QueenB Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har gått på p-piller (Loette) i seks måneder nå. jeg er veldig fornøyd og har ikke hatt noen bivirkninger bortsett fra en. Når jeg har mensen så går det ikke over. Dette har skjedd to måneder nå. Jeg trodde det bare var fordi kroppen min ikke var helt vandt til det ennå, men nå tror jeg det skjer for 3. gang, så nå er jeg lei! Jeg blør ikke mye, bare slik at utfloden er svakt farget. Likevel ønsker jeg ikke å ha sex når dette skjer, og å utebli fra sex annenhver måned er ikke aktuelt. Burde jeg skifte merke eller skal jeg vente litt til?
Gjest bubbel Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Skift merke. Jeg gikk på cerazette i 1 år og blødde nesten hele tiden. Trodde også at kroppen måtte venne seg til de , men etter 1 år ga jeg opp. har byttet til yasmin og da er det stopp på all blødning. Hopper over sukkerpillene og vips så er mensen borte
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Om det ikke har roet seg etter et halvt år, så er nok det greieste å skifte merke. (Det anbefales at man prøver minst 3-4mnd for å se om evt. bivirkninger gir seg).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå