Gjest Gjest_Reiselysten_* Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Har sååå lyst å dra til Thailand, men synes det er litt dyrt .(VIng, StarTour) Er det andre turoperatører som er billigere? Hvor har dere bestilt reisen deres?
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Du kan jo bare kjøpe flybilletten, og så finne deg et sted å bo når du kommer frem. Da kan du få veldig billig overnatting på backpackersteder. Men selvfølgelig; du får det du betaler for,så ikke forvent deg noen luksus. Men det er gøy å være backpacker,veldig sosialt,man blir lett kjent med andre. Reis !!!! Thailand er fantastisk
Gjest Cosmic Girl Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Skal ikke si de er billigere enn andre reiseselskaper, med de er min favoritt: APOLLO!! Bruker gjerne også de når jeg skal et sted og kun ønsker å kjøpe flybillett. Vet ikke om dette stemmer, men jeg har også inntrykk av at flyene deres er bedre enn My Travel. Føler jeg har bedre benplass, og har pratet med flere med samme oppfatning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå