Gå til innhold

Victoria Beckham

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Det er det jeg mener. Nå tør så klart ikek folk å si noe, men i generelle debatter så MÅ de alltid rakke ned på jenter uten hofter, si det er ukvinnelig og usexy og huttemegtu. Det er så forkastelig og jeg blir like sint hver gang. Altså var det ikke mine ord, det der, for jeg syns at enhver kroppsfasong er fin, så lenge man bærer kroppen med selvtillitt og ikke dasser og henger og lager seg pondus og kuppelrygg fordi man skammer seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i generelle debatter så MÅ de alltid rakke ned på jenter uten hofter, si det er ukvinnelig og usexy og huttemegtu. Det er så forkastelig og jeg blir like sint hver gang. Altså var det ikke mine ord, det der, for jeg syns at enhver kroppsfasong er fin, så lenge man bærer kroppen med selvtillitt og ikke dasser og henger og lager seg pondus og kuppelrygg fordi man skammer seg sånn.

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.74, 58 kg og 69 cm rundt livet(og jeg har aldri hatt en definert, smal midje). Bruker 36/38 i klær.

Kunne godt tenkt meg en smalere midje, men drømmer akkurat ikke om noe under 60 cm :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

57,5cm rundt hofta høres helt sykt ut. Kan ikke se for meg at en voksen kvinne som har presset ut noen unger er like bred rundt hofta som jeg er rundt livet.

Er 90cm rundt hofta og 60cm rundt livet, og ser da ganske så "normal" ut. Fru Beckham er jo også ganske "timeglassete", så hvis hun er 57,5cm rundt hofta, må hun være rundt 30cm rundt livet. Hahaha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mireya
Kan ikke se for meg at en voksen kvinne som har presset ut noen unger er like bred rundt hofta som jeg er rundt livet.

Tror ikke hun har presset ut noen unger- er ikke alle tre gutta tatt med keisersnitt, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -eline-
Tror ikke hun har presset ut noen unger- er ikke alle tre gutta tatt med keisersnitt, da?

Stemmer nok det. Ryktene sier at de ble tatt en måned før tiden og... (i følge diverse ukeblader etc, hvor mye man skal stole på de er en annen sak...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes det var mye tynne mennesker her inne :ler::ler:;) Jeg er ca 100 cm rundt midjen, men så har jeg termin om litt over to uker også da..... Ædabæda......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Alle er jo syltynne rundt midjen da det ER det tynneste stedet på magen. ;) Men du er unnskyldt tjukka, som skal ha beibi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*

Til informasjon så hadde vår avdøde Dronning Maud en livvidde på 48cm da hun var på sitt smaleste.

For å sette målene litt i perspektiv, jeg har et halskjede som er 50cm, dette rekker meg til overkanten av brystbenet.

VB ser ut som hun ikke har det godt med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
HA! Posh kan bare legge seg i forhold til gode, gamle dronnign Maud. Midjemålet hennes var 46 cm...  :overrasket:

Til informasjon så hadde vår avdøde Dronning Maud en livvidde på 48cm da hun var på sitt smaleste.

For å sette målene litt i perspektiv, jeg har et halskjede som er 50cm, dette rekker meg til overkanten av brystbenet.

VB ser ut som hun ikke har det godt med seg selv.

Den infoen har vi da fått allerede :) Bare 2 cm smalere. Rart når folk sier at dagens ideal er anorektisk. Har vi glemt korsettene allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
57,5cm rundt hofta høres helt sykt ut. Kan ikke se for meg at en voksen kvinne som har presset ut noen unger er like bred rundt hofta som jeg er rundt livet.

Er 90cm rundt hofta og 60cm rundt livet, og ser da ganske så "normal" ut. Fru Beckham er jo også ganske "timeglassete", så hvis hun er 57,5cm rundt hofta, må hun være rundt 30cm rundt livet. Hahaha.

nei for hun er ikke det rundt hofta medn rundt midjen ;)

men ser ganske smal ut rundt hofta å ja..å de ungene har nok blitt skjært ut av magen de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at begrepet "too posh to push" er særdeles treffende her.

Det er jo slik det ofte gjøres i disse miljøene.

Så forresten at hun bruker 23 tommer i bukse. Slå meg i hue hvis jeg tar feil, men innbiller meg at det er ganske lite. ;)

Endret av Morea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forresten at hun bruker 23 tommer i bukse. Slå meg i hue hvis jeg tar feil, men innbiller meg at det er ganske lite. ;)

23 tommer lite?! Næsj. Det er det samme som grønnerteboksen herborte i hylla bruker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Er jeg den eneste som ikke har funnet frem målebåndet etter å ha lest denne tråden? ;)

Jeg gir egentlig blanke f... i Victoria Beckham. Jeg synes hele hun ser helt fake ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bjørnsdatter
Er jeg den eneste som ikke har funnet frem målebåndet etter å ha lest denne tråden?  ;)

Jeg gir egentlig blanke f... i Victoria Beckham. Jeg synes hele hun ser helt fake ut.

Jeg har heller ikke funnet noe målebånd, har ikke turt å måle siden jeg var 9 mnd på vei, da var det liksom greit med 120 cm :ler:

Ang. Posh, så er jo alt der i gården kjøpt og betalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Målebåndet har ligget her siden siste KG-måling :ler:

Overflod av tråder som "hvor tykt er håndleddet ditt?" "Hvor tjukt er huet ditt?" osv! Var morro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal ta med mitt midjemål her :ler:

Datteren min på 9 år er så slank at det er store problemer med å finne bukser til henne som passer. Hun er 52 cm rundt midjen, så det burde si litt om hvor tynn VB er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren

Hvem vet hva alle utro ryktene har gjort med psyken til VB. Man skal ikke være så snar til å dømme andre mennesker. Synes virkelig synd på henne fordi hun ser verken frisk eller glad ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...