Gå til innhold

Notatboka


Brenda

Anbefalte innlegg

Mandag altså....

Dårlig vær, dårlig sommer så langt!

Enda ei stund til ferie, rolige dager på jobb.

Ikke så mye å rope hurra for!

Plutselig skrivesperre.... prestasjonsangst i forhold til å starte ny dagbok kanskje :sjenert:

Håper det gir seg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelige hilsner :)

Koselig!

Fikk utrettet ting på ettermiddagen i går, faktisk ikke et sekund på soffen før langt på kveld.

Etter middagen gikk jeg i gang med å bake brød. Lekende lett med den nye kjøkkenmaskinen min. Knallgode ble de!

Fikk ryddet, støvsugd og brettet sammen rent tøy.

Vasket klær gjorde jeg også, men vaskemaskinen er et kapittel for seg selv for tiden. Det lukter svidd når jeg bruker den!

Har ikke lyst til å bruke penger på å kjøpe ny vaskemaskin. Den jeg har er jo maks tre år gammel.....

Dagens frustrasjon!

Håper sambo klarer å fikse den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner nå, men det er ikke spesielt varmt...

Håper det holder seg til jeg er ferdig på jobb for dagen.

Har kjøpt moreller som jeg skal kose meg med når jeg kommer hjem.

Sambo skal jobbe overtid, så det blir sen middag i dag. Lurer på hva jeg skal lage.... kina-mat hadde vært godt, men spare det til en annen dag.

Irriterende med den vaskemaskinen altså! Har mye som skulle vært vasket :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert::kjempesinna:

Møkkastart på dagen :sur:

Irriterende med folk som går rundt og er sure i evigheter istedet for å ta en oppklarende prat. Hvorfor må det bestandig være jeg som må fungere som "konfliktløser"????

:frustrert:

Tips til hvordan man kan få bedre kommunikasjon mottas med takk!!!

Endret av Brenda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ikke så sinna lengre, men dette er noe som gnager og som jeg må finne en løsning på.

Vet bare ikke helt hvordan :forvirret:

Litt hektisk på jobb i dag, men da går dagen så mye fortere!

Jeg ønsker meg sol, sommer og friiiiii :grine:

Sommern er vel her nå, men jeg merker ikke noe til den. Det regner og blåser ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått ordnet opp :sur:

Har sovet dårlig i natt :Gjesp:

Det ble sent før jeg la meg, og lå våken i en time før jeg sto opp igjen. Ingen vits i å ligge å presse søvnen frem. Altfor mange tanker som svirrer i hodet for å klare det.

Endret av Brenda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden sist....

Ting skværet opp i for nå, og alt føles bra. Har hatt en kjempefin helg på tross av dårlig vær.

Deilig å våkne til lyden av bølger som slår innover stranda. Gode ferieminner :)

Fikk ryddet og støvsugd leiligheten i går ettermiddag, det var det virkelig behov for. Ble også tid til litt hekling kombinert med tv-titting på kvelden.

Har planer om å fortsette med det samme i dag. Jeg elsker å begynne på nye håndarbeidsprosjekter, det er verre med å få de avsluttet.

Må få vasket noen maskiner med klær i dag. Skal reise bort denne helga òg. Tar fri fredag så dette blir en kort arbeidsuke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Skjeldne notater er også gode notater ;)

Leser mye her inne, men er så dårlig på å legge igjen hilsner og skrive i egen bok.

Dagene ruller og går med både opp- og nedturer.

Skikkelig nedtur i går, vil helst bare glemme hele greia men tror egentlig ikke gagner meg i lengden.

En ordinær time hos legen endte med at jeg snufset og gråt, og legen lurte på om jeg var deprimert..... :overrasket:

Who me???? Nei, det går ikke. Ikke denne jenta!!!

Nå høres det vel ut som jeg fornekter ting her, men det er virkelig ikke så ille.

Ja, jeg har det tungt av og til. Men jeg går sjelden rundt og er trist og deppa i flere dager i strekk.

Kan ikke bortforklare hendelsen med at jeg satt og gråt hos legen, men jeg hadde bare behov for å få henne til å høre på det som har gnaget det siste året.

Jeg vet med meg selv at den eneste som kan gjøre noe med situasjonen er meg, og det er jeg som må ta vanskelige avgjørelser med tanke på hvordan hverdagen min fremover skal være.

Jeg er en sta, optimist som tror at bare man gir ting tid så ordner det meste seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen "tilbake". En dagbok er et fint sted å få ut frustrasjonene, føl deg fri til å øse det ut over oss dersom du trenger det.

Godt å høre at du er en sta optimist, det ordner seg for sånne som oss!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...