Gå til innhold

Melding hjem

gutt

Har du fått melding hjem?  

1. 1. Har du fått melding hjem?

• Ja mange ganger
      3
    • En skjelden gang
      13
    • Nei aldri
      17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LoisLane

Jeg er lærer, og gir gjerne beskjed til foreldrene hvis det er praktiske beskjeder eller andre ting de burde vite om, positive eller negative. Er det noe alvorlig, vil jeg selvsagt snakke med dem, heller enn å sende "melding hjem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg selv er mor og har fået melding da jeg var barn et par gange, min søn på 11 har også fået meldig med hjem et par gange, for at kaste med sne i skolegården hvor det ikke er lov, aldrig noget alvorligt, vi alle sammen laver jo ulykker af og til :D

forsat fin jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også ei mor som selv har fått melding med hjem da jeg var barn. Nå har jeg tre unger i skolepliktig alder og han største på 15 år har fått med melding hjem noen ganger, pga. snøball kasting og slossing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de meldinger jeg fik

1 var fordi jeg ræktunge af læren blev sendt hjem i 3 dage meget flovt

kan stadig ikke forstå hvordan den lære opdaget det da hun havede rygge til mig da jeg gjorde det :D

min melding nr 2 var da jeg var større 8-9 klasse og det var fordi jeg syntes at skolen var kedelig og tog ind til byen og kiggede i butikker istedet for at være i skolen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått melding hjem i forbindelse med at jeg har fått sitte igjen på skolen. Det fikk jeg selv om det ikke var så alvorlig bråke i timen og lekseglemming. Det var mer en beskjed hjem om at jeg fikk sitte igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :roll:

Jeg har fått meldinger for myyyyye. Var ikke det største englebarnet de første årene akkurat :roll: Men etterhvert som jeg ble større gikk det ikke så mye i rampestreker, men mest ukonsentrasjon og tulleball.

Jeg sørga for en del latteranfall innad i klassen,og det ble sjeldent godt motatt av lærerene :-?

Men jeg har skjerpa meg nå asså. Er bare dønn alvorlig jeji nåh :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nej ikke meg jeg har siddet efter et par gange men fik aldrig melding med hjem om det, men guttn min som er 11 bor sådanne til at han må ha skole buss for at komme sig hjem så de får melding med hjem om at de skal sidde efter for det er kun om onsdage de kan for da har de tidlig fri og kan nå en buss senere hvis de må sidde efter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri fått melding jeg, hmm. men jeg var jo også den grå musa da, så meg var det ikke mange som la merke til.

Tror at det kan være litt til hjelp for foreldre, men ellers så synes jeg at konferanse timer og dialog mellom foreldre og skole er nødvendig. ikke over hodet på eleven men det og kunne snakke sammen.

men meldinger mister jo effekten hvis de er med hjem i hytt og pine så den må ikke overdrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du jeg har sitte efter af flere forskellige grunde, jeg har ikke mødt til timer, ikke lavet lektier, svaret grimt tilbage til læren, er nogele af de ting jeg kan huske...

jeg sad tilbage normalt en klasse time altså 45 minutter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk aldri melding hjem men satt igjen på undomskolen jeg. Hvar det barne eller ungdomskolen du satt igjen på Ann Forup?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gået i skole i danmark og der er skolen ikke delt op men du går fra 1 til 9-10 klasse på samme skole :D

det var i 4 klasse tror jeg at jeg blev sendt hjem med en melding om at jeg ikke måtte møde på 3 dage fordi jeg havede rækt tunge af læren

de gange jeg sad efter var i 7 8 og 9 klasse altså nok det i her i norge kalder ungdomskolen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...