Gå til innhold

Hva skal jeg pakke?

Fremhevede innlegg

Gjest Jersey
Skrevet

Skal om ca. en uke på busstur til Danmark med family'n...Danskebåten, legoland, løveparken osv..

Men...Hva skal jeg ta med meg? Og lønner det seg med koffert eller bag, med tanke på at det er snakk om en busstur rundt omkring? Det blir overnatting på danskebåten, og to netter på hotell.

Er det mye vind i Danmark på denne tiden? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest splæsj
Skrevet

Bruk bag.

Foruten det du går med:

- en bukse

- dobbelt så mange t-shorter som dager du skal være der

- dobbelt så mye undertøy som dager (varmt der, du kommer til å svette mye)

- litt sminke, hårspray, solkrem

- en bok

Jo mindre, jo bedre.

Skrevet

ja nå er jo jeg totalt uenig med jersey her. jeg sier bruk koffert med hjul. har reist endel å synes det er helt pyton å drive å slite rundt på en stor og muligens tung bag (etter shopping) :ler: i tillegg så har du mye bedre oversikt i en koffet enn i en bag.

sverger til trillekoffert her

Skrevet
Er det mye vind i Danmark på denne tiden?  :sjenert:

Det er (nesten) alltid mye vind i Danmark...

Det kan være ganske varmt på denne årstiden, spesielt i Legoland og i Givskud Zoo. Ta med skjørt/shorts og gjerne en solhatt!

Ellers ser det som G.sky foreslo greit ut, bortsett fra at jeg nok ville pakket i trillekoffert og ikke bag, men det har kanskje mest å gjøre med at jeg liker best å pakke i koffert.

God tur! Kos deg!

Skrevet

Pakk i ryggsekk! Da har du jo begge hendene ledige.

Gjest Jersey i.i.
Skrevet
ja nå er jo jeg totalt uenig med jersey her. jeg sier bruk koffert med hjul. har reist endel å synes det er helt pyton å drive å slite rundt på en stor  og muligens tung bag (etter shopping) :ler:  i tillegg så har du mye bedre oversikt i en koffet enn i en bag.

sverger til trillekoffert her

Uenig med meg...? Jeg er jo trådstarteren, har ikke kommet med noen forslag selv :ler: Men takk for tipset forresten. Kan jo legge til at jeg har med en samboer som jeg skal dele baggasjen med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...