Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Glamourmodeller har vel ikke høydegrense! De bør helst være små og til og med litt lubne (feks Bigborther-Carina).

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet
Glamourmodeller har vel ikke høydegrense! De bør helst være små og til og med litt lubne (feks Bigborther-Carina).

Og hun er ikke noe særlig pen engang.

Gjest Gjest
Skrevet

hun er ikke lubben men slank. :roll: for et kroppssyn du har da.

Gjest Tanita
Skrevet
hun er ikke lubben men slank. :roll: for et kroppssyn du har da.

Hun er ikke slank heller da. Mer lubben enn slank. (det er ikke derfor jeg ikke syns hun er noe spesielt vakker)

Skrevet
Jepp det er henne de mener.

Lubben ikke sant?????? :ironi:

:ler:

Hun var jo feit! :kvalm:

Gjest Tanita
Skrevet

Men hun var større da hun var i BB enn på det bildet. Pluss, husk hva retusjering osv kan gjøre med bilder idag. Kan smalne og fjerne skavanker. Uansett, jeg syns ikke hun er noe pen. Eneste er at hun har langt pent hår. Og jeg syns ikke lubne folk er stygge, heller motsatt, men hun er ikke noe spesielt å se på.

Gjest Gjest
Skrevet
Magen henger jo over bukselinningen, jo! :frustrert:

Ja, hun hadde sikkert fått støtte til bukplastikk om hun hadde villet ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hun BB-Carina hadde/har noe mer fett på kroppen enn de bildene viser.

Gjest Tanita
Skrevet

Og hun påstår at hun trener hver dag... :roll:

Skrevet

Ja velkommen til tråden alle som ønsker å se ut som Nichole Ritchie og gjengen... ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg sier ikke at hun ikke ser bra ut med litt ekstra på kroppen. Jeg sier bare at hun har litt mer på noen bilder enn andre

Gjest Tanita
Skrevet

Her er det ikke om å gjøre å være syltynn, jeg syns som regel at det er fint med litt mere former, det er mer feminint. Skulle selv ønske jeg hadde mer hold på kroppen enn jeg har. Men det med bb-Carina, jeg bare syns ikke hun er særlig pen, og når hun kan bli glamourmodell, så kan hvem som helst bli det.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Denne debatten når stadig nye høyder.

Nok en variant av hvem som er pen/ stygg, tjukk/ tynn. Jeg tar en kikk inn i glasskulen og spår at vi ikke blir enige.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg sier ikke at hun ikke ser bra ut med litt ekstra på kroppen. Jeg sier bare at hun har litt mer på noen bilder enn andre

Disse bildene på linkene viser ikke kroppen hennes i det hele tatt, og det er klart at nærbilder av overkropp med store pupper vil se rundere ut enn man i virkeligheten er. Om dere ser etter, så synes kragebena hennes på ett av disse bildene, og da er man ikke spesielt lubben. Se også på armene hennes, ikke spesilt lubne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...