Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til å dra på en romantisk ferie med mannen min og barna til neste år, og skal begynne å spare nå tenkte jeg, så da er spørsmålet; hvor mye trenger vi, tenkte å sette av ca 6000 i mnd, noe som ikke burde bli noe problem da jeg har fått meg jobb og vi har overlevd på bare mannen sin lønn i 2 år nå. Tror dere dette holder, vi vil da ha ca 80000 hvis vi er flinke og ikke bruker noen av de pengene (noe jeg vet er vanskelig da vi har spart penger før og brukt de, men de var jo ikke til noe spesielt da...).

Så til den andre delen av spørsmålet, hvor drar vi? Har tenkt på Hawaii, men det er litt for langt å fly, men vil et sånt type sted! Vil også gjerne at det er et sted hvor man kan få barenvakt så vi kan gå ut å spise en kveld eller to. Drømmer også om Mauritsius, men også det er langt å fly...

Seychellene, hovr langt er det ditt, og er det like fantastisk som det høres ut? Vil ikke dra til Mallorca eller Kanariøyene, der blir det for mange "naboer".

Blir veldig glad hvis noen kan svare meg på dette:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seychellene er like langt som Mauritsius, men jeg tror at begge stedene absolutt er verd den lange flyturen. Ellers så kan jeg anbefalle Kenya! Med safari i Masai Mara!

Skrevet

Barna er bare 2,5 og 4,5 nå, så det e rlitt tidlig å ta de med på safari, men det er lovet når de er 8 og 10 (ca.) for de har sett bilder fra da jeg var på Safari og det lokket fælt! Men ellers ett veldig bra forslag ;)

Skrevet

Hei

Når er det du har tenkt å dra på turen? Midt på sommeren? Jeg kan anbefale en tur til Maldivene...jeg har aldri sett flottere strender enn der. Min kone og jeg var der for et par år siden og du lan lese mer og se bilder fra turen på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/sun_island_index.htm . Du kan ta et stopp i Dubai på veien for å shoppe litt...vi var der også for noen år siden og det er et spennende reisemål (se reisebrev http://gardkarlsen.com/dubai.htm )...men Dubai kan bli litt varmt hvis du skal reise mitt på sommeren :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...