Netti Skrevet 20. mars 2002 #1 Skrevet 20. mars 2002 Har hørt omet nytt middel mot røyking,Zyban. Har også hørt at det reduserer matlysten. Er det noen som har prøvd dette midler?? Fungerte det mot røyking?? Redusertedet matlysten? Erdet dyrt??12
Freetime Skrevet 20. mars 2002 #3 Skrevet 20. mars 2002 har prøvd det...oppfølgingen er veldig viktig,og at du er SKIKKELIG motivert! Koster en god del,ca,1300.- Jeg klarte det ikke,holdt på med tabelettene de 2 første ukene,men jeg ble veldig hissig og humøret på bånn! Alle rundt meg ble nervøse p.g.a.humøret mitt så jeg kutta.... Men når det er sagt,så forsvant røyksuget,det var bare vanene mine jeg ikke klarte å endre på. Alt må egentlig legges om og er du motivert for det så skal det gå Lykke til med røykestopp,skulle ønske det var meg
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #4 Skrevet 7. juni 2002 Har brukt zyban for søykekutt. Opplevde at røykesuget forsvant helt. Humøret var dårlig, var mye hissig og lei meg. Har vært røykfri i 8 måneder nå. Er kjempeførnøyd. Det er som om jeg har glemt at jeg noen ganger har røyka. En sjelden gang får jeg lyst på røyk, men tanken er borte etter 2 sekunder. Prøv det! Det er verdt pengene!
Gjest Anonymous Skrevet 8. juni 2002 #5 Skrevet 8. juni 2002 hei, folk dauer som fluer av å bruke zyban!!!! neida - det var en fleip med litt alvor. jeg har brukt det - og det funket forsåvidt bra på meg. MEN - det er forbunnet med en viss fare og en skikkelig konsultasjon hos lege er absolutt nødvendig. OG det er dyrt!! dette var kanskje den største motivasjonen min - at jeg ikke skulle kaste en masse penger ut av vinduet. Men jeg holdt meg røykfri kanskje litt over 3 måneder, så reiste jeg til Danmark og vips så sprakk jeg gitt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå