gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ultralyd så tidlig? Jeg skal ikke ha før i uke 18... Og jordmor skal jeg ikke til før i uke 24.. er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ultralyd så tidlig? Jeg skal ikke ha før i uke 18... Og jordmor skal jeg ikke til før i uke 24.. er det vanlig?

Jeg har vært til ultralyd fordi jeg har et høyrisiko svangerskap, da jeg har både diabetes og epilepsi...

Har også fått henvisning til trondheim for en spesial ultralyd for å se etter evt. misdannelser hos fosteret... litt skummelt i grunn :sjenert:

Men så lenge det lever skal jeg være fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...