Gå til innhold

Pirates of the Carribean!

Fremhevede innlegg

Gjest Hjemmealenegjest!
Skrevet

Hallo! Mann og barn er på ferie mens jeg er hjemme og jobber. Nå er det som kjent snart premiere på den nye Pirates of the Carribeanfilmen. Den har jo jeg vanvittig lyst til å se, men alle er jo på ferie. (Ihvertfall de som er i P of the C-målgruppa :sjarmor: ) Det gjør egentlig ikke meg så mye å gå på kino alene, bortsett fra at jeg lurer på om andre kommer til å tenke; "stakkars menneske som må gå på kino alene". Hva synes dere? Er jeg patetisk om jeg kommer og ber om 1 enkelt billett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde det var helt normalt å gå på kino alene jeg... Å se film er jo liksom ikke noen utpreget sosial aktivitet, så det kan man jo like godt gjøre alene.

Selvfølgelig er det hyggelig å ta en kaffe eller et glass vin med noen før filmen og å ha noen å diskutere den med etterpå, men det er jo absolutt ikke noe "must".

Nei, gå og kos deg med Johnny Depp alene du! :sikle: Tviler på at noen synes du er det minste rar!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei, jeg har ofte vært på kino alene. Så på det som en helt naturlig ting. Det var i forbindelse med at jeg var nyinnflyttet og ikke kjente så mange. Men om jeg har lyst å gå på kino nå og ingen andre vil, så går jeg alene. Jeg tror ikke jeg hadde tenkt over det engang om jeg så noen alene i salen.

Du kan jo gå inn etter reklamen når det er kjempemørkt, og springe ut med engang filmen er slutt, før lyset kommer på. Med frakk, hatt og solbriller :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Har jo veldig lyst da! Sier som deg; :sikle: ! (Hjemmealenegjest).

Gjest Hjemmealenegjest
Skrevet

Du kan jo gå inn etter reklamen når det er kjempemørkt, og springe ut med engang filmen er slutt, før lyset kommer på. Med frakk, hatt og solbriller :ler:

God ide :ler: ! (Johnny Depp er jo så glad i hatter, så da holder jeg stilen). Nei, men da er jeg kanskje ikke ei halvgammal patetisk dame da? Som må gå på kino aleine for å sikle på Johnny Depp og Orlando Bloom! :sjarmor:

Skrevet

Det er mange som går på kino alene, så ingen kommer til å se rart på deg.

Gjest Piper
Skrevet

Jeg har vært alene på kinoe mange ganger, og det har mange andre. Så løp og kjøp billett du :sjarmor:

Gjest Hjemmealenegjest
Skrevet

Takk, takk damer, selvtilliten stiger her, da tar nok mor seg en tur på kino snart med eller uten hatt! Måååå jo bare få med meg denne filmen! :sjarmor:

Gjest Fantus
Skrevet

Bare gå på kino alene du, er mange som gjør det. :)

Skrevet

Alenekino er helt greit! Hender jeg drar alene hvis jeg må se en film som ingen andre vil se.

Har fått en reaksjon en gang. Da var jeg og så.... en film jeg ikke husker, men jeg var 16-17 år. Det var tilfeldigvis et sete ledig ved siden av meg, selv om salen var ganske full, og bortenfor der satt det tre gutter på 12-13. Etter filmen kom den tøffeste av dem bort til meg, la en hånd på skulderen min og sa "Stakkar deg, kom han ikke?" :ler:

Skrevet

Jeg har vært alene på kino mange ganger, og det er helt greit det. Ingen som kikker rart på meg.

Den eneste gangen jeg syntes det var litt ubehagelig å gå alene på kino var da jeg var nyinnflyttet på et lite sted og var den eneste som var på hele kinoen (utenom billettøren som også var maskinist og kioskdama). Tirsdag var ikke kinodag der i bygda.

Gjest Hjemmealenegjest.
Skrevet
Alenekino er helt greit! Hender jeg drar alene hvis jeg må se en film som ingen andre vil se.

Har fått en reaksjon en gang. Da var jeg og så.... en film jeg ikke husker, men jeg var 16-17 år. Det var tilfeldigvis et sete ledig ved siden av meg, selv om salen var ganske full, og bortenfor der satt det tre gutter på 12-13. Etter filmen kom den tøffeste av dem bort til meg, la en hånd på skulderen min og sa "Stakkar deg, kom han ikke?"  :ler:

:ler: Det er vel den tankegangen jeg er redd for, men egentlig så er det jo mer patetisk av meg å tenke slik enn at jeg går alene og så patetisk er jo ikke, så nå blir det nok film på meg og!

Gjest Hjemmealenegjest
Skrevet
Jeg har vært alene på kino mange ganger, og det er helt greit det. Ingen som kikker rart på meg.

Den eneste gangen jeg syntes det var litt ubehagelig å gå alene på kino var da jeg var nyinnflyttet på et lite sted og var den eneste som var på hele kinoen (utenom billettøren som også var maskinist og kioskdama). Tirsdag var ikke kinodag der i bygda.

Kan tenke meg det var litt ubehagelig ja, får håpe det ikke var en 3-timers langdryg/drama/grinefilm! :ler:

Skrevet

er mange som går alene, spes folk som går mye på kino... Så kamufler deg bare som en filmekspert ;)

Skrevet

Går ofte på kino alene, har aldri falt meg inn at noen skulle se rart på meg av den grunn. Og om de skulle gjøre det, er det da deres problem og ikke mitt ;)

Har fått en reaksjon en gang. Da var jeg og så.... en film jeg ikke husker, men jeg var 16-17 år. Det var tilfeldigvis et sete ledig ved siden av meg, selv om salen var ganske full, og bortenfor der satt det tre gutter på 12-13. Etter filmen kom den tøffeste av dem bort til meg, la en hånd på skulderen min og sa "Stakkar deg, kom han ikke?"  :ler:

:legrine: Så herlig...

Skrevet
er mange som går alene, spes folk som går mye på kino... Så kamufler deg bare som en filmekspert ;)

Absolutt!

Den tiden jeg bodde alene og hadde alle kinosalene i byen mellom jobben og leiligheta gikk jeg ofte på impulskino helt alene.

Gjest Hjemmealenegjest
Skrevet

Sånn! Da har jeg strategien klar! Kamuflerer meg med hatt (Johnny Depp) og gir meg ut for å være filmekspert (Brita M. Engseth, eller nei, med hatt må det jo være Pål Bang Hansen), så sniker jeg meg inn midt i reklamen, nytter Johnny og Orlando, og fyker ut når rulleteksten begynner! :ler: Nei da, skjønner jo at det er helt vanlig å gå alene, er bare så vant med at vi er fler! Og nå er det jammen ikke lenge igjen til litt sikling damer! :sjarmor:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Sånn! Da har jeg strategien klar! Kamuflerer meg med hatt (Johnny Depp) og gir meg ut for å være filmekspert (Brita M. Engseth, eller nei, med hatt må det jo være Pål Bang Hansen), så sniker jeg meg inn midt i reklamen, nytter Johnny og Orlando, og fyker ut når rulleteksten begynner! :ler:  Nei da, skjønner jo at det er helt vanlig å gå alene, er bare så vant med at vi er fler! Og nå er det jammen ikke lenge igjen til litt sikling damer! :sjarmor:

Kos deg masse :ler:

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Når jeg går på kino er det filmen jeg er opptatt av, ikke hvorvidt andre kinogjengere går alene eller ei. ;)

Gjest Hjemmealenegjest
Skrevet

Hallo alle sammen! Nå har jeg gjort det! Har vært på kino uten forkledning. Jeg dro på 14 30- forestillingen og hadde en hel rad for meg selv! :ler: Var jo noen andre mennesker der og, men det var nok litt tidlig på dagen og litt for fint vær ute til at så mange var der. Men; filmen var bra den, mye Jack Sparrow og mye Will Turner og mye spøkelser, pirater og slåssing som ikke hang på greip. Altså; flott tidtrøyte! (Og det er da helt vanvittig hvor kjekke de kara er da.... :sjarmor: )

Følte meg ikke som noen taper, bare passet på å gå litt nær opptil en pappa som var alene med sønnen sin på kino! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...