Gå til innhold

prolaps

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Upss...

Fikk konstantert prolaps i ryggen..

Har vært ganske bra i lang tid nå.. men nå begynner strålingen nedover bena igjen :sur:

Vil ikke ødelegge ryggen min :sur::sur::sur::sur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk konstatert prolaps for en tid tilbake. Ble henvist til fysioterapeut hvor jeg laerte noen bra teknikker for aa forsterke bl.a. musklaturen i nedre del av magen slik at jeg ikke brukte ryggen saa mye. Har ogsaa blitt mye mer bevisst paa sittestillinger osv, og unngaar veldig tunge loeft. Jeg har per i dag sjelden straalinger i bena etter disse forandringene. Anbefales. Hvis det likevel oppstaar problemer tar jeg Voltarol tabletter (hevelsesdempende).

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg fikk konstatert prolaps for en tid tilbake. Ble henvist til fysioterapeut hvor jeg laerte noen bra teknikker for aa forsterke bl.a. musklaturen i nedre del av magen slik at jeg ikke brukte ryggen saa mye. Har ogsaa blitt mye mer bevisst paa sittestillinger osv, og unngaar veldig tunge loeft. Jeg har per i dag sjelden straalinger i bena etter disse forandringene. Anbefales. Hvis det likevel oppstaar problemer tar jeg Voltarol tabletter (hevelsesdempende).

Ja..jeg er aktiv innen idrett, så tror legen min følte seg rimelig trygg på at jeg viste hva som var best trening. Fikk noen tips av han.. med beskjed om å komme tilbake om det ikke ga seg eller ble verre..

Har en tung jobb, og det er den jeg fikk forbud mot.. men i perioder er det umulig å unngå tunge løft..å da skjærer det seg. :sur:

Skrevet (endret)

-hva gjør man da men ikke tåler voltaren? Jeg fikk skikkelige bivirkninger av dem og resultatet er at jeg sannsyneligvis ikke kan ta mere betennelsesdempende medisiner....sukk... Jeg har er utrolig plaget med den he***es ryggen min...

Jeg har prøvd "ALT", kiropraktor er det som hjelper min rygg. Jeg vil anbefale deg å prøve det! Du merker fort om det er noe for deg eller ikke!

-håper du blir bra snart!

Endret av Tibeke
Gjest Gjest
Skrevet
-hva gjør man da men ikke tåler voltaren? Jeg fikk skikkelige bivirkninger av dem og resultatet er at jeg sannsyneligvis ikke kan ta mere betennelsesdempende medisiner....sukk... Jeg har er utrolig plaget med den he***es ryggen min...

Jeg har prøvd "ALT", kiropraktor er det som hjelper min rygg. Jeg vil anbefale deg å prøve det! Du merker fort om det er noe for deg eller ikke!

-håper du blir bra snart!

jeg tar ikke smertestillende.. jeg kjenner bare noe er galt, og idag vrei jeg så jeg kjente skiva flytta på seg.. en litt deilig med skremmendes følelse ;)

Satser på det er trening og gåturer som skal til, kroppen er bygd for aktivitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...