Gjest Søt Skrevet 12. juli 2006 #21 Skrevet 12. juli 2006 Nå er kjæresten min VELDIg glad i laaaaange forspill! (Gudskjelov) Men penetreringen varer vanligvis i 30 min.. Noen ganger mer, andre ganger en kjappis
Gjest Pet Skrevet 12. juli 2006 #22 Skrevet 12. juli 2006 Nå er kjæresten min VELDIg glad i laaaaange forspill! (Gudskjelov) Men penetreringen varer vanligvis i 30 min.. Noen ganger mer, andre ganger en kjappis ← Er det en kjappis hvis det varer mindre enn en halvtime?
Gjest KA Skrevet 12. juli 2006 #23 Skrevet 12. juli 2006 Det er feil. Og med denne typen "spørreundersøkelser" blir det alltid feil. Hva er feil? Og hvorfor er det feil? Når du selv oppgir tid.....har du faktisk målt tiden, eller er det hvor lang tid du "tror" det tar? Både óg. Det har hendt seg at jeg har sett på klokka og tenkt, "rekker jeg en kjapp runk før jeg skal ditt og datt?" Da vet jeg hva klokka er før, og så ser jeg på klokka etterpå. Det samme når det gjelder sex. Enkelte ganger har jeg tatt tiden ved hjelp av CD-spilleren, altså at jeg vet hvilken sang vi begynte på og hvilken sang vi sluttet på, og dermed kan regne ut tiden. CDen står gjerne på repeat. Jeg vet om at det er utført flere forsøk hvor par tok med seg stoppeklokke når de skulle ha sex. Et av dem målte gjennomsnittlig penetrasjonsfase til å vare i 2,5 minutter. Det sier seg selv at noe ikke stemmer når folk "frivillige" spørreundersøkelser rapporterer tall som er 10-20 ganger høyere(som her på KG). ← Hvorfor kan ikke det stemme? Jeg vil heller si at det som sier seg selv er at undersøkelser med stoppeklokke og observatører ikke blir riktig. Og med 2.5 minutter kan jeg ikke se for meg annet enn at de har fått et heller labert utvalg frivillige. 2.5 minutter som GJENNOMSNITT høres rett og slett ikke troverdig ut i det hele tatt. En kjappis kan jeg godt se for meg på det tidsrommet, men ikke når man skal ta seg tid til å ELSKE. Dét tror jeg ikke så mange blir motivert til i disse "forsøkene" dine.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå