Gå til innhold

Hvordan ser hengepupper ut?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, dette er jo et teit spørsmål. Men jeg lurer faktisk på dette. Jeg har nå ammet min sønn i ett år, og jeg merker at ammingen nærmer seg slutten. Det er altså ikke mye melk i puppene om dagen. Og da lurer jeg på om jeg har fått hengepupper. Jeg husker ikke hvordan de så ut før nemlig. Er det hengepupper dersom brystvortene henger nedover? Mine gjør ikke det nemlig, så jeg har et lite håp om at jeg har sluppet unna. Men det kan jo være andre ting jeg ikke er klar over.

Samtidig virker de jo slappere. Jeg har nå valset rundt med melkespreng i et år, og nå som det ikke lenger er spreng er de ikke harde og faste. Men som sagt - jeg husker jo ikke hvordan de var før!

Såh, hjelp meg folkens.

(Og nok en gang, jeg er klar over at dette er et teit innlegg. Men jeg trenger å bygge opp litt post-birth selvtillit, og må krysse av for de tingene som fortsatt funker. Og jeg NEKTER å spørre noen om jeg har hengepupper i redsel for svaret. Da vil jeg heller finne det ut selv, og lide i stillhet.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brystvortene trenger ikke peke ned for at det skal være hengepupper. Jeg vil si at jeg har litt hengepupper etter fødsel og amming, men de er bare slappe i huden og konsistensen, eller hva man skal si. Når jeg ligger blir de flatere enn før, det er akkurat som det er litt mindre innhold i samme skall...

Mm, høres ut som skikkelig lekre pupper :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror du hadde visst det om du hadde hatt hengepupper! Jeg har veeeldig hengepupper, de lengter sørover kan du si, men pytt pytt, en god bh fikser alt! :sjarmor:

Gjest Blondie65
Skrevet

Tja ... definisjon på hengepupper ...?

Struttepupper stikker rett ut og frem - hvis du legger hånden med håndflaten inn mot mellomgulvet så har du "frisk luft" på håndbaken mens de øverste fingerne er dekket av "altanen".

Gjør du det samme med hengepupper derimot har du undersiden av puppene på håndbaken og du kan dekke mer eller mindre deler av hånden med dette. Jo større pupper jo større heng over håndbaken.

Hvordan brystvortene peker tror jeg har liten betydning.

Jeg har hengepupper og jeg har aldri født eller ammet. Tyngdekraft, vektoppgang og alder gjør sitt med kroppen dessverre.

Skrevet

Jeg fikk høre om "pennetrikset" en gang.

Om du plasserer en penn under brystene (helt inne ved "festet") og pennen blir sittende, har du hengepupper.

faller pennen ned, har du ikke hengepupper.

Jeg har hengepupper og er fornøyd med det ;-)

Gjest Hilde79
Skrevet

Om du plasserer en penn under brystene (helt inne ved "festet") og pennen blir sittende, har du hengepupper.

Haha! Fikk vite om det trikset, bare at det gjaldt rompa! ;) Har visst hengerompe og! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke helt enig i dette, selv om jeg har hørt det samme. De aller fleste med større enn b-pupper vil holde på en penn, uten at det dermed er sagt at de henger.

Gjest StoreSky
Skrevet

Etter å ha sett i det galleriet er jeg mer fornøyd med puppene. Visste ikke at pupper var såå forskjellige!!

:)

Gjest gjest1
Skrevet

Dæven, det var litt av et galleri! :overrasket:

Takk for alle innspill. Pennetrikset skal prøves. Blondie65s avanserte håndbaktest vet jeg ikke helt om jeg forstod, men skal nå prøve den ut også.

Jeg tror kanskje jeg passer best inn i tujis beskrivelse av at det er litt mindre innhold nå enn før. Jeg synes i hvert fall å huske dem som harde, mens de nå er myke. På en måte. Jaja.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Mange som har sans for litt hengepupper også. Liker selv de med litt bananform...dvs som henger litt ned, men har fylde og en brystvorte som peker opp eller ut

Gjest gjest1
Skrevet

Det verste eksempelet på hengepupper jeg har sett irl var en dame på 45 som hadde brystvortene stikkende ut av genseren sånn omtrent i navlehøyde.

Skrevet

Jeg likte det puppegalleriet! Nå fikk jeg en skikkelig god følelse om mine egne pupper.

:)

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

:overrasket: Oj, hvor mange ulike pupper det finnes, kjente jeg var riktig fornøyd med mine nå!

Leste en plass at om du kan sette en blyant eller en penn under puppen, og om den ikke henger fast, men ramler ned. Så har du ikke hengpupper. Min penn ramler :sjarmor:

Endret av Chrizzy
Skrevet

Altså, så lenge du er fornøyd med puppene dine selv så gjør det vel ikke noe om de går under kategorien hengepupper? Siden du faktisk måtte spørre? :klø:

Skrevet

Jeg har nok plass til et helt pennal! Har alltid hatt hengepupper, men nå etter to barn og amming og endel kg vekttap er de virkelig ille. Har lyst på puppereduksjon og løft!

Hvor "lange" må de være fra halsgrop til knopp for å få dekket operasjon?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor "lange" må de være fra halsgrop til knopp for å få dekket operasjon?

Man får ikke dekket løft, kun reduskjon. Må ha fysiske plager. Og da må lengden ofte være på 25-50 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...