Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

På mac er det enkelt, det bli møkkete fordi tastene er hvite,

men på alt det andre...hvor ofte/skjeldent vasker dere det?

Hvordan?

Jeg gjør det hver 3 mnd, med papir og ajax på og gnir...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skraper støv under musa som setter seg i limet (dårlig patent...) når den glir treigt. (ofte)

Jeg åpner opp og fjerne støv på hjulene rundt kula når den rykker. (ikke akkurat mange ganger i året nei)

Jeg priker støv mrllom tastene med en neglefil, postitlapp eller lignende når jeg kjeder meg, eller ser at det er ille.

Ellers... nei, jeg vasker rett og slett aldri disse tingene,,

Plukka av alle tastene og vaska dem på et tastatur igjen. Var et herk å få dem på plass, så jeg stresser ikke med det mer nei.

Skrevet (endret)

Ehm ... nå har jeg bærbar pc da, og en "ekstra" mus som jeg bruker så sjeldent at den nesten ikke trenger vask.

Jeg vasker skjermen med sånne våte og tørre papirkluter man får kjøpt, når skjermen er skitten (ikke såå ofte, kanskje en gang i måneden) og tørker den med en mikrofiberklut kanskje noen ganger i uken.

Tastaturet tar jeg også over med mikrofiberkluten ... og så bruker jeg luft på boks under tastaturet i tillegg. That's it!

Et tips til rengjøring av tastatur er jo å bruke q-tips. Q-tips er genialt og kan brukes til det meste ;)

Endret av Teria
Skrevet

Jeg er nok ekstrem, men jeg vasker mus og tastatur etter at noen andre har brukt den jeg.. Hvis jeg trenger hjelp til noe, slik at andre trykker litt så vaskes det.. Ellers så vasker jeg ca hver 2. mnd. Det finnes våtservietter/tørrservietter som jeg bruker.

Skrevet
Ehm ... nå har jeg bærbar pc da, og en "ekstra" mus som jeg bruker så sjeldent at den nesten ikke trenger vask.

Jeg vasker skjermen med sånne våte og tørre papirkluter man får kjøpt, når skjermen er skitten (ikke såå ofte, kanskje en gang i måneden) og tørker den med en mikrofiberklut kanskje noen ganger i uken.

Tastaturet tar jeg også over med mikrofiberkluten ... og så bruker jeg luft på boks under tastaturet i tillegg. That's it!

Et tips til rengjøring av tastatur er jo å bruke q-tips. Q-tips er genialt og kan brukes til det meste ;)

Hva hadde mitt svar med ditt å gjøre?

Bare lurer jeg...

Skrevet (endret)

Veldig sjelden. Tørker over en gang i blandt og hender jeg snur og rister ut smuler og støv, men aldri noen skikkelig rengjøring. Musa vasker jeg aldri, den er optisk så det er ingenting som fester seg under og jeg holder jo ikke i den med skitne fingre.

Endret av Arkana
Skrevet
Hva hadde mitt svar med ditt å gjøre?

Bare lurer jeg...

ops, sorry ... bare jeg som ikke var helt tilstede :sjenert:

Gjest Virvel
Skrevet

Hjemme: Svært sjelden, men tørker over tastaturet med en klut en gang i blant.

På jobben: Spriter telefon, tastatur og mus hver dag.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Fikk veldig dårlig samvittighet nå. Den går ganske bra sammen med svart tastatur.

Skrevet

Oj kan egentlig ikke huske sist jeg rengjorde det. Musen var ny for 3 mnd. siden og er ikke blitt tørket av siden heller.... Tastaturet er svart (naturlig svart - ikke skit :ler: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...