Gå til innhold

Besteforeldrene ble bedt om å ta over "styringen"


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest opprørt

Jeg fikk høre fra min eks at hans slektninger hadde sagt til hans foreldre nå i et juleselskap at de burde kontakte legen når vi som foreldre ikke gjorde det. Jeg ble helt paff..dette går da virkelig ikke an å sitte å snakke om. Om de synes ungen trengte lege så fikk de vel ta det opp med oss som foreldre, ikke ringe legen selv... Jeg er fullt kapabel til å ta hånd om min egen unge - de vet da vel ikke om og når jeg kontakter lege....

Jeg har rett og slett ikke ord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror nu ikke du skal male fanden på vægen besteforældre er altid mere bekrymret for sine oldebørn, det var nok ikke ondt ment, har da selv hørt min svigermor komme med kommentare om sin datter's unger synes altid de er syge det er jo bare noget man slænger ud af sig af og til.....

måske din/dine unger var forkølet og de følte de/den trængte til et læge tjæk, ikke så farligt.

forsat fin jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S B

Foreldre, svigerforeldre og maaaange andre har en tendens til å stikke nesa si opp i ting og tang. Noen kameler må svelges fra den dagen du forteller at du er gravid, mens andre ganger må man stå på sitt og ha tro på at man er kapable foreldre. Slike sider som dette er fine for å få ut litt frustrasjon - vedder på at du følte deg litt bedre bare av å få skrive det ned ! Føler forøvrig med deg - min svigermor legger seg opp i ALT og når vi er der er det HUN som bestemmer oppdragelse, fløte i melken ( han er jo så tynn, stakkar...)og klart de må få være oppe til 23.30 det er jo ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest opprørt

Joda det hjalp å få skrevet det ned her. Men jeg vet ikke om det er så uskyldig som det høres ut som...Min eks angret seg og sa nemlig at de ikke hadde nevnt meg da jeg ville ta det opp med hans slektninger.

Så jeg vet ikke om det er hans som farer med løgn eller de....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Kan du si noe om årsaken til at de ønsket å kontakte lege, det kan jo være vesentlig om det var en forkjølelse eller et brukket ben da.

Hva mener du med at de ikke hadde nevnt deg ?

Synes dette var en interresant problemstilling, og forstår ut fra det du skriver at den er mer komplisert enn det jeg først antok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest opprørt

Det gjaldt vel ikke noe så veldig alvorlig, men det at ungen har vært småforkjøla ganske lenge nå. Det kan jo være alvorlig nok da men...

Min eks. sa først at de også hadde sagt at JEG ikke hadde kontaktet lege, men så trakk han dette tilbake. Men hva som er sant vet ikke jeg..Min eks. kan være temmelig manipulerende..De kan ihvertfall ikke vite hva jeg har gjort! Og jeg har faktisk kontaktet lege ganske ofte her. Derfor føles dette ganske uretferdig.

All informasjon får de fra sin sønn, meg har de ikke snakket med siden bruddet. Og det er heller ikke alltid jeg og min eks er så veldig på talefot. Han har jo selv innrømmet at han kvier seg for å kontakte lege, og han ber jo ofte meg om å gjøre det, selv når han har ungen!

Jeg lurer litt på om jeg skal ta det opp med hans slektninger..Har det nemlig svart på hvit hva de hadde sagt om meg. Kunne kanskje vært greit å få en avklaring...

Men sant å si så vet jeg ikke om de er så mye til å stole på heller..Alle er nemlig imot meg har han sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Dersom du er skikkelig tøff tar du kontakt med den av eksens slektninger du hadde best kontakt med og spør denne litt og forklarer ditt synspunkt.

Skjønner uansett ikke at de bråker for småforkjølelser, mine unger avløser hveandre hver høst. Løper ikke til lege før tre dager med feber dersom allmenntilstanden er ok.

Si til eksen din at han må bestemme seg for hva de egentlig sa.........

Stå på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...