Tusenfryd Skrevet 26. desember 2002 #1 Skrevet 26. desember 2002 Noen som vet om Valle Hovin er åpent for publikum om dagen - og når? Og vet noen om de har muligheter for å slipe skøyter der?
Gjest Anonymous Skrevet 26. desember 2002 #2 Skrevet 26. desember 2002 skal vi se... har stor tro på at den er oppe nå i disse vinterdager ja! men tviler på at du får slipt skøytene der! men vet at du får lånt skøyter der i hvertfall..
Gjest Lea Skrevet 27. desember 2002 #3 Skrevet 27. desember 2002 Dersom DENNE siden ikke er for gammel (fra i fjor eller noe) er det åpent og man kan få slipt skøytene sine!! Håper at Tusenfryd har vett til å ta på seg litt mer klær når hun skal ut og svinse på skøytene sine!!! :D
Tusenfryd Skrevet 27. desember 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. desember 2002 Supert! Tusen takk! Der sto det at man kan få slipt skøyter også, så det håper jeg stemmer. I alle fall sto det et telefonnummer man kan ringe så da kan man i hvert fall spørre. Det pleier jo å stå sånne ting i AftenAften om aktiviteter i romjulen etc. men den har gått meg hus forbi i år. Søkte på nettet lenge også jeg og fikk opp Aktiv, men denne siden fant jeg ikke. Tusen takk igjen - da skal jeg få trent på mine trippel tuloop eller hva det var...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå