Gjest Lizbet Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Har mange spørsmål som svirrer rundt i hodet etter at jeg sluttet på pillene. Jeg har vært uten i to og en halv uke nå, når begynner jeg å telle første dag i eventuell syklus - er det den første pillefrie dagen eller venter jeg til jeg får mensen igjen?? Og jeg har i dag gått med dumpe menssmerter, men finner ingen logikk i at jeg skal ha mensen nå, selv om det vel ikke er så mye logikk i noe mens kroppen venner seg til at den må styre seg selv igjen. Kan den komme så tidlig etter at jeg kuttet ut p-pillene? Vet hormonene er ute av kroppen men trodde det tok lengre tid enn som så.
Gjest Turi Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Jeg fikk EL 2 uker etter siste pille og gikk inn i regelmessig syklus (i 2 mnd, så var jeg gravid ), fikk menslignende smerter ++ under EL. Vet ikke hvordan du regner syklus, men antar du regner fra første dag mens?
Gjest Lizbet Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Men da første mens etter pilleslutt, ikke blødningen som "skulle" komme fordi det var slutten av brettet? :klø: Så frustrerende å ikke finne svarene i lærebøkene mine......
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Stemmer, 1 syklusdag er første dag i andre mens du får etter du har sluttet på pillene. Altså IKKE første pillefrie dag. Har du lest på www.ovusoft.com el sider? Der pleier det gå an å få oversikt over det meste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå