Knøttet Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har én e-mailadresse jeg bruker til msn-en min, og en annen e-mail adresse jeg bruker til å sende mail. Hvis jeg vil bruke den andre e-mailen min på msn-en min og kutte ut den første, er det noen enkel måte å overføre kontaktene mine på, eller må jeg sitte og legge til en og en kontakt manuelt?
yvoesp Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Henger meg på her. Det lurer jeg også på. Dvs jeg har gammel mailadresse på msn som ikke brukes som mail lenger...
.: TiGrr :. Skrevet 11. juli 2006 #3 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror nok dessverre at man må sitte og legge til en og en kontakt igjen ja Mulig det går ann å lagre alle kontaktene, men tror kanskje det blir verre med å få importert de igjen... Syns definitivt at det burde vært en mulighet for dette i msn ja
Knøttet Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2006 takk for svar:) Æsj, det var det jeg var redd for ... Jaja, da blir det ikke noe skifting av e-mail til msn-en med det første. Greit å ha en mail til spam også ...
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ligger vel en mulighet for å eksportere og importere kontaktene under File - import/eksport, men lenge siden jeg har brukt den driten der. Endret 12. juli 2006 av Slangen
Gjest diorgirly Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Det er mulig å lagre kontaktlista di ja. Under Contacts, så henter du den igjen etterpå med "import contacts from a file" på den nye adressen din
.: TiGrr :. Skrevet 12. juli 2006 #7 Skrevet 12. juli 2006 (endret) Ahhh, kuult :-D Takk for et lys i den mørke tunnelen! Endret 12. juli 2006 av .: TiGrr :.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå