Gjest Hjelp...! Skrevet 11. juli 2006 #1 Skrevet 11. juli 2006 Den ene neglen på midterste tåen har plutselig delt seg midt på, jeg kunne ta av et flak av den (unnskyld for ekle detaljer) og jeg som skulle lakkere de nå. Den er hvit oppe halve på siden på neglen. Hva skal jeg gjøre nå? Vil den aldri bli fin igjen?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. juli 2006 #2 Skrevet 11. juli 2006 Den har løsnet fra negleplaten... Vil den aldri bli bra igjen?
Leo Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Joda! Tånegler vokser ut igjen! Hvis det bare har gått av ett litt stort flak, kan du vel bare polere overflaten og lakke oppå?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror det er onycholysis... Blir det bra igjen da, bør jeg gå til fotterapeut eller noe?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Jeg hadde gele på tåneglene for et par måneder siden. Og nå ser jeg at det ser ut som at det ligge gele rett på negleplata, og det vil sikkert ikke fjerne seg av seg selv, og det er sikkert derfor at neglen har løsnet og vokst over den. Dette er bare en teori jeg har, men det ser ut som gele og ikke negl, det er helt blankt og helt hardt. Jeg skal aldri aldri mer fp lagt gele på tåneglene av noen som ikke kan det!
Wonders Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 stikk innom en fotpleier, hør hva de har å komme med, de er jo proffe - kan være tryggt å få vite helt sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå