Gjest gjesta Skrevet 10. juli 2006 #1 Skrevet 10. juli 2006 det er nok sikkert tatt opp her før men.. er det trygt å fly 3. trimester (london). jeg er da ca 29 uker på vei..
Pepita Skrevet 10. juli 2006 #2 Skrevet 10. juli 2006 Jeg reiser til London neste uke, da er jeg 30 uker på vei! Flyselskapene tillater jo gravide å være med helt til 2 uker før termin, så skal nok ikke være noe problem.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #3 Skrevet 10. juli 2006 Vi skal fly til Kreta i veke 13, reknar med det blir uproblematisk, men kjem til å kjøpe meg støttestrømper på forhand.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #5 Skrevet 10. juli 2006 Hva er det med de støttestrømpene? ← Dei skal forhindre blodpropp.
Gjest BagLady Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 Grunnen til at man (helst) ikke skal fly nære inntil termin er ikke at det er farlig for den gravide, men at flyselskapene helst ikke vil ha fødsel i lufta. Så det bør nok gå bra i 29. uke. Men bruk støttestrømper
Susan Sto Helit Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 Støttestrømper er forresten forferdelig godt for blodomløpet når man sitter lenge stille, og kan med fordel brukes på andre reiser enn flyreiser også! De forebygger åreknuter og forhindrer blodpropp, og gjør det ellers lettere for blodårene å frakte blodet rundt i bena. Noe som er en stor fordel for de fleste gravide.
Gjest gjesta Skrevet 11. juli 2006 #8 Skrevet 11. juli 2006 Takk for tips jenter! Jeg får skaffe meg noen støttestrømper!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå