Gjest Gjest_Miranda_* Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Jauda, i min deseperate søken etter å bli sommerbrun prøvde jeg ut spraytan, og resultatet ble en smule varierende. Hehehe Veldig fin brunfarge på armer og ben, hendene og føttene ble det noe verre med! Med andre ord har jeg funnet ut at jeg får ty til solarium i stedet, men lurer på om jeg må vente til jeg klarer å få skrubbet av meg all fargen? Det er flekkete noen steder etter spraytanen. Noen som vet om det går fint å ta solarium nå, eller om jeg må vente? Noen som har bedre erfaringer med spraytan enn meg? Tips? (jeg brukte Piz Buin sin midi)
Gjest Virvel Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Selvbruning er i grunnen bare maling, det er noe som ligger i de aller ytterste (døde) cellelagene i huden din. UV-stråling, enten fra sol eller solarium, stimulerer dannelse av pigment, og det er noe som skjer dypt nede i huden. To helt forskjellige prosesser med andre ord, som ikke har noe med hverandre å gjøre. Du kan trygt sole deg. (Men om du er skjoldete etter selvbruneren vil det selvsagt vises helt til all den fargede huden er borte. Skrubbing kan hjelpe hvis du vil ha det raskere vekk. Selv bruker jeg vannfast sminkefjerner for å jevne ut skjolder.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå