Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Er det noen som har tatt regnskapsskolen på NKI, eller et annet fjernundervisningsalternativ? Hvordan var det? Fikk du jobb etterpå? Hadde du erfaring fra før?
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Nei, jeg har ikke vært tatt fjernundervisning, men jobber med regnskap. Ville heller anbefale BIs nettstudier, da det er mer anerkjent innen bransjen.
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Men er ikke BI fryktelig dyrt? Har ikke råd til flere store lån, og må jobbe fulltid mens jeg eventuelt studerer...
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Men er ikke BI fryktelig dyrt? Har ikke råd til flere store lån, og må jobbe fulltid mens jeg eventuelt studerer... ← NKI er jo ikke gratis det heller. Bare gå inn på nettsidene deres og sammenlikn prisene. Å ta riktig utdannelse er såpass viktig at det er viktig å tenke på det som en investering. Da kan man være villig til å betale litt ekstra for å få jobb.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Nettstudier hos BI koster, men du får studielån. Anbefaler det absolutt. Det er veldig fleksibelt. Du kan ta et fag eller åtte. Du bestemmer selv og betaler deretter. Du kan også velge å utdanne deg videre dersom du har lyst siden BI er en høgskole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå