Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en p-stav som er satt i min høyre arm.

Jeg har hatt den i to år og alt har egentlig fugert veldig normalt helt til de siste mnd nå.

Nå har det skjedd de to siste ganger at jeg har hatt mensen i nesten 3 uker. Veldig lite men det er der. Og nå er det to mnd siden jeg har hatt mensen i det hele tatt.

Jeg var hos lege da blødningene varte så lenge men ingen ting var galt etter prøver eller noe.

Noen andre som har opplevd det??

Er jo såååå irriterende :frustrert:

Må si jeg er lettere forvirra :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Uregelmessige blødninger er veldig vanlig med p-stav. Gynekologen min sa at han hadde satt inn mange p-staver, men han hadde også måttet fjerne mange pga. blødningsforstyrrelser.

Gjest gjest1
Skrevet

Litt off topic, men må bare spørre: Var det vondt å sette inn staven? Vurderer slik sak selv nemlig, men synes det høres litt spooky ut.

Skrevet

For meg har det vært super å hatt den.

Men ikke akkurat nå som jeg ikke skjønner helt hva som skjer.

Jeg fikk to bedøvelses sprøyter, noe jeg syns var forferdelig siden jeg har sprøyteskrekk. Så blir den satt inn med en litt større sprøyte. Men da merker du ingen ting. Veldig enkelt.

Slipper å tenke på noe.

Men det er så rart at alt har vært normalt i to år, og den siste tiden skal den forstyrre helt.

Irriterende :sur:

Men jeg må snart ta den ut like vel. Så da venter jeg litt :sjenert:

Skrevet

Jeg skal nå fjerne min stav.. Var på kjærelighetsferie med typen i helgen, og ferdig med mens to dager før. Tror du faen meg ikke at jeg begynte å blø igjen DAGEN vi dro og helt til vi kom hjem. Ringte legekontoret, og hun sa at hun ikke vill anbefale den til noen.. Mange som har tatt den ut.. Så nå skal jeg begynne på p-ring, og være GLAD hvis jeg bare får mensen en gang i måneden :klappe:

HAT TIL PSTAV!

Skrevet

Jeg lurte og litt på den nuva ringen. Men er litt usikker. Høres så merkelig ut. Vet du hvor mye den koster??

Skrevet

NuvaRing er genialt! Koster cirka 100kr i måneden, og du merker ingenting til den. Du setter den inn, den sitter der i tre uker og frigir hormoner lokalt (dvs. at du får mye mindre hormoner tilført, ettersom ringen putter dem der de skal fungere), også tar du den ut, får mensen, og setter inn ny etter en uke.

Det eneste er at det er en god ide å ta den ut hvis du skal ha sex. Ellers blir det litt som... du vet sånne tivoliboder hvor du skal hive en rokkering rundt en diger bamse? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...