Gå til innhold

Hva er galt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har smerter og plager i magen, og har nå gått igjennom gastroskopi, koloskopi og CT av magen, uten å finne noe...Hva i h**** kan det være for noe da? :sjenert::sur::tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du har ikke psykiske problem da, angst eller rett og slett stress eller noe slikt? Det kan ofte slå ut med smerter i magen. Og en kan ofte ha slikt uten å tenke over det.

Ellers så vet jeg ikke hva det kan vere. Hvordan smerter har du, og hvor er de?

Gjest Gjest
Skrevet

HVordan smerter har du da??

Jeg har også vært plaget med smerter i et års tid.. Klarte egentlig ikke finne noe sammenheng med noe.

Var til legen en gang, egentlig for noe annet, Ble tatt blodprøver, hadde litt lite folsyre og tok tilskudd.. magen ble bedre. Folsyre har jo noe med celledelingen i magen og gjøre..

Nå i ettertid har jeg tenkt meg litt mer om, og det hender jeg får magesmerter i perioder jeg har slitt mye, i perioden rundt eggløsning, og noen ganger etter jeg har spist, frokost spesiellt.

SÅ mye mulig det er noe mat jeg ikke tåler så godt.

Jeg har hatt sviende brennende smerter nederst i magen rundt navleområdet og opp på venstre side..

Noen var redd jeg hadde magesår, men jeg har aldri giddi å gått til legen med det.

Ser ut til å ha gått seg brukbart til nå.

Om du har hatt store forandringer i livet ditt i det siste kan det slå inn på magen.. det skjedde meg hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Den sviende smerten du snakker om rundt navlen hadde jeg også, atmed sure oppstøt. Og jeg hadde øsofagitt(lukkemuskelen lukker seg ikke skikkelig så magesyren kommer opp i spiserøret) og spiserørsbetennelse. Vil anbefale deg å sjekke det ut med en gastroscopi.

Gjest Gjest
Skrevet

Tabletter, mest sannsynligvis hele livet. Men det kan opererest også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...