Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 hva syns dere om den nye Messenger Live? Har hørt mye negativt. Får spørsmål hver dag om jeg vil oppgradere den jeg har. Jeg har den vanlige MsN Messenger 7,5. Bør jeg fortsatt ha den?
reddevil Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Synes 8.0 fungerer veldig bra. Enste negative så langt at den har vært nede noen timer til sammen (det gjelder spesiellt filoverføringsdelen)
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Jeg er godt fornøyd. Du kan jo bare laste ned den og prøve den. Ingen problem å forandre den tilbake, hvis du ønsker det. Du finner alle versjoner av MSN på microsoft sine sider.
Xora Skrevet 11. juli 2006 #4 Skrevet 11. juli 2006 Jeg syns Messenger Live er ganske bra jeg, tok litt tid før jeg ble vant til den nye designen. Veldig kjekt med filoverføringa, kan dele bilder etc på en enkel måte.
Søplebøtta Skrevet 11. juli 2006 #5 Skrevet 11. juli 2006 Veldig greit med fildelingen ja, mye enklere å sende bilder. Ellers er det vel ikke noen forskjell bortsett fra designet.
Gjest gjest1 Skrevet 11. juli 2006 #6 Skrevet 11. juli 2006 Grei nok den. Det er jo bare å prøve. Du kan jo fint fjerne den dersom du ikke liker programmet.
Gjest Kitz Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Er messenger Live mest aktuelt om man benytter webcam eller har det ingen betydning?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå