Gå til innhold

Victoria Beckham

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Leste at Victoria Beckham bare måler 57,5 cm rundt midjen.....hjælp :overrasket:

Hvor mange cm er du rundt midjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Et godt stykke unna Posh... Men kan ikke si at jeg ser henne som noe forbilde heller. Hun ser ikke så sunn ut, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tydeligvis for lite å gjøre på...

Jeg bryr meg døtten om hvor tykk hun er eller ikke er, men jeg er tydeligvis ca 64.

Og hvorfor jeg gadd måle? Gudene vet.

Men da har jeg da gjort det også :)

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman

Jeg er omtrent som henne jeg faktisk. 56-58 cm. Magen er ikke konstant hele tiden, ihvertfall ikke min - så den blir nok enda mer når den er oppblåst ja.

Men resten av meg er ikke like tynn som henne, og jeg synes ikke magen min ser så forbaska tynn ut i forhold til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det egentlig man måler midjen? er det på høyde med navelen, eller høyere opp???

Du måler midjen der du er smalest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adskillig mer en Posh :ler:

Men leste ogspå at hun var 11 ganger smalere enn en gjennomsnittelig britisk kvinne. Enten har jeg glemt alt jeg kunne om matte, eller så er britiske kvinner usannsynlig svære... (Eller -og dette er min hovedteori -har tv2 misforstått noe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg strammer litt så er jeg 65 cm nå. Er vel en 67-68 om morgenen uten å stramme. Har vært både langt større og langt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 68 cm rundt midjen jeg da.....enda jeg trener flere ganger i uka!!

Hmmm....synes dette var rart asså, jeg bruker jo størrelse 36 i klær, er 1.68 høy, og veier 50 kg. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Vet ikke midjemålet mitt, men jeg vet at kroppen min er heeelt annerledes enn hennes, og det lever jeg godt med. Har ikke kroppen hennes som ideal for meg selv :)

Hvor høy er hun? Har noen venninner som er ganske lave og nette/spinkle, så hvis hun er som dem, høres det ikke så rart ut at hun er så smal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fluesmekker

Jeg er... *finner fram målebånd* 60cm. Bruker 36-40 i klær, er 171 og veier 55kg. Men så har jeg heller ikke født to (tre?) unger ;)

Kjenner mange små og nette personer som nok har mindre midjemål enn meg, det spørs jo veldig på kroppsbygningen. Så det er ikke rart om man har større midjemål enn f.eks meg selv om man bruker 34 i klær og veier like mye som en spurv ;) Alle er bygget forskjellig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er 58 cm.

Kvinner bør være under 80cm da over dette øker faren for hjerte og kar sykdommer betraktlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Jeg er 68 cm rundt midjen jeg da.....enda jeg trener flere ganger i uka!!

Hmmm....synes dette var rart asså, jeg bruker jo størrelse 36 i klær, er 1.68 høy, og veier 50 kg.  :overrasket:

Midjemålet sier egentlig ikke mye.

Selv om folk (vi to f.eks) har nogenlunde samme mål, så ser vi forskjellige ut.

Jeg er 55 cm rundt midja, bruker str 32 og 34 i klær, er 166 høy og 50 kg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...